Сьогодні голова Львівської ОДА Петро Олійник дав першу прес-конференцію у якості начальника обласного виборчого штабу блоку НУНС. На таку дрібницю як те, що він виступає в ролі начальника виборчого штабу у свій робочий час, перебуваючи на посаді голови ОДА – Олійник уваги не звертає. Він в танку.
Щоправда сам Олійник відкинув використання адмінресурсу зі своєї сторони, наголосивши на тому, що сьогоднішня прес-конференція була проведена в час обідньої перерви. «У відпустку я піду у вересні, сьогодні я займаюсь керівництвом штабу в неробочий час, в суботу-неділю».
Це вже навіть не смішно. Ми могли би процитувати звинувачення Балоги у бік Партії регіонів, що остання, мовляв, застосовуватиме адмінресурс, бо у її списку є богато міністрів. Але просто гидко розвивати цю тему.
Зате розвеселив цілий феєрверк неординарних фраз від голодного губернатора, які свідчать, що цей чиновник плутає крісло держслужбовця з мітинговою трибуною. Зокрема на засіданні колегії Львівської ОДА він видав наступне:
1. „Ми, керівники, жируємо, я маю на увазі себе і своїх заступників, а звичайні працівники отримують тисячу гривень"
2. "Будемо подавати на ім’я Президента, щоб він скасував тендерну палату. І не зважати на те, що це суперечить законодавству!"
Правильно, пане Олійнику! А чого там панькатися з тими законами. Як Ющенко скаже, так і зробимо. Але навіщо ж про це вголос казати, адже, не дай Бог, бютівці чи регіонами підслухають. Необережно, пане губернаторе.
Однак трохи згодом Олійник сам пояснив причини такої своєї відвертості:
«Я зустрічався вчора біля 21 годин з керівником «Укрспирту», ми узгодили наші позиції». Маємо підозру, що узгоджували позиції швидше за все нерозбавленим продуктом.
З ким ви, майстри культури?
Народний артист України, народний депутат IV скликання Іван Гаврилюк вважає, що голова Львівської ОДА Петро Олійник та голова Львівської облради Мирослав Сеник мали б застрелитись після «фосфорної» аварії.
Гаврилюк здивований, що Сеник та Олійник досі перебувають на посадах, після того, як Олійник прибув на місце аварії в Ожидові лише на третій день, «щось пробекав, промекав» і поїхав назад до Криму, де в цей час перебував президент. Гаврилюк зазначив, що особисто дзвонив президенту і порадив відправити «Петю лисого» назад на Львівщину.
«Сеник взагалі тільки позавчора здається повернувся на Львівщину, сказавши, що в нього дуже кваліфіковані заступники, які здатні самі впоратися із цією проблемою», — додав він.
«Та нехай вони собі куплять револьвер і один з другим застреляться. Я їм можу сам купити», — підкреслив Гаврилюк.
Батенко працює вже у Кабінеті міністрів. от так, ви всі його тут обливали брудо, а Тарас є Помічником Юлії Тимошенко
visioneys.ru, 2008-09-01 20:50:29
Рынок контактных линз постоянно меняется и развивается. На сегодняшний момент ассортимент контактных линз довольно велик, есть внушительное количество дизайнов, материалов, режимов ношения. Однако наличие большого выбора создает и некоторые трудности как для врача-контактолога, так и для пациента - им очень часто трудно остановить выбор на конкретном виде контактных линз. Мы поможем Вам разобраться в преимуществах линз, видах линз, научим, как правильно за ними ухаживать на сайте visioneys.ru
obshcezhitie.ru, 2007-09-25 17:21:15
Открылся новый белый каталог, который сориентирует Вас в каждой категории, начиная от бизнеса и финансов и заканчивая развлечениями и спортом. Весь материал, распределяется строго по категориям. Каталог модерируется ежедневно, что разрешает сохранять высокий уровень публикуемых материалов, которые будут действительно полезны и любопытны для читателей. Приглашаем Вас регистрировать Ваши сайты в нашем каталоге http://obshcezhitie.ru
bazaurl.com, 2007-09-24 15:46:15
Наш белый каталог сгруппировал в своих рубриках нужные ресурсы, которые строго категоризированны, что разрешит Вам, в нашем каталоге быстро найти нужную информацию. http://bazaurl.com
переламаЮ, 2007-08-23 18:18:13
2
Свободен, Тягнизад При чому тут зазомбовані, чи зациклені, я ж не хожу і некажу: "СВОБОДА ЗЕ БЕСТ", "СВОБОДА ЗЕ БЕСТ", "СВОБОДА ЗЕ БЕСТ"...
