«Х***я якась, а не парламент». Або де наші маккейни?

Липень 2017. США. 80-річний сенатор, щойно очунявши від наркозу після видалення пухлини головного мозку, плює на застереження лікарів і мчить за тисячі кілометрів до Капітолію – голосувати за антиросійські санкції. Той же час. Україна. За 700 км від загарбницького чобота РФ. 450 парламентарів забралися у відпустку на 2 місяці.

Безперечно, вчинок ганебний. А ще – дуже сумний. Ніхто тепер не скотинякає з трибуни, не запрошує корів на сесію і не жбурляє півнями у колег. Нікому винести прем'єра із зали, метнути склянку в голову ОДА чи поблагословити копняком генерала СБУ. Тільки «найвитриваліші» рятують ситуацію, «простою людською мовою» пояснюючи українцям: «Ні, ну це просто х***я якась!».

Мабуть, останнє твердження найвлучніше характеризує політичну ситуацію в Україні. Чого тільки варті вакації під картатими покривальцями у феофаніях за найменшої загрози з боку правосуддя, або ж височенні підбори у напівживих пасажирок інвалідного візка.

Найцікавіше, що до керма Української держави ці шоумени прийшли цілком законним чином – завдяки волевиявленню українців. Однак, тепер ті ж українці щиро захоплюються заморським Маккейном, не будучи спроможними знайти гідного прикладу серед власних обранців.

То коли ж нарешті наші співгромадяни почнуть пишатися власними політичними лідерами і чи взагалі можлива поява в Україні своїх маккейнів? Про це говоримо із директором Агентства моделювання ситуацій Віталієм Балою, політоглядачем Олександром Аронцем, директором соціологічної служби «Український барометр» Віктором Небоженком та політологом Олександром Солоньком.

У нинішньому українському політикумі є люди, здатні своїми вчинками дорівнятися до Маккейна?

Віктор Небоженко:

У нас немає моральних авторитетів. Джона Маккейна підкосив смертельний діагноз, але він користується найменшою можливістю допомогти Україні. Натомість наші нардепи хворіють тільки тоді, коли є небезпека арешту чи позбавлення недоторканності. Насправді їхньому здоров'ю можуть позаздрити навіть найбільші довгожителі Кавказу. У них немає жодної відповідальності перед українським народом, перед виборцями, перед держорганом, у якому вони працюють. Жодної. Ні моральної, ні психологічної, ні фінансової. Це найздоровіші депутати на території всієї Європи, адже їхня спроможність вести розгульний спосіб життя, багато красти і багато споживати не має рівних ніде. У своїх деклараціях вони показали найвищий рівень багатства серед депутатів всієї Європи, тому очікувати від них політичної поведінки, подібної до Маккейна, – дуже тяжко.

Олександр Солонько:

Українські парламентарі розглядають мандат винятково як схованку від кримінальної відповідальності та можливість лобіювати власні бізнес-інтереси. Якщо скасувати недоторканність і законодавчо гарантувати втрату мандату чи інші санкції за негідні вчинки, то, очевидно, у нас була б трохи інша ситуація. Була б більша дисциплінованість, краща мотивація, більшість депутатів знали б, за що вони голосують. Нерідко трапляються ситуації, коли рішення протягають наосліп. До прикладу, нещодавно розглядали законопроект на 1,5 тисячі сторінок про внесення змін до цілої низки кодексів. Звісна річ, що 90% депутатів й близько не знали, за що голосували, лишень отримували вказівки від своїх фракцій чи керувалися іншими домовленостями. Це й свідчить про надзвичайно низьку культуру парламентаризму, надзвичайно низьку політичну культуру загалом. То про які «маккейнівські» вчинки може іти мова?

Віталій Бала:

Свого часу було висловлено дуже розумну формулу правильного політика – «правило трьох «п» – професійний, порядний, патріот. Доки українські органи влади не будуть наповнені такими людьми, очікувати, що вночі на них зійде якесь прозріння, і непорядна людина миттєво виправиться, – нереально.

Олександр Аронець:

Треба звернути увагу на той факт, що у США багато сенаторів, парламентарів приходять на посади після служби в армії, участі у війнах. Зокрема, і Джон Маккейн пройшов в'єтнамську війну, був 5 з половиною років у полоні, після чого почав політичну кар'єру. Звісно ж такі люди загартовані, не будуть ховатися по лікарняних палатах, навіть після важких операцій.

