Країни мають захищати дітей від реклами шкідливих продуктів чи страв, вважають експерти Всесвітньої організації охорони здоров’я.

Про це пише “Громадське“.

Попри одноголосно ухвалені ще 2010 року рекомендації ВООЗ для країн щодо регуляції реклами продуктів та алкоголю, лише половина країн європейського регіону вжила певних заходів. Водночас дітей досі оточує реклама продуктів із високою місткістю жирів, солі та цукру.

«Незважаючи на переконливі докази того, що маркетинг продуктів із високим вмістом жирів, солі ьа цукру негативно впливає на харчові звички дітей і сприяє їхньому ожирінню, багато країн не квапляться впроваджувати рекомендації», — йдеться у доповіді ВООЗ.

Також експерти організації наголосили, що у більшості наявних норм і законів наголошують лише на ТБ-рекламі, хоча маркетингові зусилля діти бачать і в Інтернеті, і на полицях крамниць.