Питання пільговиків і тарифів у львівському транспорті відклали на тиждень (ФОТО)

23.03.2015 16:57
фото: Ю.Сівакова
фото: Ю.Сівакова
Зображення 1 / 6 Використовуйте клавіші для перегляду
Виконавчий комітет Львівської міської ради доручив створити робочу групу, яка за тиждень має ухвалити консенсусне рішення щодо проїзду пільговиків у львівському автотранспорті та перегляду нинішнього тарифу на проїзд.

Як повідомив кореспондент «Вголосу», власне сьогодні 1,5 години на засіданні виконавчого комітету обговорювали проблеми пільговиків та перевізників.

На засіданні виконкому розглядали проект рішення про скасування рішення №115 виконавчого комітету Львівської міської ради «Про тимчасове встановлення часу дії посвідчень пільгових категорій пасажирів у міському автотранспорті».

Свою позицію з цього приводу висловили як влада міста, так і перевізники, і громадські активісти.

Як пояснив начальник управління транспорту ЛМР Віктор Щир, рішення про обмеження пільговиків на проїзд було вимушене, зважаючи на ситуацію на ринку перевезень і ціни на пальне. Відтак він запропонував залишити його чинним. Натомість представник спілки багатодітних сімей ГО «Щаслива родина»  Петро Галущак наголосив, що це рішення незаконне і підписувати його було злочином. Він переконаний, що діти з багатодітних сімей не повинні мати обмеження в часі на проїзд у транспорті, адже щодня їздять на навчання, в гуртки тощо.

Свою позицію висловили і дрібні підприємці, наголосивши, що вони за компромісне вирішення питання і саме таким, на їхню думку, було рішення виконкому про обмеження проїзду пільговиків.

Директор автотранспортного підприємства «Міра і К» Микола Шкурган наголосив, що перевізники на межі зупинки, і це рішення виконкому дало їм можливість не зупинитися та не дати вмерти транспортній галузі.

Водночас голова «Асоціації самоврядних ринків» висловилася за те, що у Львові не можна нині піднімати тариф на проїзд, бо люди на межі зубожіння. «І хай прибуток перевізників і зменшиться на 30-50%, але він не зменшиться цілковито. Тому про підняття тарифу не може йтися. У разі потреби ми знайдемо перевізників, які готові будуть працювати за 3 грн», – наголосила жінка. Щодо пільговиків, то її позиція полягає в тому, що вони справді мають їздити у визначений час.

З боку перевізників лунав також заклик переглянути категорії пільговиків, адже неможливо, щоб молоді люди заходили в маршрутку з посвідченнями і мали ті самі пільги, що й ветерани війни. Керівник ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига вважає, що проблему вирішило б запровадження в місті електронного квитка. Він також заявив, що нині можна придбати посвідчення пільговика на «Краківському ринку» за 300-500 гривень. Як варіант Святослав Товстига запропонував запустити на кожен маршрут по 1-2 автобуси, які перевозили б лише пільговиків.

«Чи відомо вам, що із січня у Львові вже було 5 випадків, коли в маршрутному таксі відпало колесо на ходу? Ціни на запчастини зросли в рази, треба думати про безпеку пасажирів. Тому питання підняття тарифів рано чи пізно все одно доведеться порушувати», – сказав він.

Ліквідатор аварії на ЧАЕС поскаржився, що «чорнобильцям» уже зняли всі можливі пільги і далі вже нікуди. Натомість пенсіонерка, яка представилася як колишня працівниця ГО «Самопоміч», назвала це рішення виконкому цілком правильним. Адже, за її спостереженнями, вранці транспортом користуються здебільшого пенсіонери, які працюють та їздять у норкових шубах і дублянках на роботу, показуючи посвідчення.

«Якщо ж комусь із пенсіонерів потрібно раз на півроку зранку поїхати в поліклініку і здати аналіз, він цілком може заплатити 3 гривні», – наголосила вона.