Чому тоді за 26 років Незалежності до керма в Україні не прийшли адекватні управлінці?

Віктор Небоженко:

Це ж стандартний відбір: до Ради потрапляють найгірші. Наші правителі не бояться скандалів, вони купаються в скандалах. Ці люди зробили кар'єру на брехні, розкраданні, використанні адміністративного ресурсу і сімейних зв'язках. Для них це все природньо. То як від них взагалі можна очікувати хорошої поведінки? Такого не буває. Верховна Рада – це те, що потрібно Україні та українцям. Однак спосіб обрання не дає нормальним людям шансу там існувати. Між статусом депутата, його реальною силою і населенням не існує жодного зв'язку. Вони їздять своїми дорогами і живуть своїм життям. Це дві різні України. Абсолютно. Ми не можемо на них вплинути, бо вони не спроможні змінитись. Вчинок Маккейна тільки підтверджує, наскільки українська влада відірвалася від народу.

Віталій Бала:  Ми маємо чітко усвідомлювати: відсутність політичної культури серед політиків є наслідком того, що така політична культура взагалі відсутня у суспільстві. Отих депутатів, які нас дратують, які себе показують, м'яко кажучи, не зовсім з того боку, що треба, і не виправдовують очікувань, обираємо саме ми. Громадяни, на жаль, досі не усвідомлюють відповідальності за свій вибір. Здоровому глузду взагалі неможливо пояснити, чому люди підтримують тих самих кандидатів кілька разів поспіль, бачачи, що вони ніяких покращень не роблять. Ще на минулих виборах я публічно звертався до народу: добре, ви не думаєте про країну, та подумайте вже про своїх дітей, про своїх батьків, щоб їм було краще. Якщо не хочете думати про країну загалом, то думайте хоча б про свою родину. Обирайте саме з цього. На жаль, щось не дуже виходить.

Олександр Солонько:

Неприємно визнавати, але проблема у безвідповідальності виборця. На жаль, люди не хочуть усвідомлювати і визнавати причинно-наслідковий зв'язок між своїми діями і тим, що вони породжують. Народ іде на виборчі дільниці, не вивчивши біографії кандидатів і статистику їхнього голосування. Електорат здебільшого керується лише словами і не виключає можливості продажу своїх голосів. Люди голосують несовісно і некомпетентно, продаються за гречку чи красиву картинку, тому й маємо відповідний результат.

Людина повинна чітко усвідомлювати, що цей вибір щонайменше на наступні 5 років формуватиме життя її самої і її дітей. Поки тотально і масово пояснити українцям цей зв'язок немає можливості, бо лише влада має засоби для всеохопного впливу на масову свідомість, однак вона жодним чином не зацікавлена у тому, щоб змінювати ситуацію. Та й не дивно, адже це автоматично означатиме її відхід, очищення, люстрацію, втрату панівного становища.

За яких обставин ситуація може змінитися?

Віталій Бала:

Щоб в Україні з'явилися свої маккейни, треба наявність політичної еліти, якої в нас нема. Маккейн якраз є представником поняття «політична еліта» і за формою, і за змістом. У нас це тільки схоже на форму: певні притаманні політичній еліті ознаки і засоби, права тощо. А за змістом…цієї еліти просто немає. До прикладу, дуже дивно, коли спікер пропонує продовжити роботу до осені, а це підтримує тільки 161 депутат. Оце й уся відповідь про наявність політичної еліти в Україні. Поки не буде політичної еліти, яка свої інтереси поставить нижче від інтересів держави, інтересів громадян, які її обрали, до того часу будемо мати те, що маємо.

Віктор Небоженко:

Для появи українських маккейнів необхідний енергійний ріст середнього і дрібного класу, буржуазії, для яких порядок і чесність важливіші навіть за існування. Поки цього немає. Минуть роки, може, десь за чверть століття порядність депутатів трохи зросте.

Олександр Солонько:

Якщо достойники потенційно є, то їх треба обирати і контролювати, адже в політиці існує багато спокус, перевірку якими треба пройти. Слід робити свідомий вибір, досконало вивчати, кому ти віддаєш голос, і домагатися чесного підрахунку. Якщо правлячий клас не хоче з цього виходити, то вивести їх повинні самі українці. Треба максимально оновити якісний і кількісний склад Парламенту. Зараз державі, яка перебуває в перехідному періоді, не завадив би цикл виборів кожних 2-3 роки. Зрозуміла річ, правителі намагаються нав'язати, що у нас немає для цього грошей. А в офшори виводити є що? Чи Путін нападе? 2014 року проводили вибори і тоді мови про це взагалі не було. Причина одна: їм це просто невигідно.

