Як повідомляє ВВС, у вівторок комісія завершила розшифровування даних параметричного бортового самописця, виявленого на місці катастрофи в Раменському районі Підмосков'я.

«Під час всього польоту, що закінчився авіаційною подією, обігрів всіх трьох приймачів повного тиску (ППТ) перебував у вимкненому стані», – йдеться в повідомленні на сайті МАК. Відомство зазначає, що під час попередніх 15 польотів, збережених на самописці, обігрів перед зльотом вмикався.

Приймач повного тиску – важливий пристрій бортової системи літака, призначений для обчислення його швидкостей. Його неправильна робота призводить до спотворення показів приладів у кабіні екіпажу і нештатної роботи автоматичних систем управління.

За даними МАК, через 2 хвилини і 30 секунд після відриву на висоті близько 1300 метрів і приладовій швидкості 465-470 км/год два з трьох спідометрів почали показувати дані про швидкість літака, які істотно відрізнялися між собою, а третій взагалі перестав реєструвати зміни швидкості.

Далі ці розбіжності продовжували зростати, після чого екіпаж відімкнув автопілот. Подальший політ проходив в ручному режимі. У результаті літак був переведений на інтенсивне зниження, що переходить в пікірування з кутом 30-35 градусів. Під таким кутом він і зіткнувся із землею.

Як відомо, Ан-148 «Саратовських авіаліній», що летів з Москви в Орськ, зазнав аварії в неділю, 11 лютого, через кілька хвилин після зльоту зі столичного аеропорту Домодєдово. 

На борту літака перебували 65 пасажирів і шість членів екіпажу. Всі вони загинули. За даними МНС, більшість загиблих – 35 осіб – були жителями Оренбурзької області, 10 осіб – з Москви, четверо – із Саратова. Крім того, на борту перебували два іноземці – громадяни Швейцарії та Азербайджану.