Представник ГО «Розвиток громади» Юрій Татомир заявив, що міський голова, який позиціонує себе «проєвропейським мером», не мав права підписувати рішення виконкому, яке суперечить 19 законам України. 

«Чому тоді прокуратура оскаржила це рішення в адмінсуді?» – риторично запитав він. Юрій Татомир здивувався також, чому міська рада стоїть на боці перевізників, і, зрештою, запропонував долучитися до розробки тарифів, щоб перевізники не працювали в збиток і при цьому не було обмежено права пільговиків.

Директор ЛКП «АТП №1» Михайло Сидорович виступив за те, що, за економічними розрахунками, проїзд мав би коштувати 6 гривень, тому нині потрібно знайти компроміс й ухвалити виважене рішення.

Прокурор міста Львова Андрій Гнатів також висловив свою позицію: він нагадав про принцип верховенства права і про вищу юридичну силу Конституції. За його словами, орган місцевого самоврядування зобов’язаний діяти винятково в межах Конституції і законодавства України, лише законами України можна осіб позбавити пільг або обмежити їх у часі.

«13 березня прокуратура звернулася до Окружного адміністративного суду про скасування рішення виконкому №115, й оцінку цьому рішенню дасть суд. Я прошу поважати позицію прокуратури з цього приводу, яка ґрунтується винятково на законі України й Конституції», – наголосив Андрій Гнатів.

Голова львівської організації «Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників» Іван Велійка заявив, що рішення виконкому є правильним. За його словами, нині не обійтися без перегляду теперішнього тарифу на перевезення, і рішення щодо пільговиків не зняло повністю це питання, а лише дало змогу встановити компромісну вартість проїзду, яка буде до снаги львів’янам. Він запропонував, щоб робоча група до тижня ухвалила рішення також про перегляд тарифу.

«До червня ми не виживемо, тому я закликаю прислухатися до нашої думки», – сказав Велійка.

У підсумку мер Львова Андрій Садовий запропонував створити робочу групу, куди увійдуть представники перевізників, громадських організацій, і напрацювати компромісне рішення. «Робоча група до тижня має опрацювати весь комплекс питань щодо і пільгового проїзду, і вартості проїзду та вийти з консолідованою думкою», – сказав Садовий. Щодо багатодітних сімей, то мер доручив керуючій справами виконкому знайти якийсь «нестандартний варіант вирішення питання про їхню підтримку». Відтак виконком проголосував за перенесення проекту рішення і створення робочої групи.

