Вже на наступному пленарному тижні врУ має проголосувати за ратифікацію Стамбульської конвенції по гендеру, яка передбачає зміни до Конституції та всього нашого законодавства, що тепер сім’я в Україні – це союз двох осіб, а не традиційний союз чоловіка і жінки.
В нашому, такому складному сьогоденні, є безліч викликів, які впливають на стан людей і сімей в Україні. Це і сирітство, матері-одиначки, неповні сім’ї, це діти з інвалідністю, батьки з інвалідністю, неможливість повноцінно реалізувати свої конституційні права на лікування, навчання, житло, соціальний захист, гідний життєвий рівень …
Але з незрозумілих причин ті, хто зараз керують Україною, надають пріоритетну увагу лише штучно створеній проблемі так званої “дискримінації людей з нетрадиційною сексуальною орієнтацією”.
На фоні того, що в країні на сході ідуть бойові дії, не є доречними для розгляду і затвердження питання пов’язані з введенням в законодавство різних “новацій” щодо гендерної ідентичности, захисту від дискримінації представників секс-меншин та надання лгбт додаткових прав, адже суспільство вимагає вирішення більш пріоритетних завдань. Педалювання владою “гендерних” питань може викликати збільшення напруги в суспільстві.
Згідно з Конституцією України та визнаними Україною міжнародними правовими документами, Україна має зобов’язання перед інститутом сім’ї щодо її розвитку та захисту.
Стаття 16 Загальної декларації прав людини :
– сім’я є природним і основним осередком суспільства і має право на захист з боку суспільства та держави.
Стаття 23 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права :
– сім’я, як союз чоловіка й жінки є природним і основним осередком суспільства та має право на захист з боку суспільства і держави.
Стаття 51 Конституції України :
– сім’я, дитинство, материнство і батьківство охороняються державою.
Глибоку занепокоєність викликає той факт, що донині влада в нашій державі так і не визначилася з державною стратегією розвитку та підтримки сім’ї, і ця стратегія розвитку повинна базуватися на традиційних для України духовно-моральних християнських цінностях і природному розумінні сім’ї як законного союзу чоловіка та жінки, які народжують і виховують дітей.
У березні 2016 року Кабінет Міністрів України запровадив посаду Урядового уповноваженого з питань сім’ї.
Здавалось що процес пішов …
Проте вже за кілька днів під тиском певних організацій і урядових структур інших країн, що лобіюють інтереси представників секс-меншин лгбт, Кабінет Міністрів України без жодного правового обґрунтування скасував своє ж рішення.
Натомість відбуваються наполегливі спроби ратифікувати Конвенцію Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству – так званої Стамбульської конвенції, яка попри введеню нею визначення поняття “гендер” та похідних від нього, впроваджує інше розуміння гендеру (стаття 3) та проводить чітку різницю між поняттями статі, гендеру (пункт 3 статті 4) та гендерної ідентичности, за якою виділяють трансгендерів, агендерів, транссексуалів … а загалом, нараховують близько 50 типів гендеру.
Легалізація, сприяння та поширення в Україні способу життя секс-меншин лгбт-спільнот руйнуватиме інститут сім’ї, яка є центральним компонентом індивідуального, соціального та економічного розвитку будь-якого суспільства.
трансгендер