Що і як купують львів'яни в інтернеті

За перше півріччя 2017 року українці витратили на маркетплейсах Prom.ua та Bigl.ua (група компаній EVO) понад 6,6 млрд гривень.

Це на 64% більше, ніж за аналогічний період минулого року. При цьому кількість  замовлень зросла на 52%. Велику роль у збільшенні довіри українців до покупок в інтернеті відіграла об'єктивна система рейтингів та відгуків. Завдяки їй покупці на маркетплейсах мають змогу обрати не лише товари за найкращою ціною, а й надійних продавців.

За останніми дослідженнями, вже не залишилось товарів, які б українці не наважились купити в інтернеті. Зараз найчастіше замовляють одяг, взуття та аксесуари, техніку, електроніку, товари для дому. Цього року істотно зріс попит на косметику й парфумерію. Очікуємо, що невдовзі навіть придбання продуктів харчування та напоїв онлайн стане цілком звичною справою.

Аудиторія чоловіків-покупців у всіх регіонах України, зокрема й у Львівському, в середньому на 6% більше, ніж жіноча. Для покупок в інтернеті жителі Львова і області здебільшого використовують комп'ютери і трохи більше третини покупців — мобільні (смартфони та планшети).

За даними онлайн-маркету Bigl.ua, в середньому на одне замовлення жителі Львівської області витрачають 502 грн. У регіоні найчастіше купують техніку та електроніку. В топ-5 популярних серед покупців категорій також увійшли одяг, взуття та аксесуари, товари для дому й саду, спорту й відпочинку, краси та здоров'я. Аналітики також з'ясували, що більш дорогі онлайн-покупки в регіоні роблять чоловіки. За одне замовлення вони витрачають на 30% більше, ніж жінки.

Серед українських онлайн-підприємців майже 80% компаній торгують близько 3 років і більше, а новачків всього 16%. Покупці від цього лише виграють, адже продавці зі стажем мають хороший рейтинг та відгуки, вміють працювати з клієнтами, забезпечуючи якісний сервіс. 70% всіх інтернет-підприємців, які зареєстровані на Prom.ua як ФОПи — чоловіки. Проте жінки активніше продають через інтернет авторський одяг і прикраси.

Кількість інтернет-продавців у регіонах зростає. За даними Prom.ua, найбільше інтернет-підприємців у Києві — 276 тисяч. Далі — Дніпропетровська область (53 тис. інтернет-продавців), Харківська (51 тис.) та Одеська (41 тис). Порівняно з центром і сходом, підприємців із західних областей менше. Проте саме на заході кількість інтернет-продавців зростає вдвічі швидше, ніж у містах-лідерах. Так, у Львівській області зареєстровано 18 тисяч інтернет-продавців.

Львів'яни найчастіше продають продукти харчування. 12% від усіх замовлень, які отримують інтернет-продавці Львова, складають саме продукти харчування і напої. В основному, покупці замовляють в інтернеті каву, шоколадні вироби, інгредієнти для випічки (борошно, дріжджі, закваски), кондитерські вироби з цукру (зефір, мармелад, халва), чай.

 

«Вголос»

 

 


КОМЕНТАРІ

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Завантаження...
RedTram