Про це повідомляють Наші гроші з посиланням на систему «Прозорро».

До кінця 2019 року на «Львівську залізницю» поставлять шість дизельних поїздів ДПКр-3 для регіональних пасажирських перевезень по 176,97 млн грн, що нині дорівнює $6,53 млн. Вони складатимуться з трьох вагонів: проміжного немоторного 63-7084А, головного моторного 63-7083А та головного моторного 63-7083А-01, обладнаного для перевезення пасажирів у інвалідних кріслах.

На сайті заводу є лише попередня модель трьохвагонного поїзда ДПКр-2. У вересні 2015 році «Львівська залізниця» купила його за 109,80 млн грн, що тоді дорівнювало $5,07 млн. Таким чином, нова модель коштує на чверть дорожче в доларах.

Гарантійний строк становить два роки, забезпечення виконання договору – 1%.

Ціна угоди на 0,02% нижча від очікуваної вартості закупівлі в 1,06 млрд грн.

Акціонерами «Крюківського вагоноремонтного заводу» («КВБЗ») є фірми «OW Capital Management GmbH» (Австрія), «AS Skinest Finants» та «Osauhing Delantina» (Естонія), «Transbuilding Service Limited» (Британія). Основним власником вважається його директор Володимир Приходько.

Єдиним конкурентом було ТОВ «Харківський вагонобудівний завод» («ХВБЗ») із такими ж поїздами ДПКр-3 від «КВБЗ», причому ніхто не знижував ціну на аукціоні.

Завод «ХВБЗ» належить ПАТ «Юнікон» (більша частина) і ТОВ «КУА «МТІР Ессет Менеджмент», керує ним Андрій Коваленко. Кінцевими бенефіціарами «Юнікону» є Сергій Анюхін, Олег Кононюк, Юрій Зарічнюк і дружина екс-голови НАК «Нафтогаз України» Тетяна Дубина.

КУА «МТІР Ессет Менеджмент» співволодіє ТОВ «ФК «Динамо» Київ», яким керує Ігор Суркіс, а сама заведена на кіпрські «Кірелма ентерпрайсиз лтд», «Лістоно менеджмент лтд», «Норесіа констракшин лтд», «Отренія інвестментс лтд» і «Мерсено холдінггз лтд».

Закупівлю провели з третьої спроби. Два попередні тендери відміняли після відхилення всіх учасників: в першому випадку – лише двох нинішніх учасників, а в другому випадку – їх, а також ТОВ «ТД Укрпромсвет» і компанії «Burlesk Entertainment Llp» (Британія).