В Instagram теж відслідковується «російський слід»

Близько 20 млн громадян США могли бачити контент, що розміщувався напередодні виборів американського президента в додатку Instagram особами, які діяли в інтересах російської держави.

Про це в середу, 1 листопада, повідомили представники компанії Facebook, якій належить сервіс обміну фотографіями і відеороликами, передає DW.

Юристи Twitter, Google і Facebook дають свідчення в сенатському комітеті у справах розвідки у зв'язку з розслідуванням щодо можливого втручання Москви в американську виборчу кампанію. 

За даними на початок жовтня 2016 року, загальна кількість американців, які могли в Instagram побачити відповідний контент, досягала 16 млн, уточнив віце-президент і юрисконсульт Facebook Колін Стретч. У більшості випадків цей контент являв собою продукт цільового маркетингу.

За даними представників соціальної мережі, група російських користувачів опублікувала понад 80 тисяч записів на політичні теми під час і після президентських виборів у США 2016 року. Потенційна група охоплення склала 126 мільйонів осіб.

Компанія Facebook повідомила також, що тільки в жовтні 2016 року деактивувала майже 6 мільйонів фейкових акаунтів.

 

«Вголос»

 

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

Загрузка...

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Завантаження...
RedTram
http://joxi.ru/82Q4PW8IjpQ3Lm