Перед тим депутати заслухали звіти посадовців адміністрації про виконання 22 обласних програм. Виявилося, що провалено програми сімейної медицини та підвищення конкурентоспроможності. Незважаючи на те, що з програми сімейної медицини у 2016 році не використано ані копієчки, члени бюджетної комісії так і не спромоглися визнати незадовільним звіт профільного департаменту. Не голосували депутати-лікарі Андрусишин та Касьян (чому б це?).

Чимало зауважень було до програми розвитку української мови та культури – виявилося, що художні колективи для виступів за кордоном визначають без конкурсу.

За виконання програми пенітенціарної служби (для тих, хто не знає – начальником Державної пенітенціарної служби області є депутат обласної ради від БПП Михайло Дзюдзь) поставлено оцінку "відмінно".

Програму ремонту доріг, яка обходиться для бюджету області в понад 280 млн грн, заслухано за 5 хвилин. У програмі енергозбереження для населення (кредити на двері, котли тощо) виявилося, що банки-оператори перебрали кошти обласного бюджету на 5 млн грн, без погодження депутатського корпусу. Ще одним недоліком програми визнали те, що переважно нею скористалися мешканці Львова (80%) і лише 20 відсотків – з інших районів та міст.

Очевидно, проект рішення щодо уточнення показників обласного бюджету за підсумками 9 місяців та додатки до нього писалися в обласній державні адміністрації ледь не на колінах і були представлені депутатам лише після обіду.

О 14.00 всі директори департаментів як по струнці побігли до голови Львівської ОДА на нараду. Була оголошена перерва у роботі комісії. Зібратися бюджетна комісія змогла аж після 17.00. І аж після 18.00 депутати почали розгляд проекту рішення щодо розподілу коштів. Усі виглядали, як заспані мухи, і нервово поглядали на годинники. Жодної дискусії під час ухвалення рішення не виникло, адже всі поспішали додому.

А тепер найцікавіші моменти, які погодили депутати. Зменшено обсяг резервного фонду на 8,8 млн грн. Куди йдуть гроші, з додатків не зрозуміло. Як запевнив директор департаменту фінансів, ці видатки враховано у змінах до показників бюджету. Одним словом, масло масляне.

Провалено програму приватизації комунального майна області, що вплинуло на надходження до обласного бюджету розвитку. Тепер, аби покрити дефіцит, за рахунок перевиконання бюджету буде спрямовано 10 млн грн на об`єкти бюджету розвитку. Теж не почув запитань від членів бюджетної комісії, чому управління майном комунальної власності не виконало поставлені завдання обласною радою.

470 тис. грн забрали як зекономлені гроші від ветеранів УПА та реабілітованих – на потреби харчування підопічних будинків-інтернатів. Питання, чому харчування сиріт не можна було забезпечити з інших джерел, залишається відкритим. На програму ремонту доріг, яку без зайвих запитань депутати заслуховували аж 5 хвилин, додатково спрямували 26 млн грн. (ось вам і харчування для сиріт та додаткові кошти для ветеранів УПА і реабілітованих разом взятих!!!).

З провальної програми сімейної медицини 2 млн грн пропонується скерувати на закупівлю медичних препаратів дітям-інвалідам.

На прохання колишнього засновника Львівського міського осередку БПП Ольги Цап на потреби «Львів-ТБ» передбачено 1,2 млн грн. А пригадуєте, які пристрасті розгорталися навколо звіту колишнього директора комунального підприємства?

На комп`ютеризацію шкіл області пропонується додатково виділити 1,5 млн грн, хоча попередній обсяг коштів в 1 млн грн освоєно лише на 10 відсотків. Абсолютно нелогічне виділення коштів.

З багатостраждальної програми підвищення конкурентоспроможності, а саме з кредитів на ведення власного бізнесу, 2,2 млн грн спрямовано на програму енергозбереження бюджетної сфери. Хоча і тут депутати мали би подискутувати, чи доцільно це робити. Ці кошти та ще додаткові 325 тис. грн пропонуються на виготовлення ПКД для впровадження енергозберігаючих заходів обласними бюджетними установами, знову ж таки без проведення конкурсу.

А тепер про те, скільки втрачає обласний бюджет через так звану «децентралізацію». На профтехосвіту, яку держава насильно скинула на місцеві бюджети, виділено 5,2 млн грн (зарплата працівникам та стипендії), на зарплату медичним працівникам – 15,2 млн грн. Звичайно, люди повинні отримувати платню за свою роботу. Але чи справедливо, що ці статті покладено на скромний обласний бюджет, а не на державний?

Та повернемося до бюджетної комісії облради, яка любить нічні таємні засідання. Говорити про публічність та справедливість розподілу бюджетних коштів не доводиться. До того ж, вкотре порушено частину третю статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації", яка передбачає оприлюднення проектів рішень органів місцевого самоврядування у 20-денний термін до дати розгляду.