Соцмережі повинні вивчати досвід України в боротьбі з фейками, – екс-посадовець Пентагону

Facebook та Twitter мають уважніше вивчати досвід Києва в боротьбі з несправжніми новинами та пропагандою.

Про це заявив колишній високопосадовець Міністерства оборони США Майкл Карпентер, передає УНН з посиланням на Голос Америки. 

Карпентер порадив компаніям звертати більше уваги на висловлювання, які сіють розбрат, відслідковувати, звідки вони походять і чи задіяне тут фінансування іноземних держав. Крім того, вони мають активніше співпрацювати з урядовими установами та неурядовими організаціями.

Він також окремо відзначив і український проект, який втілюється в Києво-Могилянській академії.

«Вони були першими в намаганнях зрозуміти, як Росія поширює дезінформацію і фейкові історії в соціальних мережах і традиційних ЗМІ», – наголосив Карпентер.

На його думку, соцмережі не розуміють масштабу та ефективності впливу Росії в соціальних та традиційних медіа і остерігаються регулювати цю сферу, побоюючись втратити прибутки.

«Вважаю, що досвід всіх сусідніх з Росією країн був відкинутий. Переважно – тому що він не був добре відомий. Технологічні компанії живуть у своєму герметичному світі і не бачать, що відбувається в Україні. Вони про це не думають. І коли Марк Цукерберґ відкидає факт, що Росія могла втрутитися в наші вибори –це наївно і навіть небезпечно», – підкреслив він.

Як повідомляв УНН, на слуханнях у двох комітетах Конгресу щодо втручання Росії у президентські вибори у США 2016 року оприлюднили нові дані про російську політичну рекламу в соціальних мережах.

 

«Вголос»

 

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Завантаження...
RedTram