План заходів з реалізації Стратегії Львівщини: совдепівське окозамилювання і профанація

Заступник голови ГО «Громада та ініціатива»
На пленарному засіданні сесії обласної ради 21 березня 2017 року лише з другого разу голова облради Олександр Ганущин за вказівкою "прошу голосувати" проштовхнув запропонований облдержадміністрацією «План заходів з реалізації у 2017 – 2018 роках Стратегії розвитку Львівської області на період до 2020 року». Насправді, план заходів з виконання Стратегії мав бути ухвалений ще 2016 року.
 1) Якщо це був План заходів на 2017-2018 рр., а вже минуло 3 місяці 2017 року, то він має бути конкретним і зрозумілим організаційно-фінансовим документом для громади Львівщини.

2) Згідно із запропонованим документом планується започаткувати і реалізувати 213 проектів за 16 напрямами в 5 ключових Програмах. Це нагадує совдепівське окозамилювання і профанацію. Бо кожному фахівцю після його прочитання стане зрозуміло, що за теперішніх економічних і соціальних умов розвитку в Україні, видаткового навантаження на всі місцеві бюджети, коли в області десятки і сотні гострих невирішених проблем в освітній, медичній, соціальній та екологічній сфері, а також несприятливий інвестиційний клімат через кричущу корупцію у всіх гілках влади, бюрократію та податкове навантаження на бізнес – це здійснити у такому обсязі не реально.

За таких передумов постає логічне питання: кому потрібна і вигідна така профанація та примітивна маніпуляція громадською думкою про начебто величезний розмах всіляких благодіянь аж на 213 проектів у Львівській області?

Чи не було б справедливо і розумно, без зайвого піару, гігантоманії та чванства замість «213 проектів на папері» - реалізувати 20-30 проектів але справжніх, «під ключ», не для галочки а для людей.

Щодо очікуваного фінансового ресурсу, то на 2017 рік для реалізації цих 213 проектів передбачається аж 6 мільярдів 914 мільйонів гривень! Це майже половина обласного бюджету на 2017 р. Якщо так, то громада Львівщини має право знати реальні джерела фінансування таких заходів, а не фейково-умовні. Адже мова йде про теперішній 2017 р., три місяці якого вже минуло, а влада так і достеменно не знає, яка сума з цих фінансових видатків припаде на:

- обласний бюджет,

- районні бюджети, у розрізі кожного району,

міські бюджети,

- бюджети територіальних громад,

- державний бюджет,

- міжнародних донорів, і хто вони конкретно,

- підприємців тощо.

Якщо влада знає такий розподіл тих 6,9 млрд грн. – то де ці розрахунки, і чому вони приховуються від громади.

Якщо ж таких деталізованих розрахунків нема, а до кінця року залишилось 9 місяців, то такий План є писаний вилами по воді.

І свідчить про непрофесійний підхід ЛОДА та управлінь ЛОР, які самі не знають чи будуть кошти чи ні, і звідки конкретно. З іншого боку, такий багатопроектний план може бути чиїмось дуже хитрим задумом із цікавою багатоходівкою: рішенням сесії зафіксувати багато проектів – зачепитись за бюджетне фінансування – а тоді постійно вносити зміни до кошторисів та місцевих бюджетів і викручувати руки громадам і депутатам, вимагаючи дофінансування – та відмивання бюджетних коштів. Таких «фахівців» бюджетного розподілу у цьому складі ЛОР більш ніж достатньо, а також їх хитрих покровителів за межами ради. Це підтверджує і практика минулого року.

Отже, План заходів, який пропонується ухвалити, вчергове нагадує принцип теперішньої влади: диму і слів багато, а користі для громади мало.

Тексту в обох документах багато, аж 221 сторінка (і дійсно технічної роботи працівниками департаментів виконано багато), але це намарно, бо із цих проектів у кінці грудня буде виконано можливо 20-25%.

Насправді, за такий проект рішення «Про затвердження Плану заходів з реалізації у 2017 – 2018 роках Стратегії розвитку Львівської області на період до 2020 року» голосувати було неприпустимо. Це неповага до громади й самого себе. Адже такі документи як План заходів – це вже не тактика, і навіть не стратегія, це конкретний операційний план, який має бути розписано в деталях, помісячного і подекадного виконання із строго визначеними організаційними, фінансовими та контрольними параметрами, а також виписаною відповідальністю за його вчасне невиконання.

Як приклад, абсурдності та нереальності цього документу можна навести стор. 24-25, де у Проекті № 34 «Формування регіональної мережі трансферту знань та співпраці науки і бізнесу» цілями проекту є:

- збільшення кількості осіб, які займають інноваційною діяльністю,

- зростання кількості інноваційних підприємств в регіоні,

- формування нових сегментів «економіки знань» в регіоні,

- створення регіонального центру інновацій, як фокусної точки координації та підтримки інноваційної діяльності в регіоні,

- розвиток міжнародної співпраці у сфері науки, технологій та інновацій.

Та пропонується залучити цільові групи у кількості 18600 осіб (науковців, підприємців, студентів, громадських активістів, креативних мешканців регіону)  і під це пропонується аж 500 тис. грн.. в рік, тобто по 26,88 грн. на особу або менше одного долара!!!!

І це на інновації та знання!!!

 


КОМЕНТАРІ 1 +

КОМЕНТУВАТИ

  • Ivan Kulchytskyy 29 березня 2017 16:34 Відповісти IP:  194.44.83.--- Шановний пане Вікторе
    Наведений Вами коментар може тільки свідчити про вашу некомпетентність у сфері інновацій.
    Насправді у Львівщині активно працюють ряд інноваційних структур, які мають власне фінансування або грантове, або з інших джерел.
    Тому у проекті йшла мова як забезпечити комунікацію між цими структурами для утворення нової якості, оскільки реальний інноваційних проект потребує участі творчих людей з різних секторів: науки, бізнесу, фінансів і як не дивно зі сторони влади.
    Як автор даного проекту готовий провести з Вами публічну дискусію на цю тему, тим більше що ми особисто знайомі.

Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Завантаження...
RedTram
http://pix.my/Yo8xxrhttp://joxi.ru/82Q4PW8IjpQ3Lm