Офіс площею 165 квадратних метрів розташований в районі Хуанпу та оснащений «розумними» автоматизованими роботами-касирами. З їх допомогою можна відкрити рахунок, відправити переказ, обміняти валюту, інвестувати в золото і отримати послуги з управління активами. Про це пише Еспресо із посиланням на South China Morning Post.

На вході до відділення клієнтів зустрічає «доброзичливий» робот, який відповідає на питання клієнта, використовуючи систему розпізнавання голосу. При першому візиті робот сканує документи клієнта, у подальшому визначає його за допомогою системи розпізнавання осіб.

Нова філія зможе обробляти 90% готівкових та безготівкових операцій. Для заможних клієнтів, яким може знадобитися допомога консультанта, у відділенні передбачений кабінет для відеозв'язку з менеджерами по роботі з клієнтами.

Незважаючи на те, що відділенням керують роботи, у ньому є співробітники-люди, готові допомогти клієнтам, якщо штучні асистенти зіткнуться з труднощами.

В China Construction Bank говорять, що всього встановили 1600 «розумних» машин самообслуговування в 360 відділеннях, щоб підвищити привабливість банку в очах технічно підкованих клієнтів і скоротити витрати на персонал.