Про це він розповів у коментарі кореспонденту «Вголосу».

«Будинок органної та камерної музики має великий потенціал, який до кінця не розкритий. Перш за все, він потребує змін в організаційно-господарській діяльності, – зазначив Іван Остапович. Відтак протягом першого року плануємо здійснити реорганізацію посад, зокрема створити відділ реклами та промоції,  а також новий бренд органного залу, зазначив Іван Остапович. – Також плануємо наповнити зал новими концертними програмами. Ширше та різноманітніше залучати сам орган під час концертів, запрошувати інструментальні ансамблі, музикантів з інших міст України, а також західних країн».

За його словами, цей заклад має стати одним із брендів м. Львова. «Я і моя команда хочемо зробити органний зал місцем, яке львів'янам захочеться відвідати разом із друзями. Адже органний зал – це суспільне надбання, він має слугувати громаді. Цю складову треба реалізувати на повну», – додав новопризначений директор.

Також Іван Остапович вважає, що заклад сміливо може конкурувати з іншими культурними установами. «Хочемо, аби про львівський органний зал дізналися більше в Україні та інших країнах. Аби він став конкурентним на рівні із західними установами», – резюмував він.

Нагадаємо, 8 листопада за результатами засідання конкурсної комісії з конкурсного добору на посаду директора Львівського Будинку органної та камерної музики переможцем конкурсу обрали Івана Остаповича.

 

«Вголос»