Про це йде мова у фінансовому плані комунальних закладів на поточний рік.

Найбільший ріст витрат на оплату праці очікується на КП «Центр туристичної інформації та послуг» (57,4 %), КП «Луцький зоопарк» (53,7 %), ДКП «Луцьктепло» (49,7 %), КП «Луцькреклама» (43,2 %), ЖКП № 7 (40,5 %) та КП «Парки та сквери м. Луцька» (40,3 %). Основною причиною росту витрат на оплату праці є забезпечення належного рівня оплати праці працівників та приведення його у відповідність до нових норм законодавства щодо мінімального розміру заробітної плати та прожиткового мінімуму у 2018 році.

Порівняно із 2017 роком комунальними підприємствами міста на 28,9 % заплановано збільшити витрати на утримання управлінського апарату. Всього планова сума адміністративних витрат складе 48 млн 300 тис грн., що на 10 833,9 тис. грн. більше за фактичні витрати 2017 року, з яких: витрати на оплату праці адміністративного персоналу зростуть на 8 711,2 тис. грн. або на 35,9 %, що становить 68,3 % усіх адміністративних витрат.

Найсуттєвіший ріст адміністративних витрат заплановано КП «Луцькреклама» (57,7 %), ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» (55,2 %), ДКП «Луцьктепло» (47,5 %), КП «Центр туристичної інформації та послуг» (34,0 %), КП «Луцькводоканал» (34,0 %), КУ Луцький міський трудовий архів (33,3 %) та ЖКП № 7 (32,9 %). Майже на рівні 2017 року планує витрати на утримання адмінапарату лише ЖКП № 3.

Найбільший ріст витрат на виплату заробітної плати адміністративним працівникам запланували ДКП «Луцьктепло» (71,7 %), КП «Центр туристичної інформації та послуг» (57,4 %), ЖКП № 7 (52,8 %), КП «Луцькреклама» (44,1 %) та Спецкомбінат КПО (42,0 %).

«Вголос»