На жаль, за один виборчий процес повного оновлення досягти таки не вдасться, бо це великий процес, зміна масової ментальності, робота над характером, над загальним рівнем свідомості – це дуже складно, потребує багатьох етапів та достатнього проміжку часу. Для початку треба змінити виборче законодавство і провести реальну люстрацію. Бо оте, що було здійснено, люстрацією назвати не можемо. Слід нарешті відсіяти колишніх регіоналів, діячів режиму Януковича від виборчого процесу. Саме це стало б першим етапом змін, початком складного комплексного процесу, який врешті зумовив би зважений вибір суспільства.

Олександр Аронець: 

На мій погляд, в Україні не все так погано. Зрештою, багато вояків російсько-української війни теж зроблять успішну кар'єру в політиці, проте для цього потрібен час. Українське суспільство повинне «перехворіти» популістами, клоунами-шоуменами, артистами і симулякрами, ми повинні навчитись на своїх помилках. А вже після цього у нас з'явиться шанс на появу професійних, ідейних та загартованих парламентарів на зразок Джона Маккейна.

Чи можемо сподіватися на якісь зміни у чинному Парламенті?

Віталій Бала:

Не бачу перспектив у контексті того, що нинішній парламент здатен щось зробити. Вкажу на одну просту причину: вони можуть говорити красиві слова, мати нібито дуже потрібні і гарні закони, але відсутність суспільної організації, тобто повна недовіра до них особисто, як депутатів, і до ВРУ, як інституту парламентаризму, безумовно, не дає можливості проводити якісь якісні зміни. У таких випадках країни світу роблять перезавантаження влади, щоб отримати новий кредит довіри. У нашій ситуації, не думаю, що у вас, як і в мене, є велике бажання виконувати те, що вони там голосують. Бо стиль їхньої поведінки і відпочинку перекреслює будь-які сподівання. Все ж, якщо після теперішніх подій, після чинного парламенту, його напрацювань і фарсу стосовно зняття недоторканності, громадяни України не будуть обирати по-іншому, то тут вже хто кому лікар…

Віктор Небоженко:

Є така українська політична гра, називається «Вибори». При чому у нас стараються так, щоб на вибори не потрапляла альтернатива з боку населення. Тому народ голосує за те, що є. Як наслідок, зараз в Україні при владі немає моральних авторитетів. Але нехай пам'ятають, що народ їх не тільки обирає, а ще й скидає. Ми мали два Майдани. І це стовідсотково не кінець.

Олександр Солонько:

У Раді йде мова про зняття недоторканності, Генпрокуратура вносить подання…ну і які там наслідки? От зняли недоторканність із Мосійчука. Він собі працює, проводить епатажні акції, в нардепів плює. Доторканний статус йому жодним чином не заважає. Результат отримаємо лише тоді, коли злочинці сядуть за корупцію. Лише таким шляхом з'явиться більш-менш помітне відчуття невідворотності покарання. Тоді обранці нарешті не використовуватимуть статус і мандат для корупції і лобізму. Поки ж, це не більше, ніж цирк і піар ГПУ.

Яна Федюра, «Вголос»

 