ЗА ТЕМОЮ

КОМЕНТАРІ 19 +

КОМЕНТУВАТИ

  • громадянин4 квітня 2015 20:32 Відповісти IP:  95.133.37.--- Олег23 березня 2015 20:18 Відповісти IP: 31.43.71.---
    Порушення Конституції України точно є у Рішенні №115 від 10.03.2015р. Виконавчого комітету Львівської міської ради, бо порушена Стаття 19.
    - Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством (пасажирів пільговий категорій примушується, те що не передбачено для них законодавством: 1) позбавляти себе права на безплатний пільговий проїзд до 10.00 год та після 16.00 год до 01.06.2015р., в міському автотранспорті Львова; 2) сплачувати неправомірну вигоду автотранспортним підприємствам Львова за проїзд до 10.00 год та після 16.00 год до 01.06.2015р. через незаконне вимагання автотранспортними підприємствами Львова неправомірної вигоди.
    - Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (Посадові особи Виконавчого комітету Львівської міської ради діяли не на підставі, не в межах та не у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України, бо примушують Рішенням №115 від 10.03.2015р. автотранспортні підприємства Львова робити те, що не передбачено законодавством, а саме незаконно дискримінувати громадян за ознакою, що вони користувачі транспортних послуг пільгових категорій у міському автотранспорті Львова щодня до 10.00 год та після 16.00 год аж до 01.06.2015р., причому через незаконне встановлення собі привілею на незаконну діяльність у прийнятті незаконних рішень, а автотранспортним підприємствам за контролем першого заступника міського голови Львова незаконно встановленого привілею на незаконну діяльність у вимаганні чи/та отриманні неправомірної вигоди у виді оплати за проїзд у пільгових категорій пасажирів, яким законодавством передбачено у міському транспорті безоплатний проїзд, чи /та перешкоджання пільговим категоріям пасажирів у повному чи частковому здійснення свого права без зміни змісту на пільговий безоплатний проїзд у автобусах автотранспортного підприємства Львова до 10.00 год та після 16.00 год аж до 01.06.2015р., і якщо враховувати, що може бути наявність умислу чи прямого чи непрямого у незаконній дискримінацій через незаконне встановлення привілею на незаконну діяльність, то тут можуть будуть всі ознаки складу злочину за ст.161 Кримінального Кодексу України, де чітко є суспільно-небезпечні діяння в складі: суб'єкти(хто), об'єкти(кому), суб'єктивна сторона(чому), об'єктивна сторона(що), причинно-наслідковий зв'язок, тобто настання шкоди об'єкту через здійснення задуму суб'єкта. Щодо суспільно-небезпечних діяльності в службовій сфері, тих хто приймав Рішення № 115 від 10.03.2015р. у Виконавчому комітету Львівської міської ради, саме у його прийнятті поза діючим законодавством та Конституцією??? Чи щось не зрозуміло щодо зловживання владою та службовим становищем??? Оскарження неправомірного Рішення № 115 від 10.03.2015р. у Виконавчому комітету Львівської міської ради, це справжній шлях виходу в правове поле України, а притягнення до відповідальності винних за таке суспільно-небезпечне діяння — це запобігання від повтору і обтяження, і виховання поваги до держави, і до громади, і до громадянина.
  • Олег26 березня 2015 11:52 Відповісти IP:  94.231.67.--- Представником громадської організації "Щаслива родина" є шановний пан Галущак П.Я., а не п.Ганущук П.Я., як помилково вказано в попередньому коментарі. Прошу вибачення за неточність, яку виправляю щодо прізвища.
  • Gen26 березня 2015 20:41 Відповісти IP:  77.123.179.--- З такими ідіотами як ти і галущак щасливої родини не буде. Львівські рагулі придумали як жити і нічого не платити. Тре посьвідченнє!
  • Олег26 березня 2015 11:30 Відповісти IP:  94.231.67.--- Робоча група по компромісному рішенню по незаконному щодо обмеження прав пільгових категорій на пільговий проїзд у міському автотранспорті у Львові щодня до 1 червня 2015р. до 10год. та після 16год. по Рішенню № 115 від 10.03.2015р. Виконавчого комітету Львівської міської ради це виключна ініціатива Садового А.І., який запропонував і підтримав очікування тих, хто незаконне це рішення схвалює, особливо з боку автоперевізників та сподіваюся деяких представників самопомочі, можливо інших прихильників свавілля та беззаконня у Львові, що належить Україні, бо маю надію, що може ще є розуміння, що там де беззаконня, там і немає благодаті, і ніколи не буде:
