Дострокові президентські вибори: невже цього року?

Дострокові президентські вибори, кажуть експерти, цілком реальна річ. І відбудуться вони, ймовірно, вже цього року. Про це, як не дивно, передусім свідчить логіка дій нинішньої влади.

Що вказує на ймовірність такого перебігу подій? Які обставини можуть стати каталізатором запуску цього сценарію та коли саме він може бути реалізований? Зрештою, які шанси у цьому випадку на перемогу у нинішнього керманича держави?

Про це «Вголосу» розповіли директор соціологічної служби «Український барометр» Віктор Небоженко, співзасновник Українського інституту майбутнього, політолог Юрій Романенко та голова правління Центру прикладних політичних досліджень «Пента» Володимир Фесенко.

Чи, власне, реальною є перспектива дочасних президентських виборів? І у чому логіка  такого кроку Порошенка, якщо, звісно, він на нього зважиться?

Віктор Небоженко:

Дострокові парламентсько-президентські вибори – цілком реальна річ. Думаю, що Порошенко давненько таку можливість розглядає. Чому? Бо він чітко розуміє: якщо його рейтинг опуститься і буде нижчим за 10% – жодна фальсифікація не дозволить вдруге обійняти цей пост. А яким буде його рейтинг за два роки? Та значно меншим! І тоді, що б не придумали його політтехнологи, як би не «креативили» – починаючи від зміни прізвища і закінчуючи вуличними безпорядками, нічого уже не допоможе вдруге виграти.

Якщо ж рейтинг на момент дострокових виборів становитиме від 10% до 15%, то за допомогою підконтрольних виборчкомів та ЦВК, разом із заляканим його головою, Порошенко цілком зможе пройти у другий тур, а далі – справа техніки, я маю на увазі, що запрацює адміністративний ресурс. Словом, на даний момент головно усе залежить від рейтингів.

До слова, Порошенко пробує його наростити завдяки жорсткому поводженню з прем’єр-міністром, черговому ощасливленню українців, зокрема, зростанню пенсій на кілька гривень, й завдяки іншим африкансько-азіатським методам підняття рейтингу політика. Можливо, ми невдовзі почуємо про зміну Кабміну й дострокові парламентські вибори. Але, гадаю, це йому мало допоможе.

Юрій Романенко:

Спостерігаючи за певними кроками влади, можна й справді зробити висновок про підготовку до президентських виборів. Так що цей сценарій вірогідний, хоч його й застосовують не від хорошого життя.

Чесно кажучи, я думаю, що Порошенко зважиться на дочасні вибори не через те, що хоче стати Президентом вдруге. Мова йде зовсім не про це. На порядку денному стоїть питання, як дійти легітимно до закінчення першого терміну. Усе ж може обвалитись у будь-який час! Тому йому потрібна зараз додаткова легітимність. Він намагається її отримати. От у чому логіка його дій. Тут стоїть питання, як бодай ще трохи втримати владу, яка дає йому величезні можливості і ресурси.

Володимир Фесенко:

Дочасні президентські вибори можуть відбутись у випадку смерті Президента, а наш Порошенко – живий-здоровий, імпічменту – ця процедура у нас навіть законодавчо не прописана, або добровільної відставки.

І навіть якщо розглядати лише третій варіант, то він може бути доцільним лише в одному випадку: якщо найближчим часом складуться мегапривабливі обставини для переобрання діючого Президента. А я їх зараз зовсім не бачу. Ну немає їх! Якби сьогодні були високі рейтинги, а далі був би ризик їх падіння або щось мало б трапитись таке, що могло б різко підвищити рейтинг Президента, то тоді інше питання. Але що може статися? Я не бачу нічого такого.

Чи можна вважати додатковим натяком на дочасні вибори відставку глави адміністрації Ложкіна, політтехнолога й очільника фракції БПП Гриніва, а також відставку Гонтаревої?