Просто є дуже очевидні речі які варті обговорення, і висловлення думок, але є такі флудери як ви, які вічно ляпнуть шось не в тему про Свободу, чи вставлять свої 5 копійок шо БЮТ ЗЕ БЕСТ ну і шо тут доброго після цього скажеш, хто з нас зазомбований. а може ви "БоТи з БЮТу"...
Тягнизад, 2007-08-23 16:32:55
до переламаЮ і знову ж суцільне перемивання кісточок БЮТівцям. От поясни мені конкретно чим БЮТ тобі так не вгодило? І чому тільки воно одне? а не Регіони наприклад?
Свободен, 2007-08-23 16:26:15
переламаЮ-нажаль можливо обмеженою інфорацією чи за браком ще чогось іншого,ти наполягаєш тіки на свому не бажаючи вислухати чи хочаб сприйнятиі нших,таке враженя що ви пане зазомбовані...
Друг, 2007-08-23 16:15:52
Так це класно, якщо такі багаті люди як Димінський вкладає гроші в українську силу. До речі, й сам Димінський класний мужик
переламаЮ, 2007-08-23 16:13:03
Свободен, то ти троха путаєш, то не панти, а правда, якою просто інформують люде, а от БЮТ, реально ганяє панти, причому такі які крім того шо побудовані на суцільній брехні, ще й дорого коштують.
Красівий БЮсТ, 2007-08-23 15:51:58
А я все-таки підтримую Лева. Мені подобається тактика Свободи і їхня поведінка
Свободен, 2007-08-23 15:30:30
СВобода не пантується?!!!!!!!???та вони тільки і говорят про націоналістичність,загальну ідею,таким чином намагаючись привабити до себе національно свідомих громадян,ганьба тм.хто таким користується!
переламаЮ, 2007-08-23 14:39:04
Лев, РЕЗПЕГТ, я ж і кажу, шо Свобода не пантується своїми можливостями так як БЮТ, а навпаки, все по самих скромних стандартах
Лев, 2007-08-20 22:16:59
Для порівняння (можна перевірити дані на сайті ЦВК, цитую по пам'яті). На минулих виборах "Свобода" витратила 700 тис. грн. з копійками. Навіть такі аутсайдери, як блок Костенка-Плюща - понад 33 (!) мільйони. Я вже не кажу про супер-пупер-мега-блоки і гіга-партії. Як результат: УНП-УРП-Рухи-Пори - пішли в гарем до Луценка -Жванії, КУН (Льоші-мерседеса) - взагалі не бере участі в політ. боротьбі, "Свобода" - залишилась єдиною на правому фланзі і має
найвишу позитивну динаміку. Чому ж всі так заскавуліли? Та просто рагулів жаба дусить.
переламаЮ, 2007-08-20 16:58:33
Cин, Згоден
Тягнизад, ну якшо вже на то пішло то попробуй показати ті темні сторони Свободи, які можуть хоть на 1% відповідати темним сторонам БЮТу
Сиові, 2007-08-20 16:56:35
Свободу фінансував Димінський, БЮТ, донецькі тощо. Спростуєш? особливо щодо Димінського? Так що - не говорити того, чого не знаєш (це я підібрав помякшене формулювання). А Вся Свобода - це такі як Вася Павлюк і Пєтя Колодій.
Тягнизад, 2007-08-20 15:27:36
В кожну передвиборчу кампанію йде мега-велика сума грошей. 2 переламаЮ марнотратні всі!!! І в Свободи на рекламу і агітацію йде багато грошей, і у СВободи, яку ти так підтримуєш, теж є купа темних сторін і "нєхароших" зв*язків.
Cин, 2007-08-20 15:24:44
Якщо комусь так кортить знати хто фінансує "Свободу", наступні коментарі:
"Свободу" фінансують дрібні й середні підприємці, переконані українські націоналісти, люди, які чесно ведуть бізнес і, зрештою, є членами партії. Всіх фінансистів "Свободи", до речі, можна побачити у нашому виборчому списку.
Більше того, простіше назвати, хто нас не фінансує. Не фінансували і ніколи не фінансуватимуть "Свободу" представники трьох кланів, які стоять за кольоровими блоками.
Як ідеологічній партії, "Свободі" потрібно набагато менше коштів для ведення роботи. У нас немає платних прапороносців та найманих мітингувальників, поширенням агітації займаються наші члени та симпатики. "Свобода" веде агітацію "з хати до хати" та "з рук у руки", а не за допомогою дорогих інформаційних маніпулятивних, зомбувальних технологій.
