Велодоріжки, які ведуть на той світ

Найкомфортніше для велосипедистів українське місто Львів зухвало відмиває кошти на будівництві велодоріжок. Чиновники міськради звітують про 40 км прокладених до 2017 року велошляхів, які насправді існують лише на папері. Рухатися невеликими ділянками свіжопрокладеної доріжки небезпечно для життя не лише велосипедистів, але й пішоходів.

Про це повідомляє прес-служба ГО «Розвиток Громади».

Два великих проекти з будівництва велодоріжок у Львові були «майже реалізовані» Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради у 2016 році. Це будівництво велосипедної доріжки на вул. Городоцькій від вул. Чернівецької до вул. Ряшівської вартістю 7 334 050 грн, а також будівництво велосипедної доріжки від вул. Варшавської до смт Брюховичі вартістю 10 185 643 грн.

Обидва тендери виграла ТОВ «Теко Лімітед». Фірма зареєстрована у грудні 2014 року двома львів'янами –Коцюрубою Павлом Олександровичем і Телькою Романом Семеновичем. Якщо у 2015 році ТОВ мало лише 320 – 330 тисяч грн чистого доходу, то у 2016 році чистий прибуток становив 1 200 – 1 300 тисяч грн, і все завдяки виграним на 26 602 508 грн закупівлям у державних установ. У 2017 році ТОВ уже отримала у державних установ замовлень на 12 049 960 грн, серед яких деякі закупівлі є предметом окремого розслідування. Загалом ТОВ дивним чином виграє дороговартісні тендери у Львові, а потім зухвало не виконує зобов'язання з виконання робіт.
 
Щодо велосипедної доріжки від вул. Варшавської до смт Брюховичі – маємо у відкритому доступі Ухвалу Личаківського районного суду від 28.04.2017 у кримінальному провадженні про тимчасовий доступ з можливістю вилучення до речей і документів, що перебувають у володінні ТзОВ «Теко Лімітед», код ЄДРПОУ 39541808, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Зелена, 204, а саме: оригіналів всіх наявних документів щодо виконання робіт по об’єкту будівництва велосипедної доріжки від вул. Варшавської до смт. Брюховичі, в тому числі договорів, актів приймання виконаних робіт, накладних, платіжних документів, актів контрольного обстеження, актів демонтажу, актів передачі товарно-матеріальних цінностей на відповідальне зберігання, журналів технічного нагляду, звітів про використання бюджетних коштів.
 
Будівництво ж велосипедної доріжки на вул. Городоцькій від вул. Чернівецької до вул. Ряшівської вартістю 7 334 050 грн залишилась поки що поза увагою. Очевидно, усі сподівались ,що її таки добудують до кінця 2017 року, однак станом на сьогодні маємо беззаперечний факт: збудовано лише невеликий відрізок велодоріжки. У Віснику державних закупівель від 09.06.2016 року розміщено документи торгів з будівництва велодоріжки на вулиці Городоцькій. Щодо самої процедури, очолюваної тодішнім начальником управління житлового господарства Юрієм Гольцем, який згодом був взятий на хабарі і є головним підозрюваним у справі щодо трагедії на Грибовицькому полігоні, коментарі зайві. Однак, вже цього року 30 березня 2017 року в істотні умови договору, укладеного влітку 2016 року між Департаментом житлового господарства та інфраструктури і ТОВ «Теко Лімітед» за підсумками торгів внесено зміни, а саме термін виконання зобов'язань щодо виконання робіт змінено з 2016-2017 рр. на 2016-2017 рр., а також подовження у наступних бюджетних періодах. Тобто ніхто не знає, коли насправді побудують велодоріжку на вулиці Городоцькій, і ніхто не може прискорити виконання робіт, адже наступні бюджетні періоди будуть тривати вічно.
 
Технічна документація  щодо замовлення робіт складена надзвичайно «кваліфіковано». Зокрема, в документації не вказано довжини велодоріжки, яка відповідно до Google карти має складати 3,6 км. Усі роботи розбиті на чотири ділянки і кожна має «дивний» перелік робіт. Станом на сьогодні прокладено орієнтовно 750 м: від Городоцької, 187 (перехрестя з Кульпарківською) до Городоцької, 219 (перед Левандівським мостом). Якщо рахувати, що це ділянка №1 технічної документації, то тут мали б бути дерева, які потрібно зрубувати, викорчовувати пні і вивозити великовантажною технікою. Дерева на цій ділянці вирубали, коли розширювали проїзну частину Городоцької, а пні тополь спокійно зростають на звужених велодоріжкою клумбах. Щодо прокладення самої велодоріжки то все, що необхідно було зробити це зняти свіжопрокладену тротуарну плитку і заасфальтувати доріжку, яка чомусь перетинає дві зупинки громадського транспорту і кардинально звужує простір для руху пішоходів.
 
Власне, планування велодоріжки є екстремальним, оскільки чиновники міськради спочатку пропонують велосипедистам маневрувати з-поміж пасажирів, які очікують на зупинках громадського транспорту, а потім залишитися неушкодженими, виїхавши на середину проїзної частини вулиці Городоцької, де й закінчується велодоріжка.
 
Небезпека для життя є вагомим аргументом не користуватись недослідженими велошляхами у місті Львові. Але будівництво велодоріжок показують повну відсутність господаря у місті, адже у 2016 році ремонтували міст на Городоцькій, на якому без додаткових витрат для бюджету міста могли прокласти смугу для велосипедистів, натомість міськрада оголосила торги на демонтаж щойно покладеного покриття і прокладання велодоріжки. Очевидно, саме з цією метою внесли зміни до договору про відтермінування виконання робіт з будівництва велодоріжки «на наступні бюджетні періоди». Адже наступного року львів'яни забудуть, що ремонтували міст, так само, як забули, що нещодавно розширювали проїзну частину Городоцької і за багато десятиліть вперше поклали новеньку тротуарну плитку на цьому відрізку дороги. 

 


ЗА ТЕМОЮ
КОМЕНТАРІ

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Завантаження...
RedTram