Віктор Небоженко:

Таке справді кажуть. Мовляв, вони пішли з посади, щоб мати можливість готуватись до майбутніх виборів… Я думаю, що це не так. Вони усі насправді банально утікають. Вони відчувають усю небезпеку ситуації й хочуть спокійного життя. Вони усі хочуть піти до того, як почнеться остаточна криза особистої влади Порошенка. 

Володимир Фесенко:

Ложкін пішов уже півроку тому. Він просто втомився і не хотів бути керівником адміністрації. Віх хотів таку посаду, щоб не бути на державній службі. У той же час він контролює президентську адміністрацію через свою людину, яка формально її очолює.

Гринів також втомився. Він і раніше не приховував, що не хоче бути керівником фракції. Це не є таємниця. На нього ще негативно вплинув скандал з електронними деклараціями. До слова, чинник електронної декларації водночас вплинув на рішення і Гриніва, і Ложкіна. Гринів узагалі заявив, що може позбутися депутатського мандата. Тобто є більш прості пояснення цих відставок.

Юрій Романенко:

Та ж Гринів сам в одному зі своїх інтерв’ю натякнув, що не йде зовсім, що він залишиться  радником. Його відхід від керування парламентською фракцією БПП «у тінь» дуже відповідає саме логіці підготовки до перевиборів. Знову ж таки, з точки зору його здібностей, він запросто може стати технологічним менеджером виборчої кампанії. Тому так, це – додаткове свідчення. Поза сумнівом.

Щодо Ложкіна, то я не думаю, що він пішов для того, щоб знову повернутися на корабель, який тоне. Він не для того йшов. І Гонтарева теж.

Ситуація з дочасними президентськими виборами не є принципово новою у нашій історії: свого часу Леонід Кравчук ризикнув і програв. Чи не повториться цей сценарій?

Юрій Романенко:

Так, таке уже було у 1993-94 роках. Леонід Кравчук вирішив піти на дострокові вибори. І програв їх. А чому він на них пішов? Та тому, що думав, що він їх виграє. І у нього усе буде добре. А вийшло так, що несподівано вигулькнув Леонід Кучма і, програвши Кравчуку перший тур, виграв другий.

Насправді, другий тур таки є великою проблемою. Але Порошенкові потрібно завести туди керованого гравця. Як це було у 1999 році, коли у другому раунді за президентський пост змагались Леонід Кучма та Петро Симоненко. Тоді ж Кучма чудово розумів – якщо у другому турі виборів його опонентом стане не Симоненко, а Олександр Мороз, то у нього немає шансів виграти президентські вибори. Відповідно, Кучма задіяв увесь можливий ресурс для того, щоб вивести у другий тур саме Симоненка. І виграв. Якщо ж Порошенко не заведе у другий тур таку людину, то програє. 

Тому нині схеми такі ж. Словом, як уміють, так і грають.

Володимир Фесенко:

От цей приклад додатково свідчить про увесь ризик дочасних виборів. Шанси діючого Президента перемогти далеко не стовідсоткові. Якщо у другому турі буде змагатись колишній регіонал Юрій Бойко – Порошенко виграє точно. Якщо якийсь інший потужний кандидат вийде у другий тур, то шанси, м’яко кажучи, низькі.

Хто, наприклад, може серйозно конкурувати?

Володимир Фесенко:

Скажімо, та ж Тимошенко є реальним претендентом на перемогу, якщо потрапить у другий тур. Хоча, знаєте, у них обох є проблема високого антирейтингу. У 2014 році він спрацював проти Тимошенко. Зараз навпаки може спрацювати проти Порошенка. Такий ризик є. Або ж вигулькне інший кандидат з правильною стратегією, як от Кучма свого часу, рейтинги якого зовсім не свідчили тоді про перемогу. Тому для чого йому так ризикувати за два роки до виборів?

Якщо припустити, що дострокові вибори таки відбудуться. Коли їх чекати – влітку, восени?

