Представники чотирьох найбільших світових релігій знялись у рекламі

Автомобільна компанія «Toyota» зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій – християнства, ісламу, юдаїзму та буддизму.

Про це повідомляє РІСУ

Персонажі нового відеоролика, – священик, імам, рабин і буддійський монах, – поспішають на так званий Супербоул – фінальний матч за звання чемпіона Національної футбольної ліги, який у США є чи не головною спортивною подією року.

Спочатку за кермо пікапа «Toyota Tundra» сідає рабин. Він під'їжджає до церкви, звідки забирає священика.

 Потім вони їдуть до мечеті, звідки забирають імама і, нарешті, до них підсідає буддійський чернець.

Примітно, що ролик не всім припав до душі. Так, представники індуїстського духовенства Індії образились, що в ролику немає їх представника.

 

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Завантаження...
RedTram