Органний зал має стати одним із брендів Львова, – Остапович

Новообраний директор Львівського будинку органної та камерної музики Іван Остапович має намір перетворити зал на один із брендів Львова. Зокрема, реорганізувати та рекламувати його діяльність, наповнити новими концертними програмами, аби у майбутньому органний зал зміг конкурувати з іншими культурними закладами.

Про це він розповів у коментарі кореспонденту «Вголосу».

«Будинок органної та камерної музики має великий потенціал, який до кінця не розкритий. Перш за все, він потребує змін в організаційно-господарській діяльності, – зазначив Іван Остапович. Відтак протягом першого року плануємо здійснити реорганізацію посад, зокрема створити відділ реклами та промоції,  а також новий бренд органного залу, зазначив Іван Остапович. – Також плануємо наповнити зал новими концертними програмами. Ширше та різноманітніше залучати сам орган під час концертів, запрошувати інструментальні ансамблі, музикантів з інших міст України, а також західних країн».

За його словами, цей заклад має стати одним із брендів м. Львова. «Я і моя команда хочемо зробити органний зал місцем, яке львів'янам захочеться відвідати разом із друзями. Адже органний зал – це суспільне надбання, він має слугувати громаді. Цю складову треба реалізувати на повну», – додав новопризначений директор.

Також Іван Остапович вважає, що заклад сміливо може конкурувати з іншими культурними установами. «Хочемо, аби про львівський органний зал дізналися більше в Україні та інших країнах. Аби він став конкурентним на рівні із західними установами», – резюмував він.

Нагадаємо, 8 листопада за результатами засідання конкурсної комісії з конкурсного добору на посаду директора Львівського Будинку органної та камерної музики переможцем конкурсу обрали Івана Остаповича.

 

«Вголос»

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

Погода, Новости, загрузка...
Завантаження...
RedTram