Від мерії – парковка, а для львів’ян – нові корки у центрі

Віднині, як вже повідомляв «Вголос», запрацювала парковка на вул.. Валовій на 78 паркомісць. Львівська мерія всіляко намагається витиснути з бруківки зайву копійку, щоб наповнити бюджет.

Щоправда, наповнення одразу не буде, адже в лізинг взято паркувальне обладнання, змонтовано стаціонарні пости для паркувальників, що працюють у ЛКП «Львівавтодор» (директор Олег Береза). Тож довелося спочатку вкласти енну суму коштів, щоб створити комунальне підприємство.

Але мова нині не про кошти. Йдеться про саму організацію та механізм роботи нової платної парковки, що обладнання шлагбаумами з боку вул.. Соборної (біля пам’ятника Королю Данилу) та при виїзді з Валової на Підвальну. Львівські водії знають, що біля Галицького ринку часто утворюються корки. Виїхати на вул.. Винниченка доволі складно і в час пік, а він триває практично увесь робочий день, вентилі охолодження двигунів раз по раз вмикаються у автомобілях, що на цій ділянці дороги.

Втім, якщо комусь із водіїв потрібно проїжджати у справах ліворуч від центру по вул.. Винниченка, то можна було оминути площу Митну, проїхавши по Валовій і повернувши на Винниченка. Нова парковка від мерії цей проїзд фактично закриває. А це означає, що проїхати по площі Соборній біля Галицького ринку стане удвічі складніше, а площа Митна перетворилася вже зараз у суцільний корок, який триватиме щонайменше кілька годин і після закінчення робочого часу. Адже водіям, що мали намір переїхатися Валовою і виїхати з неї одразу потрібно при в’їзді через територію парковки взяти чек і при виїзді з неї через якусь хвилину-другу переконувати паркувальника, що вони не паркувалися, а лишень проїхали вулицею, бо на головній дорозі корок, а знаки не забороняють проїжджати Валовою.

На цей предмет начальник відділу з паркування ЛКП «Львівавтодор» Сергій Париляк у розмові з кореспондентом «Вголосу» зазначив, що механізм проїзду таких транзитних водіїв не відпрацьовано, а в комп’ютер закладено схему, за якою водій в’їхав на територію парковки і виїжджає з неї, показуючи чек. Отож виникає конфлікт інтересів транзитних авто через вулицю Валову і автоматизованої системи паркування, яка закладена у схему обліку паркомісць в ЛКП «Львівавтодор».

Без людського фактору при проїзді транзитних авто тут не обійтися. На думку Сергія Париляка, з часом механізм і час перебування чи то проїзду транзитних авто врегулюється і зловживань як з одного боку так і з боку паркувальників, яких наразі не вистачає (тоді навіщо було «запускати» парковку – авт.), вдасться уникнути. Можливо, порядок буде. Але однозначно те, що площа Митна віднині зазнала не подвійного, а потрійного навантаження. Мерія Львова дбає про заробіток на паркуванні, а про завантаженість проїжджої частини за перевищення СО2 у центрі міста дбати нікому.

У ДАІ ж кажуть, що облаштування платної парковки на Валовій погодили. Інспектор відділу ДАІ міста Людмила Ліб у розмові запевнила, що проїхати можна і по вул.. Братів Рогатинців, яку відкрили для руху. І такі труднощі із проїздом Валовою будуть тільки у перші дні. Мовляв, водії звикнуть так само як звикають до об’їзних доріг під час ремонту проїжджої частини.

Начальник сектору організації дорожнього руху ДАІ міста Дмитро Савицький зазначив, що перед видачею дозволу на облаштування парковки на Валовій моніторили довколишні вулиці, площу Митну і зробили висновок, що 90 відсотків транспорту, що проїжджав вул. Валовою, паркувався тут. Тому, на його думку, гірше на Митній вже не буде.

Ще одна деталь, яка аж ніяк не втішить мешканців вул.. Валової, які тут проживають і мають власний автотранспорт. Їм доведеться або платити по 1 грн. за годину за паркування авто у робочий час, або ж виїжджати, як на роботу, з під своїх будинків десь подалі, де парковка безкоштовна.

Отож концепція міської влади з облаштування паркомісць у центрі Львова отримала початок. Глевкий і хаотичний, з багатьма питаннями, відповіді на які дасть час і мешканці Львова. Вихід намагаються знайти найпростіший: шлагбаум, паркувальник, оплата. Мова про будівництво кількаповерхових парковок наразі не ведеться. Натомість у Європі маємо паркомат, блокувальні пристрої, штрафи за неоплачене паркомісце. А наша влада без шлагбауму обійтися не може?

 


КОМЕНТАРІ

Загрузка...
Завантаження...
RedTram
http://joxi.ru/82Q4PW8IjpQ3Lm