Віктор Небоженко:

На президентські вибори ми з вами можемо піти у будь-який момент: завтра, влітку, у вересні. Але кожен день, тиждень, місяць відтягування цієї миті погіршують перспективи Порошенка. Тобто чим швидше це станеться – тим краще буде Порошенку. Але на це, щоправда, потрібно зважитися, потрібно бути авантюристом, сильною особистістю, потрібно перестати красти, збагачуватись, а зайнятись упритул політикою.

Є ще один нюанс: дострокові президентські вибори пов’язані із результатами його конфліктів із іншими політиками. Якщо, скажімо, Порошенко посвариться  з Генпрокурором Луценком і той відкриє на нього кримінальну справу – ось вам і старт виборчої кампанії. А якщо завтра він почне конфліктувати із Міністром внутрішніх справ Аваковим і той відкриє справу? Який буде результат? Знову ж таки – негайні дострокові вибори!

Юрій Романенко:

Порошенко не зважаться на таку гру навесні, бо такі речі вимагають потужних ресурсів.

От як розцінювати маневри влади навколо НАК «Нафтогаз»? Йдеться про розширення наглядової ради, що дозволить посилити контроль за грошовими потоками, які там з’явились після підвищення цін на газ. Ці маневри запросто можна розглядати, як елемент акумуляції ресурсів. На вибори ж потрібен фінансовий ресурс і чималий. От вони й накопичують кошти.

Тому, думаю, що більш вірогідний період – це осінь. Швидше за все, вибори відбудуться у жовтні.

 

Адріана Гринишин, «Вголос»

 