ЗА ТЕМОЮ

КОМЕНТАРІ 54 +

КОМЕНТУВАТИ

  • Маккейн 21 серпня 2017 15:05 Відповісти IP:  207.244.70.--- Теоретично Савченко і Парасюк побували у "вєтнамському полоні Маккейна", али одна збожеволіла від Медведчука а другий не у більшості щось вирішувати і йому залишається бити різних уродів з ноги під оборюючі оплески і захват народу.
    Погоджуюсь з поперднім коментуючим - краще нехай на канікулах будуть, менше дратуватимуть людей. Два місяці без очікування підлоти прожаних не є погнао.
  • Зиновій Бокійчук31 липня 2017 23:09 Відповісти IP:  95.133.35.--- Добре що пішли. З цього парламенту найбільше користі коли він нічого не робить.
  • Факт 31 липня 2017 17:12 Відповісти IP:  194.44.30.--- — У нас есть и хорошая традиция. У нас не любят начальство. Быть начальником здесь неблагодарное дело.
    Мы же прекрасно помним из истории Украины, что даже хороших гетманов вроде Сагайдачного часто не переизбирали. Г...о ему на голову. Іди, сучий сину.
    То есть люди у нас отлично чувствуют гниль, которая начинает зарождаться в начальнике. В отличие от кацапов, которые тем больше любят начальство, чем больше оно их угнетакт. — писатель Л.Подеревянский
    http://apostrophe.com.ua/article/society/culture/2015-07-06/les-podervyanskiy-katsapyi--rabyi-a-myi--svobodnyie-lyudi/1932
  • Харків31 липня 2017 12:06 Відповісти IP:  109.87.11.--- Х***я якась, а не виборці !
  • КУМ31 липня 2017 21:42 Відповісти IP:  82.145.222.--- ЧИ МОЖЕ "Ньюс Ван", «112» ОБІЙТИСЬ БЕЗ МОСКОВОЯЗИКИХ ВЕДУЧИХ ??? МОЖЕ ВАРТО ПРОВЕСТИ КОНКУРС НА УКРАЇНОМОВНОГО ЖУРНАЛІСТА, ЩО ВЧИТИМЕ НАЦІОНАЛЬНІ МЕНШИНИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ??
  • Маккейн 21 серпня 2017 15:47 Відповісти IP:  207.244.70.--- Не треба дивтись і не потрібно переходити на російську. Не розумію що тягне людей дивитись і переходити на російську потім заявляючи "закрийте, виженіть всіх рускіх"? Поборіть страх триматись своєї української мови, а не чекати закону заборони російської. Поборіть бажання дивитись ворожу пропаганду типу Ньюз ван і "Надзвичайні новини" завдання яких сіяти паніку згущуючи кольори життя до абсолюту бомблячи свідомість самим негативом. Озирніться навколо - на вулиці у вас за вікном нікого не убивають, їжа доступна, цивілізаційні блага теж. Є пробелми, але не такі чорні як кажуть вороги. Те саме з мовою. Не кожен російськомовний шпигун Росії і хоче закласти бомбу та відправити вас у Сибір. Звичайно від влади слід вимагати не домовлятись з Новинськими і йому подібними - посади і гроші у них є реальною загрозою.
  • Харків31 липня 2017 21:48 Відповісти IP:  109.87.11.--- В Україні є лише одна дебілоїдна національна меншина, яка патякає з українцями в Україні своєю дебільною мовою і вимагає щоб її дебільну мову вчили, володіли та розуміли українці. Ця меншина назвається - РОСІЙСЬКА національна М Е Н Ш И Н А .
  • Маккейн 21 серпня 2017 15:41 IP:  207.244.70.--- Російська меншина в Україні проти Путіна і його агресії, воює у складі ЗСУ відбиваючи напад несправливого і жорстокого агресора.
    Різномовна пята колона прикривається рускіми, російської національною меншиною і її структурами в підривній діяльності проти України. "Російський культурний центр" - іностранні агенти ворога які несуть розбрат і ворожу пропаганду - закрити, як закрили українську бібліотеку в Москві або очистити від агентів.
  • Харків31 липня 2017 21:56 IP:  109.87.11.--- Х***я якась, а не меншина !
  • P S31 липня 2017 11:20 Відповісти IP:  89.105.227.--- У нас і далі буде суцільний словесний понос, до цього часу, коли хоча б одній сімї за випущених у потилицю депутата злодія дві кулі виставити рахунок за їх вартість (китайський варіант) і не потрібно було б нам десятки корупційних чи антикорупційних органів, хрин їх уже розбереш, а так ми і на далі будемо посміховищем для всього світу, хоча багато розумних українців за кордоном не ототожнюють себе з нашими баригами, тут питання тільки до влади, а не людей, коли владу влаштовує така злочинна ситуація у країні, значить вони найбільші злочинці, які інститути влади використовують тільки для захисту своїх статків і своїх персон, ми народ для них [***]....я.
