Чергові зміни до критеріїв блокування податкових накладних

Про це інформував в.о.начальника Галицької ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області Тарас Левицький під час брифінгу для представників засобів масової інформації.
Тарас Левицький наголосив, що Наказом Міністерства фінансів України від 09.11.2017 №926 (далі – Наказ №926) внесено Зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії). Його зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 листопада 2017 р. за №1382/31250. Наказ №926 опубліковано в «Офіційному віснику України» від 17.11.2017 №90 і з дати опублікування – 17 листопада 2017 року він набрав чинності.
Відповідно до внесених Наказом №926 змін передбачається:
• автоматичне врахування системою Моніторингу інформації з Таблиці даних платника податку (далі – Таблиця) і для платників, у яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, наведеному у підпункті 4 пункту 5 цих Критеріїв, мають такі розміри: D > 0,02, P < Pм х 1,3, та обсяг постачання товарів/послуг у податкових накладних/розрахунках коригування, складених з 01 січня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), зазначених в інформації згідно з додатком до цих Критеріїв, становить більше 25 відсотків загального обсягу постачання за період з 01 січня 2017 року;
• приймання комісією ДФС рішення про неврахування інформації з Таблиці, у разі якщо до контролюючого органу надійшла інформація про надання платником недостовірної інформації в Таблиці, або інша податкова інформація, що свідчить про ризиковість операції. Якщо така інформація була врахована системою Моніторингу автоматично, то після прийняття Комісією ДФС рішення про неврахування інформації в порядку, передбаченому цим пунктом, така інформація з Таблиці не підлягає автоматичному врахуванню;
• автоматичний обрахунок ДФС показників D та P кожного 10-го числа календарного місяця, наступного за звітним, які стають доступними платнику в Електронному кабінеті.
Крім цього, змінено перший блокувальний критерій, а саме: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПН/РК, яка подана на реєстрацію в ЄРПН, в 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих ПН/РК, зареєстрованих у ЄРПН, і митних деклараціях, й обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного в ПН/РК, зареєстрованих із 01.01.2017 у ЄРПН, і переважання в такому залишку (понад 75% загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить понад 0,03; більше 60% – від 0,02 до 0,03; понад 50% – від 0,015 до 0,02; понад 40% – від 0,01 до 0,015, понад 30% – від 0,005 до 0,01, понад 20% – до 0,005) товарів із кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в ПН, яка подана на реєстрацію в ЄРПН, в інформації, наданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).
Також запроваджено третій блокувальний критерій, а саме: РК, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача – платника ПДВ, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більш ніж удвічі та/або зміни номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, – зміна перших чотирьох цифр коду, а для кодів послуг відповідно до ДКПП – перших двох цифр кодів).
У разі, якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає другому чи третьому блокувальним критеріям, реєстрація такої (такого) податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України.
Тарас Левицький також повідомив, що платникам єдиного соціального внеску з метою попередження помилкової сплати коштів єдиного внеску на неналежні рахунки, що сплата коштів єдиного внеску має відбуватись виключно на рахунки, які відкриті територіальним органам ДФС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків.
Реквізити небюджетних рахунків «Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування» (далі – рахунки 3719) в органах ДФС Львівської області, відкритих Державною казначейською службою України, розміщені на субсайті Територіальні органи ДФС у Львівській області офіційного порталу ДФС України у розділі «Бюджетні рахунки» за електронним посиланням: http://lv.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.
 
 
Податкові сервіси ДФС України - допомога для платників податків
У Сихівському відділенні Галицької ОДПІ відбулася зустріч з платниками податків та громадськістю. Заступник начальника – начальника Сихівського відділення Галицької ОДПІ Ігор Лазорко та начальник відділу обслуговування платників Галицької ОДПІ Любов Винницька розповіли платникам податків про електронні сервіси ДФС України.
Ігор Лазорко повідомив присутнім, що на веб-порталі ДФС України (http://sfs.gov.ua/) є ряд електронних сервісів, за допомогою яких платники податків та громадяни можуть знайти необхідну для себе інформацію, не виходячи з дому. Зокрема, на сайті діють такі електронні сервіси, як:
- «Електронний кабінет платника податків» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді;
- «Дані реєстру платників ПДВ» - щоденне оприлюднення інформації про реєстрацію платників ПДВ;
- «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - для перевірки надійності ділових партнерів, допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків. Також, за допомогою даного сервісу можна перевірити стан розрахунків платника податків з бюджетом;
- «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства;
- «Анулювання реєстрації платників ПДВ» - надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду;
- «Антикорупційний сервіс «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення;
- «Декларування on-line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи, яку подають до податкових органів фізичні особи – підприємці та громадяни. Заповнена декларація та додатки зберігаються у файл для направлення до податкового органу або друку.
Також на цьому веб-порталі можна скористатися й такими електронними сервісами, як: «Реєстр платників єдиного податку», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Реєстр страхувальників», «Дані про взяття на облік платників податків», «Митна статистика» та надана інформація про функції кожного з цих сервісів.
Ігор Лазорко нагадав, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» з 1 січня 2017 року встановлено місячну мінімальну заробітну плату в розмірі 3200грн., з якої повинні бути сплачені усі податки та єдиний внесок. Акцентував увагу, на те, що у 2017 році суттєво посилилася відповідальність за порушення законодавства про працю.
 

 

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Завантаження...
RedTram
http://joxi.ru/82Q4PW8IjpQ3Lm