Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, передає Громадське.

Зазначимо, у випуску програмі «Наші гроші», який вийшов 1 травня 2017 року, автори стверджували, що Турчинов та його родина причетні до компаній ТОВ «Абсолют Фінанс», ТОВ Магнат» та ТОВ «Октава Фінанс», які володіють понад 1,2 тисячі пунктами обміну валют.

Також зазначалось, що ці пункти обміну не мають касових апаратів і тому не надають автоматичної звітності до Державної фіскальної служби.

Суд вирішив, що журналісти розповсюдили недостовірну інформацію про секретаря РНБО, та зобов’язав медіахолдинг ТРК «Люкс» (до якого входять «Радіо Люкс», «Радіо Максимум» та «24 канал», — ред.), видання «Українська правда», а також журналістів Дениса Бігуса і Надію Бурдєй спростувати раніше розповсюджену інформацію.

Крім того, суд стягнув з відповідачів по 1,2 тисячі гривень судового збору на користь Турчинова.

Рішення поки не вступило в силу, відповідачі мають можливість подати апеляційну скаргу.