Оголошений конкурс на пасажирські перевезення у Львові є незаконним, - ГО

Оголошений сьогодні конкурс на пасажирські перевезення у Львові є незаконним і суперечить чинному законодавству.

Про це сьогодні, 5 січня, заявила громадська організація «За якісний транспорт».

Як зазначають активісти, перше порушення стосується пункту №33 постанови Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту».

«Перевезення пасажирів за міськими і приміськими маршрутами здійснюється у звичайному режимі (основний вид перевезень), а також експресному режимі та режимі маршрутного таксі (додаткові види перевезень). Перевезення пасажирів у режимі маршрутного таксі організовується за наявності сполучення у звичайному та/або експресному режимі руху автотранспорту або руху інших видів транспорту. Як бачимо, із цього пункту випливає, що автобуси мають в обов'язковому порядку їздити у звичайному режимі, а міська рада чомусь далі оголошує конкурс на режим роботи "маршрутне таксі", що грубо суперечить цьому пункту постанови», - вважають у ГО.

Як зазначають активісти, звичайний режим роботи - це похвилинний графік руху автобуса по кожній зупинці, через яку він проїжджає, завдяки чому можна спрогнозувати із похибкою в декілька хвилин, коли можна добратись до пункту призначення. Автобус здійснює обов'язкову зупинку, але лише на фіксованих зупинках громадського транспорту.

Маршрутне таксі - це графік відправлення автобусу тільки на кінцевій зупинці, і він може їхати дуже швидко або повільно. Також, завдяки цьому режиму, автобус може законно стояти по 10-20 хв. на проміжній зупинці і «загружатись», тому через це мешканцям важко спланувати час добирання до пункту призначення. Також автобусу дозволено зупинятись у будь-якому місці, де це не заборонено правилами дорожнього руху.

Друге порушення стосується класу автобусів.

«Згідно з оголошенням, управління транспорту ЛМР пропонує перший клас автобусів і режим роботи "маршрутне таксі". Регуляторним актом по поділу класів є наказ Міністерства транспорту та зв’язку України № 285 від 12.04.2007 «Про затвердження Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху, відповідно до пункту 7.2. «Режими руху автобусів, які можуть застосовуватися на міських маршрутах, визначаються з урахуванням можливості забезпечувати виконання затвердженого розкладу руху, не створення перешкод для руху інших транспортних засобів та створення максимально сприятливих умов для пасажирів, - вважають у громадській організації.

«З цієї таблиці бачимо, що перший клас автобусу можна використовувати на "звичайному режимі", хоч управління транспорту ЛМР в оголошені його прив'язала до «маршрутного таксі». Виходячи із цих двох грубих порушень, ГО "За Якісний Транспорт" звернеться до міського голови щодо скасування конкурсу, бо він суперечить чинному законодавству», - додали у ГО.

Як писав «Вголос», вчора, 4 січня, ГО «Розвиток громади» навідалась до начальника управління транспорту Львівської міської ради з проханням пояснити, чому громадських активістів та голову Вільної профспілки пасажирських перевезень Ігоря Сеника, попри обіцянки львівських чиновників, не включили у конкурсну комісію, що визначатиме нових перевізників у Львові. Як зазначають активісти, натомість у склад цієї комісії увійшли деякі громадські організації та активісти, які лобіюють інтереси мера Львова Садового.

-

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

Погода, Новости, загрузка...
Завантаження...
RedTram