  • Харків31 липня 2017 10:44 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Руслан Коцаба31 липня 2017 10:59 Відповісти IP:  185.114.137.--- не можуть бути "національними" уряд та влада, при якіх національна валюта знецінилась більше, аніж в три рази. Більш логічно назвати національним уряд та владу, яка тримала національну валюту чотири роки. ТАК САМО Й З "ТЕРОРОМ". При "кривавом режімі Януковича" стількі не вбивали.
  • Маккейн 21 серпня 2017 15:14 Відповісти IP:  207.244.70.--- Руслан, ти як інтервю на російському телеканалі давав в "ДНР" чому це не казав про владу Захарченка? Чи там все дуже добре з коменданською годиною розстрілами по вулицях і "золотою молоддю" в кабаках Донецька?
  • Руслан Коцаба2 серпня 2017 13:10 IP:  185.114.137.--- кривава майданута гидота вбила журналістів Бузіну та Шеремета! Знущалися з мене, про що я доповів в Раді /вропи. Європа обурена свавіллям київскої хунті. Тепер хунта готує різанирну правовславних. Смерть каструлеголовому фашизмові!
  • Харків31 липня 2017 23:54 Відповісти IP:  109.87.11.--- Х***я якась, а не відповіді на коментар !
  • Руслан Коцаба3 серпня 2017 16:46 IP:  185.114.137.--- чим неВзадовільнене, гидото?
  • Руслан Коцаба31 липня 2017 10:58 Відповісти IP:  185.114.137.--- не можуть бути "національними" уряд та влада, при якіх національна валюта знецінилась більше, аніж в три рази. Більш логічно назвати національним уряд та владу, яка тримала національну валюту чотири роки. ТАК САМО Й З "ТЕРОРОМ". При "кривавом режімі Януковича" стількі не вбивали.
  • Руслан Коцаба31 липня 2017 10:58 Відповісти IP:  185.114.137.--- не можуть бути "національними" уряд та влада, при якіх національна валюта знецінилась більше, аніж в три рази. Більш логічно назвати національним уряд та владу, яка тримала національну валюту чотири роки. ТАК САМО Й З "ТЕРОРОМ". При "кривавом режімі Януковича" стількі не вбивали.
  • Руслан Коцаба31 липня 2017 10:40 Відповісти IP:  185.114.137.--- не можуть бути "національними" уряд та влада, при якіх національна валюта знецінилась більше, аніж в три рази. Більш логічно назвати національним уряд та владу, яка тримала національну валюту чотири роки. ТАК САМО Й З "ТЕРОРОМ". При Януковичі стідькі не вбивали...
  • Маккейн 21 серпня 2017 15:31 Відповісти IP:  207.244.70.--- Хто такий "Руслан Коцаба", який тут накопіював коментарів?
    Це блогер з Франківська (Станіслава). Займався росзлідуваннями на замовлення. Його репортажеами звільнили податківця за куплені документи пр ослужбу в армії і .. поставили такого самого - Коцаба уже мовчав. В час російського нападу на Донбас вирішив підзаробити. У війну найбільше платять зрадникам. Коцаба, якого ніхто в армію насильно не забирав, як порохоботи Шабуніна в наказання за критику, і в облавах військоматів по базарам і маршруткам Франківська міг назватись ким хочеш бо його всі забули. Нагадав про себе оплаченим Росія 24 інтевю з закликами проти мобілізації і "російських військ тут немає". Все б обійшлось. Мунтян ще не так цілувалась і бухала з убивцями, які розстрілювали наших солдат, але вільно їздить з Києва до них у гості і патякає матом проститутки без упину. Непощастило. Пятій колоні регіоналів треба було когось віддати на роль мучинека за свободу слова на замовлення кісельовських сюжетів. Не шкода виявилось западенця Коцабу. Суддя регіонал його в клітці протримав довший час і відпустив. Ображений долею зрадник тиняєця тепер Франківськом і не знає на кого ображатись. Москалі хоч грошей заплатили думає він, тому гонить далі на українців.
  • Руслан Коцаба2 серпня 2017 13:11 Відповісти IP:  185.114.137.--- Так! кривава майданута гидота вбила журналістів Бузіну та Шеремета! Знущалися з мене, про що я доповів в Раді /вропи. Європа обурена свавіллям київскої хунті. Тепер хунта готує різанирну правовславних. Смерть каструлеголовому фашизмові!
  • Амста2 серпня 2017 15:36 IP:  107.181.174.--- Пий більше ліків копіпастер-шизоїд.
