Про це інформує прес-служба Генеральної прокуратури України.

Зокрема, у актах технічного стану електропоїздів Hyundai протягом січня-лютого 2014 року йдеться про наступне: «експлуатацію із виключеним тяговим двигуном, з люфтом валу малої шестерні редуктора, з витіканням мастила редуктора в районі малої шестерні 4-ї колісної пари» тощо.

Відповідно до довідки Укртрансінспекції допущені службовими особами ДП «Українська залізнична швидкісна компанія» порушення Правил технічної експлуатації залізниць України створили небезпеку для життя людей, загрозу безпеки руху та забрудненню навколишнього середовища.

Крім цього, перевіркою встановлено, що з травня 2012 ДП «Українська залізнична швидкісна компанія» в порушення ч. 5 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» надавала послуги з перевезення пасажирів електропоїздами HRCS2 Hyundai Rothem без ліцензії, яку отримала лише у квітні 2013.