У Британії взялись за рупор Кремля Russia Today через висвітлення «справи Скрипалів»

У Британії телекомунікаційний регулятор Ofcom ініціював сім нових розслідувань щодо російського пропагандистського телеканалу RT.

У заяві британського медіарегулятора відзначається, що в роботі RT виявлені порушення принципу об'єктивності - це стосується як новинних, так і повсякденних програм.

Зокрема, телеканалу пред'являють порушення правил об'єктивної подачі інформації в ході висвітлення справи про отруєння Сергія і Юлії Скрипаль.

Претензії Ofcom викликали сім передач, що вийшли в ефір у березні і квітні 2018 року. Це два випуски програми Sputnik, два випуски Crosstalk, два випуски новин і передача Worlds Apart with Oksana Boyko.

Ofcom пообіцяв незабаром оприлюднити результати розслідування.

Якщо підозри підтвердяться, телеканал RT можуть оштрафувати або відкликати у нього ліцензію в залежності від серйозності порушень.

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

Загрузка...
Завантаження...
RedTram
http://joxi.ru/82Q4PW8IjpQ3Lm