  • Харків31 липня 2017 11:48 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
    Проблема у БЕЗВІДПОВІДАЛЬНОСТІ виборця.
    СТАДО НЕ ХОЧЕ УСВІДОМЛЮВАТИ і НАВІТЬ ВИЗНАВАТИ причинно-наслідковий ЗВ'ЯЗОК між СВОЇМИ ДІЯМИ і тим, що ВОНИ породжують. Народ іде на виборчі дільниці, не вивчивши біографії кандидатів і статистику їхнього голосування. Електорат здебільшого керується лише словами і не виключає можливості продажу своїх голосів. Люди голосують несовісно і некомпетентно, продаються за гречку чи красиву картинку, тому й маємо відповідний результат.
    Людина повинна чітко усвідомлювати, що цей вибір щонайменше на наступні 5 років формуватиме життя її самої і її дітей.
    ***
    І не треба мені писати по 10 раз своє маячливе блюватиння відбілюючи КРИВАВИЙ, ЗЛОЧИННИЙ, РОСІЙСЬКО- П'ЯТИКОЛОННИЙ, КОЛАБОРАНТНИЙ, ЗРАДНИЦЬКИЙ, ДИКТАТОРСЬКИЙ РЕЖИМ ЯНУКОВИЧА.
  • Маккейн 21 серпня 2017 15:37 Відповісти IP:  207.244.70.--- Коли перед тобою ставлять вибір або "моторола" розстріляє або окопи рити для "ДНР" дуже треба постаратись зробити правильний вибір...
    Навіщо думаєш стільки платять журналістам, піарастам, за мітинги і інше, якщ овсі виборці по твоєму останні лохи? Мільярди витрачаюсь зробити з людей лохів і змусити шукати кульку під станканчиком де її нема.
    Образами звичайно "лохів" трохи пробуджуєш від звикання до цієї гри. Правильно, не повинне це сприйматись як норма.
  • P S31 липня 2017 15:11 Відповісти IP:  89.105.227.--- Я накрав достатньо коштів іти на вибори де - то з розрахунку сто баксів на один голос загальних витрат, це так звана мажолітарка, списокЮ, 4-5 мільйонів баксів. Я вирішив іти по мажолітарці. Почалось, штаби, реклама, виступи перед виборцями, тобто лохами, говорю їм геть усе, що їм подобається, купляю членів виборчої комісії, можу купити бюлетені, печатки виборчих дільниць, домовляюсь з членами центральної виборчої коиісії, усі беруть хабаоі, знаючи, що ні хріна не буде, виграє вибори завжди проходимець з великими грошами, для чого, для того щоб примножити капітал, тобто краду, певну суму залишаю для відкупу знаючи, що родині не прийде рахунок за дві кулі, у мене змагання іде не за виборця, а за більш витончений лохотрон цього ланцюга, досягнув омріяного, займаюсь дерибаном, хрин забив на виборця, знаючи, що не буде рахунку за дві кулі. Тоді риторичне питання, ти позволиш собі таку виборчу компанію, ні, не хватить ресурсів, тоді відповідь, на хріна проводити вибори в Україні, коли вони знають, що не буде рахунку за дві кулі в потилицю, це все провірений приклад, іди до виборців і галасуй як хочеш, а язроблю як я хочу.
  • Харків31 липня 2017 16:27 IP:  109.87.11.--- Цитую твоє ж:
    " усі беруть хабаоі", "виступи перед виборцями, тобто лохами, говорю їм геть усе, що їм подобається".
    ***
    ЩО ЩЕ РАЗ ПІДТВЕРДЖУЄ мій ПРАВИЛЬНИЙ Висновок.
    ЯКІ є ВИБОРЦІ (а ще точніше СУСПІЛЬСТВО) ТАКИЙ є і ПАРЛАМЕНТ який ВОНИ (виборці або суспільство, яке обрало чи не обрало його таким яким він повинен бути) ОБРАЛИ.
    ***
    БЕЗВІДПОВІДАЛЬНЕ СУСПІЛЬСТВО = БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІ ВИБОРЦІ = БЕЗВІДПОВІДАЛЬНИЙ ПАРЛАМЕНТ .
  • Харків31 липня 2017 11:37 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:37 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:37 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:36 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:36 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:36 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:36 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:36 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:36 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:35 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:35 Відповісти IP:  109.87.11.--- Які виборці такий і парламент.
  • Харків31 липня 2017 11:35 Відповісти IP:  109.87.11.--- ПРОБЛЕМА У БЕЗВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ВИБОРЦЯ.
    ЯКІ ВИБОРЦІ ТАКИЙ І ПАРЛАМЕНТ.
