Найчастіше українці купують в інтернет-магазинах косметику та товари з персонального догляду 42% від усіх віртуальних покупок. На товари для догляду за оселею та для дітей припадає по 21%. Такі дані дослідження What's next in e-commerce, яке провели аналітики Nielsen Ukraine.

На останньому місці серед інтернет-закупівель – продукти харчування.

«Ми знаємо, що продуктовий кошик – це священний Грааль для рітейлерів. Це означає, що якщо споживач визначився з рітейлером, у якого купує, він продовжить купувати саме в нього. А той рітейлер, у кого продуктові категорії з'являться в онлайн-магазині, тільки матиме користь для себе зі споживчої лояльності, довіри і персонального вибору. Трансформації на користь онлайн-покупок поки ми спостерігаємо тільки в деяких непродуктових категоріях, як у світі, так і в Україні», – коментує директор із роботи з роздрібними мережами Nielsen в Україні Юрій Ліщук.

В український віртуальний кошик продукти харчування потрапляють мінімально: 6% опитаних сказали, що в Інтернеті купують упаковані продукти харчування і 4% – свіжі продукти. Для порівняння, тільки у Великобританії та Південній Кореї частка споживачів, які купують свіжі продукти онлайн найвища в списку 64 країн, де проводилося дослідження, – 37%, що показує великий потенціал для рітейлу в інших країнах.

Зазначимо, що Nielsen визначив динаміку зростання споживчого онлайн-гаманця і тренди в електронній комерції на основі синдикованих досліджень, проведених в 2014, 2016 і 2017 роках в різних країнах світу. Звіт включає в себе ключові тренди, засновані на спостереженнях, де електронна комерція має успіх, і в тих країнах, де все ще існують перешкоди для її розвитку. У фокусі – Індія, Південна Корея, Великобританія і Мексика.

 

«Вголос»