Влада Тернополя “обламала” апетити зажерливих приватних перевізників, а їх ціновий шантаж провалився. Міська рада, депутати та громада погодили тарифну політику в місті, а тому автобуси вийшли на свої маршрути за старими цінами.
Отже крики окремих псевдо-активістів про суцільний тариф 9 грн. – були брехнею та маніпуляцією. Тернополяни, що мають електронний квіток платять за пільговим тарифом, а з “карткою Тернополянина” то їздять ще дешевше.
Тому що Тернополем керують Націоналісти !
Міський голова Тернополя провів жорстку розмову з перевізниками та не піддався їх шантажу, а тому рух маршруток відновився за старою ціною. Перевізники після зустрічі з міським головою погодилися вийти на маршрути, адже перед ними була поставлена чітка вимога :
– або відновити рух всього громадського транспорту
– або міська рада розірве з ними угоди
Міській голова дав всім зрозуміти – шантаж у Тернополі не пройде, тим більше шантаж від “самопомочі”.
Одіозною постаттю, яка причетна до створення критичної ситуації та поділу міста на два ворожі табори є Намака Андрій Григорович. Мало хто знає, але саме пан Намака перебуває на посаді голови асоціації перевізників м.Тернопіль, і він же директор ТОВ “МЕНС-АВТО”. До того ж, пан Намака є яскравим представником “самопомічі”, та навіть балотувався до міської ради від “самопомічі” у 2015, однак здобув поразку. Виникає питання, чому ж “самопоміч”, яка так активно нібито “відстоює” інтереси тернополян, не може приборкати свого жадібного перевізника-посіпаку ?
Наразі головний висновок – громадський транспорт Тернополя курсує у звичному режимі.
З метою вирішення ситуації з тарифами на перевезення депутатська комісія з транспорту продовжить роботу разом з депутатською комісією з питань бюджету та фінансів, з представниками перевізників та громади. Тож лише після отримання результатів діяльності комісій та незалежної експертизи від аудиторської компанії, вартість проїзду у громадському транспорті можливо переглянуть.
І цей процес буде максимально прозорий, і в ньому найперше буде врахована думка громади.
На перспективу, для Тернополя немає іншої альтернативи ніж відмова від старих маршруток і перехід на великі автобуси, а тому єдиним правильним кроком у питанні транспорту міста є створення єдиної муніципальної транспортної компанії. При першій можливості, міська рада буде закупляти муніципальні автобуси, які покращать якість пасажирських перевезень у місті.
Проте через складну фінансову ситуацію міська рада була змушена кошти, які вже були та передбачалися на придбання автобусів, спрямувати на захищені статті – на зарплати освітянам та медикам, і на компенсації перевізникам за проїзд пільговиків.