ЗА ТЕМОЮ

КОМЕНТАРІ 36 +

КОМЕНТУВАТИ

  • Читач19 квітня 2017 13:23 Відповісти IP:  95.46.126.--- Ось що прояснилося у питанні туботи влади про ріднесенький народ !
    «Африканский» уголь на Украину завозят из Новороссийска.
    "Фирмы украинского олигарха Рината Ахметова ввозят на Украину донбасский уголь под видом африканского, а не российского, чтобы больше заработать на разнице в ценах. Об этом заявил политолог Ростислав Ищенко. «Ахметовская компания объявила, что она договорилась о закупке миллиона тонн антрацита в ЮАР для своих ТЭС.
    До сих пор всему миру было известно, что нужные марки антрацита добываются только в Донбассе. Но теперь их нашли в ЮАР. Понятно, что юаровский антрацит пойдет кораблями из Новороссийска, чтобы не расстраивать людей, которые блокируют железную дорогу под Харьковом. Но юаровский антрацит стоит значительно дороже донецкого. Значит, соответствующие люди заработают дополнительные деньги», — сказал Ищенко.
    Напомним, что в декабре 2014 года директор компании «Укринтерэнерго» Владимир Зиневич был задержан за растрату 30 млн долларов при покупке некачественного угля из ЮАР. Закупленный уголь сжигался в печах украинских ТЭС только в смеси с российским углем. Ранее, у Ахметова предупредили, что Украине придется покупать уголь в России."
    Мабуть ні президент ні КМУ України про це і не знали.
    Хто не скаче, той москаль ?
  • ФЕНЯ19 квітня 2017 09:31 Відповісти IP:  107.167.108.--- ПОРОШЕНКО+ТАРИФИ+ЦІНИ=ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ….
  • Читач18 квітня 2017 12:03 Відповісти IP:  95.46.126.--- Наблюдаем, как жидовня придумала разорвать страну на части !
    Никто из идеологов и сторонников создания этого союза, не говорит, что в случае возникновения такового, украинское правительство незамедлительно потребует военной помощи. А это в свою очередь повлечет за собой требование румыно-венгерских, и самое главное польских, нищебродов, выдвинуть территориальные претензии в оплату военных услуг. И по истечении непродолжительного времени наши власти сдадутся. но выглядеть будет очень красиво-как братская помощь и благодарность за неё.
    В результате произойдёт мягкий захват тех земель, которые вышеупомянутая босота считает исторически своими. О чем они и сейчас не стесняются громко заявлять.
    Балто-Чорноморський союз як противага кацапському «СССР»
    http://[***]/articles/baltochornomorskyy_soyuz_yak_protyvaga_katsapskomu_sssr_261175.html
  • ФЫМА19 квітня 2017 21:28 Відповісти IP:  82.145.222.--- Президент - фігура, яка перебуває при владі лише протягом певного терміну, кажучи простіше, - тимчасовий правитель. Як показали минулі 10 років, основна мета цих тимчасових правителів - побільше нажертися за період свого правління, а там - хоч трава не рости ...Яка країна, якій народ, яке майбутнє ?! Головне - хапнути побільше, поки є можливість.А перед відходом, виторгувати собі президентські пільги, президентські пенсії, президентські «хатинки» і, найважливіше, гарантію заборони на судові переслідування для себе і для членів сім'ї - свого роду індульгенцію на все життя.
    Саме тому ці президенти-одноденки так ретельно підбирають собі наступників, готових гарантувати їм статус «недоторканних»..Е.ХОДОС