"Гість студії", УР-1, 14 серпня О.Тягнибок
переламаЮ, 2007-08-20 15:21:55
Медовий, а я і не кажу шо хтось може обійтись без грошей, просто в даній ситуації перемагає той в кого більше звязків і грошей.
2 Свободен. а я і не флудив нічого, просто наголосив на БЮТі, але тут є такі, які готові глотки за БЮТ порвати, але зря
Cвободен, 2007-08-20 15:12:04
2 Переламаю як це взагалі стосується теми...
Медовий, 2007-08-20 15:10:44
ПереламаЮ--ну ти сам сказав, що немає такої партії яка б обходилась без грошей,а тому жодна з них не є вийнятком,навіть БЮт з її першими позиціями в рейтингу не може гарантувати собі нічого
Медовий, 2007-08-20 15:07:50
Переламаю-ну ти сам сказав, що немає такої партії яка б обх
переламаЮ, 2007-08-20 12:40:36
don, Добре, от ти каж про Свободу, шо вона така погана, заробляє гроші де тільки може, тут троха, там троха... А ти наведи мені хоч один приклад в політиці, чи серед партій, які б чесним трудом заробили гроші. Та вони тільки то і роблять шо крадуть де попало, але в них ще є немеренно "чорного налу" який обмивають при кожній можливості,і їм ніхто нічого не може сказати, бо вони та ланка людей, яких зачіпати не можна, це стосується тих партій які зара на перших позиціях по рейтингу, зокрема БЮТ. Та в них такі гроші крутяться, про які і мріяти тяжко, якраз ті, які в свій час пропали, і до тепер їх ніхто найти не може. Тепер мені скажіть де я неправий
Cвободен, 2007-08-20 12:27:41
ну чому,якщо людина не з Свободи то вона вже є нащадком вбивць наших дідів та є винною у всіх смертних гріхах?!Олійнник чомусь у всьму цьому винен,не зважаючи на те що Тягнибок тако ж не святий,якщо ж він так переймається майбутнім нашої країни і краю взагалом ,то чому виходить так,що понад 80% засідань комісій прогуляли Олег Тягнибок (ВО "Свобода"),Євген Сухін (ПППУ), Олександр Москалюк (ВО "Свобода").не вони одні є прогульщиками,але все ж факт є фактом.що навіть по цих малозначимих показниках Тягнибок та його Свобода не є особливими...
Тягнизад, 2007-08-20 12:13:52
Синцю, певно ти не біля тої націоналістичної колони стояв..
Син, 2007-08-20 11:43:40
Олійник - це колишній комуняка, пустоголовий держ. службовець. Стосовно Тягнибока, хочу сказати, що він абсолютна протилежність і спільного з цим одіозним виродком нічого не має. Хіба що добре пам'ятає, як саме такі як Олійник катували та вбивали його діда, а родину висилали до сибіру...
Стосовно націоналістичної колони, хочу сказати, що стояв та буду стояти, адже вона залишилася у нас лише одна!!! А ті, хто продалися за 30 срібняків, та розбіглися по своїх норах вже можуть забути про свою політичну історію...
Тягнизад, 2007-08-20 11:32:02
2 Олійник Абсолютно з тобою погоджуюсь
Свободен, 2007-08-20 11:30:34
чому якщо висловлювати свою думку так це одразу означає що людина не розуміється на політиці?стосовно першої націоналістичної колони-ти під нею стояв?2 Син.
Медовий, 2007-08-20 11:24:03
2 Моніторщик-ну вірити ніхто не забороняє,але вірити це означає сподіватися на на те ,що нам розказують.
Олійник, 2007-08-20 11:14:04
Олійник - неприхована "шістка", а Тягнибок прихована. Іншої різниці я не бачу. Олег
Син, 2007-08-20 09:42:58
Послухати вас, можна дійти висновку, що більшість зовсім не орієнтується в політиці, а тільки те й робить, що обгаджує тих, хто насправді щось робить і старається для України!
don,- стосовно Свободи, то ти не там плаваєш, адже це власне перша колона - націоналістична, а не продажна, до якої швидше за все відносишся ти!!! Стосовно грошей,- ти що чек виписував?
Передрук, копіювання, а також відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "PRESSTIME.COM.UA", ЗАБОРОНЕНО В БУДЬ-ЯКОМУ ВИГЛЯДІ, лише з письмового дозволу агенства.