Про це пише «ТАСС».

Повідомляється, що перша трійка залишилася незмінною, зате Amazon вдалося покращити свої показники і піднятися з сьомого до четвертого місця, а Facebook зберіг свої позиції на 5 місці. Виручка вищеназваних компаній становить 25% доходів всіх 100 підприємств, що увійшли до рейтингу.

Сукупна вартість брендів, які брали участь у дослідженні, зросла на 8%, з $ 3,4 трлн в 2016 році до $ 3,6 трлн в 2017 році. «У рейтингу The BrandZ Global Top 100 домінуючі позиції зайняли інтернет-гіганти, які функціонують на світовій арені з першого дня і які побудовані на потужних та інноваційних платформах», – заявив керівник BrandZ в Kantar Millward Brown Пітер Уолш.

Наголошується, що експерти складали рейтинг на основі опитування понад 3 млн покупців по всьому світу про їх ставлення до 120 тис брендів. Враховувалися також фінансові та бізнесові показники компаній.
 

«Вголос»