  • Петя 18 квітня 2017 07:45 Відповісти IP:  82.145.220.--- Всеми реформами господина Порошенка мыНарод уже сыты налог на воздух налог на трубу за газ , медицинская реформа когда люди будут умирать дома потому что у людей нет денег чтобы лечится и делать операцию когда 450 дармоедов в Верховной раде называют себя депутатами когда 1 января 2018 года налог за подключения к системе отопления когда берутся кредит под обещания вести новые налоги и продажу земли чем вы лучше Тимошенко,Януковича Бойка и т.д уйдите в отставку не продавайте Народ Украины в рабство под новые обещания и кредиты чтобы Народ Украины не уежал в Эвропейские страны ведь ваши реформи способствоют тому чтобы уежать из Украины и еще больше делают зашморг на шеи Украины
  • ЗГОДЕН19 квітня 2017 09:33 Відповісти IP:  107.167.108.--- ПОРОШЕНКО+ТАРИФИ+ЦІНИ=ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ….
  • вибори вибори17 квітня 2017 20:56 Відповісти IP:  109.86.241.--- Цитата: "Согласно Конституции, досрочно президент прекращает свои полномочия только в таких случаях:
    1) відставки; 2) неспроможності виконувати свої повноваження за станом здоров'я;
    3) усунення з поста в порядку імпічменту 4) смерті.
    Ни один из этих пунктов не был осуществлен.Не было добровольной отставки,
    Янукович не умер, не было импичмента и не было решения,
    что он не может исполнять свои обязанности по состоянию здоровья.
    А значит формально он должен был оставаться президентом до марта 2015года.
    Поскольку он бежал, временно на его место избрали Порошенко.
    Но в марте 2015 года должны были состояться очередные выборы.
    Раз выборы не произошли – Порошенко – мятежник,который попрал
    Конституцию и незаконно захватил власть. "
  • ХОМА19 квітня 2017 21:31 Відповісти IP:  82.145.222.--- Президент - фігура, яка перебуває при владі лише протягом певного терміну, кажучи простіше, - тимчасовий правитель. Як показали минулі 10 років, основна мета цих тимчасових правителів - побільше нажертися за період свого правління, а там - хоч трава не рости ...Яка країна, якій народ, яке майбутнє ?! Головне - хапнути побільше, поки є можливість.А перед відходом, виторгувати собі президентські пільги, президентські пенсії, президентські «хатинки» і, найважливіше, гарантію заборони на судові переслідування для себе і для членів сім'ї - свого роду індульгенцію на все життя. Саме тому ці президенти-одноденки так ретельно підбирають собі наступників, готових гарантувати їм статус «недоторканних»..Е.ХОДОС
  • ФЕНЯ17 квітня 2017 13:32 Відповісти IP:  107.167.108.--- ГАРАНТУ, ГРОЙСМАНУ, ДЕПУТАТАМ-КЛЕПТОМАНАМ (БПП-124, Нарфронт- 74, Радикали-18, Відродження- 24) ЩО ЗАТВЕРДИЛИ ГРАБІЖНИЦЬКІ КОМУНАЛЬНІ ТАРИФИ - ЖОДНОГО ГОЛОСУ НА ВИБОРАХ !!!
  • P, S17 квітня 2017 11:59 Відповісти IP:  89.105.247.--- Порошенко виконує роль ланцюгового пса у притостоянні українців і росіян і він цю роль виконував досить вдало, а на майбутнє усе залежатиме від позиції США і Європи по відношенню до Росії і в їхніх руках доля порошенка, соціальний стан населення, економіка України нікого не цікавить, порошенко це доволі мудрий жид, який зумів підпорядкувати собі і своїй сімї усі достатки цієї країни, які залишили у спадок наші батьки, у цивілізованій країні за такі вчинки електричний стілець це був би подарунком такому лиходію
