Про це заявив глава кондитерської корпорації Roshen в інтерв'ю Економічній правді.

«Ми щороку ростемо на 30%. [Експорт зростає] за рахунок Східної Європи», – сказав Москалевський.

За його словами, найбільшими імпортерами продукції Roshen є Болгарія, Румунія, Польща.

Президент корпорації оцінює частку Roshen на українському ринку в 25% -27% і визнає, що компанія є найбільшим гравцем на внутрішньому ринку.

При цьому Москалевський відкидає звинувачення у монополізмі.

«Як я можу бути монополістом? Вас не турбує, що в Україні працюють Kraft, Nestle? Якщо вони займуть 100% ринку, то це нормально?» – сказав він.

Багатьох виробників кондитерських виробів Москалевський не вважає конкурентами, оскільки вони працюють в «дешевому сегменті».

«Сегмент Житомира («Житомирські ласощі») – це дешева цукерка для сільських жителів. Ми не їхній конкурент. Я взагалі не знав, що таке український кондитерський ринок, поки не поїхав недавно в Кьольн на виставку і не побачив всіх. Були виробники з Дніпра, Кременчука, Одеси. Компанія, яка розвивається і росте, – «Лукас» в Кременчуці», – розповів Москалевський.

Нагадаємо, завод Roshen у І кварталі цього року експортував до країн Європейського союзу понад 4 тонни продукції, що на 22% більше порівняно з І кварталом минулого року.

 

«Вголос»