Про це розповідає Deutsche Welle.

Львів купив 30 старих трамваїв, які раніше експлуатувалися в Берліні. Перед продажем їм зробили капремонт і обладнали новою електричною начинкою. У Львові залишалося тільки поставити трамваї на більш вузький візок, адже ширина трамвайних рейок в містах різниться.

Однак, за інформацією видання, щойно перші трамваї прибули з Берліна до Львова в кінці липня, виявилася інша несподівана проблема – на багатьох зупинках вони не можуть відкрити двері через особливості побудованих платформ.

Двері відкриваються назовні і на деяких зупинках платформа розташована на рівні першої сходинки трамвая. Для вирішення цієї проблеми потрібно або знижувати платформи, або різати двері.

Керівник ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига бачить в цьому недбалість львівських чиновників, пише ЗМІ.

«І в державних будівельних нормах від 2001 року, і в «Правилах розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту» йдеться про те, що посадочні майданчики, які розміщуються на проїжджій частині, слід облаштовувати підвищеними на 15-30 сантиметрів над поверхнею проїзної частини. А наші фахівці перестаралися і виставили 34-36 сантиметрів», – розповів він.

Крім того, за його словами, у Львові взагалі погано готувалися до прибуття німецьких трамваїв, адже відремонтували лише 12 візків, на які потрібно переставити вагони.

«У них було достатньо часу, але через неправильно організований процес Львів підготував мало, і тепер повинен замовляти модернізацію візків ззовні. На сайті державних закупівель оголошено пропозицію на капремонт 10 ходових візків трамвайних вагонів вартістю понад 5 млн гривень», – зазначив експерт.

Львів купив в Берліні 30 трамваїв за ціною 18 тис євро за одиницю. На розмитнення, транспортування і переобладнання техніки витрачається ще 24 тис євро за одиницю.