  • ФЕНЯ17 квітня 2017 13:35 Відповісти IP:  107.167.108.--- ЖИДИ ЗАВЖДИ БУЛИ ХИТРИМИ, ЯК УКРАЇНЦІВ НАДУРИТИ !!!
  • укр16 квітня 2017 20:32 Відповісти IP:  158.255.4.--- ДОПОКИ 0,2 % НАСЕЛЕННЯ БУДУТЬ ОБКРАДАТИ КОРІННЕ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ ? ДЕ УКРАЇНСЬКИЙ ПРЕЗИДЕНТ ?, ДЕ УКРАЇНСЬКИЙ ГОЛОВА ВР ? ДЕ УКРАЇНСЬКИЙ ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПРОКУРОР ? ДЕ УКРАЇНСЬКИЙ ПРЕМ"ЄР-МІНІСТР ? КОЛИ В УКРАЇНІ ЗНИКНЕ РОСІЙСЬКЕ СЛОВО "ЄВРЕЙ", БО ЖИДИ ТА ВОВКИ СТАЛИ НА ЗАХИСТ УКРАЇЦІВ ?
  • Тю вас17 квітня 2017 00:16 Відповісти IP:  178.17.174.--- Хто обирає владу? На місцях теж усі жиди собі "допомогу по здоровю" на мерседеси і віли виписують?
  • ВОВК16 квітня 2017 22:21 Відповісти IP:  95.215.45.--- І СКАЖЕТЕ, ЩО В.ГОНТАРЕВА НЕ ЖИДІВКА ?? ЇЙ ПРИ ПОРОШЕНЦІ НІЧОГО НЕ БУДЕ !!! ВОНА ПІД ЗАХИСТОМ У ЛУЦЕНКА І АВАКОВА !!! УКРАЇНО, ВСТАВАЙ !!!
  • Голос15 квітня 2017 18:21 Відповісти IP:  62.102.148.--- Падіння довіри до влади менше 10% автоматично має призводити до перевиборів. Бо кого представляють усілякі партії і президенти з такими процентами?
    Та щоб була користь вибори мають бути чесними, а олігархи в ЦВК ра[***]ть голоси своїм кумам олігархам-кандидатам.
  • кармеН16 квітня 2017 22:38 Відповісти IP:  95.215.45.--- О.ЛЯШКА, ЦЬОГО СКОТИНЯКУ Я ПІДОЗРЮЮ В ШАХРАЙСТВІ ЗАРАДИ ВЛАСНОГО ДОСТАТКУ !!! ВІН ЧАСОМ НЕ ЖИДІВСЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ ???
  • кармеН16 квітня 2017 22:38 Відповісти IP:  95.215.45.--- О.ЛЯШКА, ЦЬОГО СКОТИНЯКУ Я ПІДОЗРЮЮ В ШАХРАЙСТВІ ЗАРАДИ ВЛАСНОГО ДОСТАТКУ !!! ВІН ЧАСОМ НЕ ЖИДІВСЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ ???
  • георг14 квітня 2017 17:45 Відповісти IP:  178.92.189.--- все буде. як завжди. гречка.масло.ковбаса і т.д.
  • ЛЕРА14 квітня 2017 17:32 Відповісти IP:  80.252.253.--- НАРОД УКРАИНЫ неужели мы снова продадимся за гречку. масло и тд. ВОТ если бы он давал по мешку сахара та шоколада тогда другое дело. А так ни в коем случаи ЛЮДИ смотрите думайте кого выбирать президентом.ТО УЖ лучше ТИМОШЕНКО.но надо дожать ПАрламент чтобы внесли ИМПИЧМЕНТ и изменили ЦВК и внесли правки в выборы а так нечего не изменится. На Тимошенко хоть приятно смотреть а то все остальные лица как у поросят.
  • ЗГОДЕН19 квітня 2017 09:36 Відповісти IP:  107.167.108.--- ПОРОШЕНКО+ТАРИФИ+ЦІНИ=ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ….
  • укр16 квітня 2017 16:12 Відповісти IP:  95.135.62.--- ПРОТОКОЛИ РЕЗУЛЬТАТІВ ГОЛОСУВАННЯ КОРЕГУЮТЬСЯ ЗГІДНО ДОГОВОРНЯКІВ З ПОРОШЕНКОМ. НА ВИБОРИ ВАРТО ХОДИТИ ЩОБ ПЕРЕКРЕСЛИТИ БЮЛЕТЕНЬ !!!
  • Суддя16 квітня 2017 07:15 Відповісти IP:  82.145.222.--- Смерть з косою нехай іде туди, де її законне місце - Качанівська колонія !
  • Широкий лан14 квітня 2017 15:12 Відповісти IP:  216.239.90.--- Фесенко - проплачений порохобот. Експертної думки у нього немає.
  • Суддя16 квітня 2017 07:17 Відповісти IP:  82.145.222.--- +10500
  • кармелюк16 квітня 2017 22:23 Відповісти IP:  95.215.45.--- І СКАЖЕТЕ, ЩО В.ГОНТАРЕВА НЕ ЖИДІВКА ?? ЇЙ ПРИ ПОРОШЕНЦІ НІЧОГО НЕ БУДЕ !!! ВОНА ПІД ЗАХИСТОМ У ЛУЦЕНКА І АВАКОВА !!! УКРАЇНО, ВСТАВАЙ !!!
