Про це «Вголосу» повідомили мешканці Луганська.

Зокрема, впродовж останніх днів неможливо завантажити низку таких українських ресурсів як «112.Україна», «Цензор», «Новое время», «Подробности», «Обозреватель», ТСН, «24 TV», «Тиждень», «Сегодня», «Українська правда», «Depo.ua», «Radiosvoboda.org» та інші.

До списку заборонених Інтернет-видань потрапили і львівські ЗМІ. Так, не можна переглянути новини на «Вголосі», «zik.ua», «pohlyad.com», «zaxid.net».

Під час спроби зайти на ці ресурси з’являється повідомлення «веб-сторінка недоступна» або сайти взагалі не вантажаться.

Загалом у списку є 117 Інтернет-видань. Серед них – vgolos.com.ua, 10minut.info, 112.ua, 24tv.ua, 5.ua, 7days-ua.com, apostrophe.com.ua, comments.ua, daily.com.ua, censor.net.ua, depo.ua, donbass.ua, eizvestia.com, gazeta.ua, espresso.tv, galnet.org, glavred.info, fakty.ua, hvylya.net, informnapalm.com, forbes.ua, ictv.ua, focus.ua, crime.in.ua, facenews.ua. obozrevatel.com, podrobnosti.ua, tsn.ua, lb.ua, kp.ua, timeUA.com, nua.in.ua, timenews.in.ua, uapress.info, NV.ua, telegraf.com.ua, Укроп.org, zn.ua, zik.ua, novosti.dn.ua, svidok.ua, stb.ua, zaxid.net, newsru.ua, strana.in.ua, vesti-ukr.com, newsoboz.org, segodnya.ua, nedelya.net.ua, replya.net, ukrinform.ua, unn.com.ua, unian.net, unian.ua, rbc.ua, radiosvoboda.org, radio24.ua, nbnnews.com.ua, racurs.ua, uainfo.org, mediasat.info, magnolia.tv.com, lugradar.net, proua.com.ua, vidomosti-ua.com, liga.net, lg-news.net, press-centr.com, vgolos.com.ua, real-vin.com, pohlyad.com, vchaspik.ua, tyzhden.ua, tribun.com.ua, ostrovok.lg.ua, izvestya.in.ua, irtafax.com.ua, ipress.ua, interfax.com.ua.

Відзначимо, що роботу українського телебачення на окупованих територіях бойовики заблокували ще 2014 року.