Мадридський “Реал” подав до суду на португальську газету Correio da Manh.

Як відзначається, причиною стало те, що газета написала, що саме клуб порадив Кріштіану Роналду відкупитися від звинувачень в зґвалтуванні Кетрін Майорги в 2009 році.

Повідомляється, що “Реал” виступив з офіційною заявою, де повністю заперечує правдивість цієї інформації, яка може нашкодити іміджу клубу, і подав позов до суду проти Correio da Manh.

У свою чергу, в газеті заявили, що новина була “належним чином перевірена редактором”, і що вони “здивовані такою реакцією “Реала”, а також, що вони”продовжать розслідування цієї справи”.

Раніше, Катрін Майорга звинуватила відомого футболіста Кріштіану Роналду у зґвалтуванні, яке, за її словами, відбулося у 2009 році в Лас-Вегасі.

ЗМІ знайшли ексклюзивне відео дев’ятирічної давності з нічного клубу Sin City в Лас-Вегасі, на якому Роналду та Майоргі танцюють. Дівчина стверджує, що попри на миле спілкування на записі, після цього футболіст поглумився над нею у своєму номері готелю.

Своєю чергою, футболіст всі звинувачення заперечує.

Також з’явилася інформація, що спортсмен буцімто заплатив дівчині за мовчання 375 тисяч доларів.