Про це ubr.ua розповів експерт з кредитування Іван Кривич.

Основною категорією населення, що користується сервісами онлайн-кредитування, є молоді люди у віці 25-35 років. При цьому аудиторія постійно «молодшає».

Також значну частину клієнтів представляють незаміжні дівчата і жінки у віці від 35 до 45 років.

Зокрема, 35% позичальників онлайн-кредитування  беруть в борг до зарплати, 15% – на споживчі витрати,10% – придбання товарів,  9% – непередбачувані витрати, 6% – лікування придбання ліків і 5% на оплату комунальних послуг.

«Ключовим фактором, що приваблює велику частину молодої аудиторії, є прагнення молоді до інноваційних рішень на противагу складній бюрократичній системі отримання банківських кредитів. Не останню роль у розвитку онлайн-кредитування займає також зручність і мобільність сервісів », – зазначив Іван Кривич.

Якщо говорити про призначення мікропозик, то найчастіше позичальники не переслідують якихось конкретних цілей і оформляють кредит на споживчі витрати. Важливо відзначити, що середня максимальна сума кредиту по всіх сервісів онлайн-кредитування становить 3000 грн.

Варто також відзначити високі показники розвитку шахрайства серед користувачів сервісів. Все це вимагає значних інвестицій не тільки в розвиток, а й в грамотну технічну підтримку.