У заяві британського медіарегулятора відзначається, що в роботі RT виявлені порушення принципу об'єктивності – це стосується як новинних, так і повсякденних програм.

Зокрема, телеканалу пред'являють порушення правил об'єктивної подачі інформації в ході висвітлення справи про отруєння Сергія і Юлії Скрипаль.

Претензії Ofcom викликали сім передач, що вийшли в ефір у березні і квітні 2018 року. Це два випуски програми Sputnik, два випуски Crosstalk, два випуски новин і передача Worlds Apart with Oksana Boyko.

Ofcom пообіцяв незабаром оприлюднити результати розслідування.

Якщо підозри підтвердяться, телеканал RT можуть оштрафувати або відкликати у нього ліцензію в залежності від серйозності порушень.