Про це інформує власкор «Вголосу».

Згідно з окремими рішеннями виконкому, в 2014-2017 рр у Луцьку діяли наступні знижки на рекламні площі: 2014 рік – 40%;  2015 рік – 30%;  2016 рік – 30%;  2017 рік – 35%.

«Через знижку яка діяла раніше, надходження до «Луцькреклами» у минулому році були менші як у 2016 році. Між тим, мінімальна ціна продажу рекламної площі на бігбордах Луцька становила 2600 грн, а максимальна сягає 6000 тисяч. Середня ціна продажу площі бігборда – 4200 гривень. Зростання плати на 49% дасть можливість покращити доходи «Луцьреклами», – зазначила начальник управління розвитку підприємництва та реклами Наталія Рибай.

«Тепер плата за використання рекламних площ становитиме разом із ПДВ майже 1 тисячі 900 гривень», – додала Наталія Рибай.