Про це повідомляє Інтерфакс

«Facebook», який прагне стати платформою для купівлі та продажу товарів і послуг, а не лише для спілкування користувачів, прагне отримати доступ до даних про трансакції за картками та залишками коштів на поточних рахунках клієнтів, щоб мати змогу розробляти нові сервіси.

Крім того, «Facebook» цікавиться даними про те, де користувачі здійснюють покупки за допомогою банківських карток.

За їхніми словами, протягом останнього року «Facebook» зверувся до «JPMorgan Chase & Co.», «Wells Fargo & Co.» і «U.S.Bancorp» із пропозицією обговорити потенційні варіанти, які соцмережа могла б запропонувати клієнтам банків на платформі «Facebook Messenger».

Зокрема, обговорювалася можливість того, щоб у «Messenger» відображалася інформація про залишок на поточному рахунку користувача в його банку.

Конфіденційність банківських даних є каменем спотикання у переговорах із «Facebook», зазначають джерела. Один із великих банків США відмовився брати участь у цих переговорах саме з цієї причини.

Завдяки додатковій інформації про клієнтів «Facebook» міг би розробити сервіси, які змушували б користувачів проводити більше часу в додатку «Messenger». Це, на думку компанії, дозволило б збільшити активність користувачів, що є ключовим чинником для її успішного розвитку.