Більшість людей, що голосували за двогривневий тариф, – представники перевізників, – активіст

В Асоціації перевізників Львівщини вирішили, що пенсіонери повинні платити за проїзд 2 гривні, оскільки держава не відшкодовує перевезення пільговиків, а місто самотужки із такими витратами впоратися не може.

Про це у розмовній студії «Правди. Наживо» говорили із активістом ГО «Розвиток громади» Володимиром Беньо.

«Проект ухвали був виставлений через громадську раду при Управлінні транспорту, де засідає 13 осіб. Вони утворюють кворум – і загалом 7 людей на останньому засіданні громадської ради проголосували «за» підвищення, а 6 людей проголосували «проти». Тут дуже цікава статистика, тому що в цій громадській раді представники перевізників – це якраз ті 7 людей. Тобто це пряме лобіювання інтересів…», – зазначив він.

За словами активіста, таке рішення – це порушення постанов Кабінету міністрів України.

«Ми керуємося постановою Кабінету міністрів №357 від 1993 року, яка була продовжена, аби пенсіонери та інваліди мали безкоштовне право на проїзд громадським транспортом. Тобто де-юре – це вже порушення постанов Кабміну. Мабуть, все через те, що є далі якесь лобіювання – можливо, департаменту, можливо, самої міської ради. Через оцю таку «нерозбериху» ми отримуємо те, що є – повну безгосподарність. У нас в.о. голови управління транспорту вже на посаді більше, ніж півроку. І зараз оголошений конкурс на заміщення вакантної посади, але ніхто не подав своєї заявки», – наголосив він.

Щодо критичної ситуації із перевізниками у Львові, то це також має пояснення:

«Через те, що ринок цих перевезень закритий, у нас є декілька перевізників, які виступають як монополісти. У нас всеукраїнських перевізників немає. Тому ми отримуємо такі послуги, якими вони є зараз. Це друга причина – недостатність кадрів. А перша – це необґрунтованість тарифів. Рішення про підвищення тарифів – це взагалі нонсенс».

Логічним вирішенням транспортної та тарифної проблеми у Львові мав би стати моніторинг пасажиропотоку.

«Є хороша практика. Більшість міст України зробили таке планове обстеження пасажиропотоку і визначили, яка реально має бути встановлена вартість проїзду. І тоді ми можемо зрозуміти, яка кількість пасажирів-платників, пільговиків. Тоді можна обґрунтовувати вартість проїзду», – пояснив Беньо.

Більше – у відео. Прямий ефір «Правди. Наживо» дивіться щобудня о 19.00 на телеканалі НТА.

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Завантаження...
RedTram
http://joxi.ru/82Q4PW8IjpQ3Lm