  • Харків31 липня 2017 13:47 Відповісти IP:  109.87.11.--- Щоб було зрозуміло що таке СВОБОДА та що таке ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ (у тому числі і за свій вибір та свої помилки).
    ***
    На каналі "Еспресо" було інтерв'ю з Вітаусом Ландсберґісом.
    Деякі його цитати, щоб було зрозуміло, що таке СВОБОДА і що таке ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, яку породжує СВОБОДА:
    ***
    " В Росії є певні традиції – РОСІЯНАМ ПРОСТІШЕ НЕ ВДАВАТИСЬ до аналітичного МИСЛЕННЯ, а МИСЛИТИ якимись КЛІШЕ: є керівник, сильний, а МИ ПРИСТОСУЄМОСЯ, МОЖЕ і нас щось із цього ПЕРЕПАДЕ, а ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НАМ НЕ ТРЕБА, це ж навіть ГІРШЕ, коли ПИТАЮТЬ НАШОЇ ДУМКИ, коли В НАС через це "БОЛИТЬ ГОЛОВА", а коли все робить начальник "голова не болітиме".
    ****
    "На жаль, це кріпацька традиція, яка триває і досі. Є дворянин і кріпаки. І якщо кріпаки починають бунтувати, то вони обов'язково тримають різок. Цю ідею можна застосувати і до відносин цілих держав. Є велика держава-дворянин, а навколо – країни-кріпаки, які НАЧЕБТО мають бути вдячні "хазяїну", що він дозволив їм мати клочки землі і обробляти їх. Але ж насправді це не так, але "дворянин" хоче, щоб все і надалі залишалось так. І народ "держави-дворянина" відсуває свою вищість над "державами-кріпаками". Це Середньовіччя."
    ***
    "Щоб в Росії відбулися якісь якісні зміни, росіяни мають в першу чергу пробудитися для ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. РОСІЯ БУДУВАЛАСЯ НА ОБМАНІ і БЕЗВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. Причому БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ якось ПРИЙМАЄТЬСЯ БІЛЬШІСТЮ населення. У нас, в Литві, це теж відчувалося, і навіть зараз відчувається. Чому при колишніх порядках було краще? Бо керівництво вказувало, що робити. А зараз, коли В ТЕБЕ є і СВОБОДА, і ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ТИ МОЖЕШ АТРАТИТИ те, що маєш, ЯКЩО РОБИТИМЕШ ПОМИЛКИ. Не БУДЕ КОГО звинувачувати – ТІЛЬКИ СЕБЕ. І нема на кого жалітися – САМІ СПОГАНИЛИ собі життя. То може і не треба нам ця свобода?"
    ***
    "От як при Сталіні – підвищили зарплату на 5 рублів, і всі дякують хазяїну: "Хазяїн дав нам копієчку". Уявляєте, до якого ПРИНИЖЕННЯ можна довести не тільки окрему людину, а цілий народ?!"
  • Харків31 липня 2017 13:47 IP:  109.87.11.--- Ві́таутас Ла́ндсберґіс — литовський політик, державний і громадський діяч; до цього — вчений-музикознавець, публіцист. Перший голова Парламенту незалежної Литви після відокремлення її від СРСР.
  • Харків31 липня 2017 11:34 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:34 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:34 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:34 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:33 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:33 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:33 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:33 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:33 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:32 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:32 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • Харків31 липня 2017 11:32 Відповісти IP:  109.87.11.--- Проблема у безвідповідальності виборця.
  • P S31 липня 2017 11:54 Відповісти IP:  89.105.227.--- НЕ важливо як голосують а як ра[***]ть, дурню, я тобі рекомендував давно, сходити ло психіатра, напевно, вже запізно.
  • Харків31 липня 2017 12:04 IP:  109.87.11.--- Йді в ср*ку, дебіле.
    Краще подумай ХОЧА Б тим місцем яке в тебе замість голови, чому якщо "всьо ужє рєшєно за нас" деякі політики (які потім становляться владою) викидають неймовірно великі гроші на свою агітаційну рекламу перед кожними виборами, на білборди, на рекламу по ТБ, де 1 секунда етеру коштує неймовірно ВЕЛИКІ ГРОШІ. Коли їх там крутять по 200000 раз. Подумай своїми мізками, якщо вони у тебе є, у чому є ВЕЛИКІ сумніви. Подумай хоча б тим чого в тебе немає.

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Завантаження...
RedTram