  • Широкий лан14 квітня 2017 15:10 Відповісти IP:  216.239.90.--- Доки не знищене ЦВК нафальшувавше на вілли і маєти членів і членкинь з офіційною зарплатнею у декілкьа тисяч гривень вибори будуть черговою легалізацією злодіїв за участю обманутих телевізором дурників.
    Виключити усі телевізори під час виборів і думати власною кишеною і памяттю досвідом, а не красивими картинками і гіпнотизуючими гаслами.
    Непогано б і закон змінити під вибори. Зокрема забрати право у депутатів обирати уряд - лише наглядачів за умовами конкурсу. І жодного урядовця чи чиновника з числа обраних депутатів.
  • Дзюник14 квітня 2017 12:14 Відповісти IP:  89.105.247.--- Це справді казочки,белькотіння "пікейних жилетів"...Навіщо Порошенкові йти на другий термін,ламаючи через коліно громадську думку,коли він може цілком спокійно,легально і без зайвих витрат обрати собі лояльного приємника...Так само,як зробив це Янукович,у якого в резерві на посаду президента під номером першим стояв сам Порошенко...Там же в списку були і Тігіпко,і навіть Яценюк...Ви цього не знали?Ну так поступає кожен президент,забезпечуючи собі тили на кожний імовірний випадок...Лояльні кандидати піднімаються,нелояльні і некеровані опускаються...Це все робиться просто зараз,кожен,хто вміє дивитись - хай дивиться...
  • Володимир14 квітня 2017 12:28 Відповісти IP:  194.44.84.--- Чергове белькотіння від Дзюника. Кучма своїм наступником обрав Януковича, щоправда президентом став Ющенко. Ющенко сам себе вважав своїм наступником. але президентом став Янукович. Янукович навіть не добув одного терміну, але, виявляється вже мав аж трьох наступників! Для кого троль Дзюник пише цю маячню?
  • Дзюник14 квітня 2017 17:12 Відповісти IP:  89.105.247.--- Система кадрового резерву,запроваджена ще за радянських часів діє і досі...Майже кожен голова ОДА чи РДА подає в адміністрацію президента резерв на себе в кількості двох-трьох осіб,з детальним послужним списком,характеристиками...Така ж система існує в партіях,які подають дані на всіх керівників в центральні офіси...Робота з кадрами - основа організаторської роботи,так було і буде...Що стосується Кучми,то і Ющенко,і Янукович абсолютно його влаштовували,обидва були прем"єрами,обидва стояли в резерві,обидва стали президентами і обидва Кучму не рухали...хоча було і є за що...Але для кого то я говорю?...Для якогось "володимира",інтелект якого не піднімається вище власного члена...
  • ЗГОДЕН19 квітня 2017 09:41 IP:  107.167.108.--- ПОРОШЕНКО+ТАРИФИ+ЦІНИ=ГЕНОЦИД УКРАЇНЦІВ….ПОРОШЕНКУ-ІМПІЧМЕНТ !!!
  • Володимир14 квітня 2017 17:58 IP:  194.44.84.--- Ти пильнуй за своїм членом. [***]. Мова у статті про дочасні вибори, про їх імовірність і можливі сценарії. До чого тут твоє булькання про кадрові резерви ще з совєцьких часів. Розумію, що твому садовому на дочасних виборрах ніфіга не світить, бо від сміттєвої ганьби він відмиється ще не скоро, якщо взагалі відмиється. Так що не треба тут нікому самонемічну локшину на вуха вішати. на західнеті шукай собі вдячних читачів.
  • OBZ===organizacuia bor''bu so zlom//////////////////////////////14 квітня 2017 11:21 Відповісти IP:  188.163.70.--- BAT''KIVSHUNA===OBZ===organizacuia bor''bu so zlom////////////////////////// ==============MU VURASHAEM KATEGORICHESKII NEPRIMIRIMUI PROTEST NAPRAVLENNUI PROTIV ZAIAVLENIIA GOSPODINA TURCHINOVA PRIZUVAIUSHEGO OSVOBOSHDAT' UKRAINU SILOVUM MILITARISTICHESKIM SPOSOBOM..........========MU TREBUEM VUVODA IZ SISTEMU UPRAVLENIIA PARTIIU VOINU ///////NARODNUI FRONT/////// A TAKSHE OLIGARXICHESKIE I EKS=REGIONAL''NUE ANKLAVU ///////BPP////// I ///////OPPOZITSUONNUI BLOK////////..........PUTIN===ETO BEZUMETS===ETOT NELIUD'' UBIL NEBESNUIU SOTNIU BORISA NEMTSOVA I 10.000 CHELOVEK NA DONBASSE POETOMU DIKTATOR PUTIN SPOSOBEN REALIZOVAT'' GLOBAL''NUI UKRAINSKO=PUTINSKII KONFLIKT S ZADEISTVOVANIEM AVIATSUI A TAKSHE RAKETNUX SISTEM SPOSOBNUX PREVRATIT'' UKRAINU I CHAST'' ROSSII VO VTORUIU SIRIIU V KOTORUX MOGUT POGIBNUT'' MILIONU UKRAINTSEV I ROSSIIAN.........NEDOPUSTIMO OSVOBOSHDAT'' UKRAINU VOENNUM SPOSOBOM........VOENNOGO RESHENIIA UKRAINSKO=PUTINSKOGO PROTIVOSTOIANIIA NE SUSHESTVUET.......ZAIAVLENIE GOSPODINA TURCHINOVA IAVLIAETSIA PRESTUPNUM I PROVOKATSUONNUM.......VNE VSIAKIX SOMNENII V ROSSII EVROSOIUZE I USA IMEIUTSIA GRUPPU VLIIANIIA STREMIASHIESIA USILIT'' ESKALATSUIU VSESLAVIANSKOI NAPRIASHENNOSTI SPOSOBSTVUIUSHEI PRODASHE ORUSHUIA A TAKSHE SOXRANENIIU VLASTI DIKTATORA PUTINA I OLIGARXA POROSHENKO........=========MU TREBUEM REALIZATSUI ISKLIUCHITEL''NO OBORONITEL''NOI TAKTIKI UKRAINSKIM NARODOM VSTRECHAIUSHIM VRAGA STREMIASHEGOSIA RAZRUSHUT'' MATERIKOVUIU UKRAINU.......GIBEL'' DESIATKOV TUSIACH RUSSKIX SEPARATISTKIX FASHUSTKIX ZAXVATCHIKOV PRIVEDET K USMIRENIIU SHOVINISTICHESKIX ZAMUSLOV SHANTASHUSTA TERRORISTA I NATSUSTA VLADIMIRA PUTINA........========MU PRIZUVAEM UKRAINSKII NAROD UVASHAT'' STRATEGICHESKUIU PARADIGMU NEOBXODIMOSTI SVERSHENIIA SMENU I LIKVIDATSUI PUTINSKOGO GENOTSUDOGO RESHUMA ISTREBLIAIUSHEGO SLAVIANSKIE NARODU V NACHALE 21 STOLETIIA........=========MU TREBUEM STANOVLENIIA BEZUSLOVNOGO MIRA NA DONBASSE V UKRAINE I NA VSEM EVRAZIISKOM KONTINENTE.......VOINA UKRAINU NE VOSSTANOVIT......MIR I PROGRESS V ROSSII USA ES I UKRAINE VOSSTANOVIAT UKRAINU.......
  • Слава14 квітня 2017 11:11 Відповісти IP:  94.179.178.--- Не розганяйте юлькіні казочки. Небоженко виявився не політологом, а екстрасенсом, бо вже знає, який рейтинг буде у політика аж через два роки. Романенко скористався дурним запитанням, аби вчергове вкинути свою ідею фікс про ліквідацію чинної "нелегітимної" Україні й створення якоїсь іншої, що живе в його голові. Фесенко відповів так, як є. А є те, що ніяких виборів цього року ніяка ваша юлька із кумомі гопніка не дочекаються. Й ніякі кадрові зміни ні про що не говорять, окрім того, що працювати дійсним політиком важко, це тобі не язиком молоти й журналилистати.
  • Володимир14 квітня 2017 12:35 Відповісти IP:  194.44.84.--- Просто вбивчі залізні аргументи навів цей порохолюб слава!!!
  • кармелюк17 квітня 2017 13:31 Відповісти IP:  82.145.222.--- ГАРАНТУ, ГРОЙСМАНУ, ДЕПУТАТАМ-КЛЕПТОМАНАМ (БПП-124, Нарфронт- 74, Радикали-18, Відродження- 24) ЩО ЗАТВЕРДИЛИ ГРАБІЖНИЦЬКІ КОМУНАЛЬНІ ТАРИФИ - ЖОДНОГО ГОЛОСУ НА ВИБОРАХ !!!
  • Арктур15 квітня 2017 15:43 Відповісти IP:  82.145.221.--- АТОж

Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Завантаження...
RedTram
http://pix.my/Yo8xxrhttp://joxi.ru/82Q4PW8IjpQ3Lm