    бо 1) це незаконне рішення не скасовано ні 20.03.2015р. на вимогу громадськості прихильників правопорядку в Україні, яка вимагала його взагалі не приймати, ані 23.03.2015р. на цю ж вимогу, а продовжене його незаконне існування, як сміття в правому полі України, що не спонукає до жодних юридичних наслідків, як лише до скасування та притягнення до відповідальності винних посадових осіб та відшкодування шкоди за незаконну дискримінацію громадян за ознакою належності до пільгової категорії пасажирів у міському автотранспорті Львова щодня до 10год. та після 16год. з 11 березня 2015р., і до тепер, а в планах аж до 1 червня 2015р. через незаконну діяльність, як по прийняттю вказаного рішення вказаними посадовцями ВК ЛМР та його виконання автоперевізниками Львова у міських пасажирських регулярних перевезеннях, що суперечить Конституції та законодавству, бо вводить в оману громадськість щодо незаконного позбавлення їх законного права зміна змісту та права якого для них заборонена законодавством, як буцім-то "законного", хоч законодавцем є Верховна Рада України, яка на цей час, ніяких змін до законодавства не здійснила, бо завдає реальну шкоду пільговим категоріям пасажирів через виконання рішення № 115 від 10.03.2015р., бо жодні мотиви щодо існування подібних ситуацій в інших містах України не є виправдання, але лише спонуканням до прибирання правового сміття там, ані яких правових наслідків через невиконання цих незаконних рішень ні у кого не виникає, і не може виникнути, а лише у тих, хто їх прийняв та здійснює виконання через примус до незаконних дій. законослухняних громадян, також порівняння для виправдання щодо незаконного вказаного рішення буцім-то в Києві є висока ціна, але в Києві була ціна 2 грн. до нещодавнього часу і лише недавно піднялася до 3грн., а далі і вище, коли в нас була майже рік в той період часу ціна вже 3грн., хоч доходи в Києві набагато вищі в населення, ніж у Львові, а де поділись надприбутки автоперевізників Львова за цей час?, а коли в Києві ціну підняли, хоч Київ по доходах населення повністю переважає Львів, буцім-то для того, щоб не підіймати ціну на проїзд через обгрунтування витрат (можна погодитися в якійсь мірі) проте без жодного реального обгрунтування доходів та пасажиропотоків, бо фактично ніколи проїзних документів не видається, а це пряме порушення законодавства, бо без цього перевозити пасажирів не можна, а перевозять, а гроші беруть, і виникає слушне питання щодо доходів, бо можна, як "коза-дереза" поводитися стосовно пасажирів, як замовників послуг, що щодо доходів та пасажиропотоку є первісно важливе, бо витрати це вже похідне для обгрунтованного тарифу на ціну на проїзд, якого в нас не було, і не має, і не буде, поки не буде обгрунтованного доходу та пасажиропотоку. Питання щодо електронного квитка (обіцяно і не вирішено), і його не вирішення є горезвісним ВК ЛМР, що може успішно для "блага" львів'ян приймати рішення, що суперечать законодавству та Конституції, а не може прийняти дійсно для блага львів'ян рішення, що відрізнятися буде від рішення не лише депутатів Верховної Ради України, а і всього на всього Львівської міської ради???
    бо 2) поняття компромісу над яким ініційована Садовим А.І. та прихильниками незаконного вказаного рішення передбачає поступки з всіх сторін, тобто, якщо простіше незаконне рішення буде існувати в меншій силі, а законні права будуть щодо пільговиків менше порушуватися в так званому консолідованому компромісному рішенню, що в такому випадку все одно буде незаконним рішення, бо справжнім компромісом є Конституція та законодавство, і питання, які в компромісі там вирішені, і вирішуються не є прерогативою групи ініційованою Садовим А.І. за наполяганням автоперевізників та прихильників незаконного вказаного рішення, бо пасажири пільгових категорій свою думку висловлювали до прийняття, щоб не приймати незаконне вказане рішення, до підписання, щоб його не підписувати, щодо скасування його негайно, хто почув всіх, а хто почув себе для незаконних рішень та дій???
    Щодо виступів громади автоперевізників та прихильників незаконного вказаного рішення 23.03.2015р. на Виконавчому комітеті Львівської міської ради не могли і не повинні були бути причиною не скасування незаконного рішення, потрібно було прислухатися, як не до поодиноких прихильників правопорядку в Україні, чи якщо не до них, яких вказаним рішення і його виконанням публічно незаконно дискриміновано, як пільгових категорій пасажирів щодня до 10год та після 16год з 11 березня 2015р. до теперішнього часу, і що планується вчиняти аж до 1 червня 2015р., то хоча б до здорового глузду та Конституції та законодавства, притому що про невідповідність Конституції, законодавству та правопорядку в Україні вказують дії по прийняттю посадовими особами Виконавчого комітету Львівської міської ради вказаного рішення та виконанню його автоперевізниками міського пасажирського транспорту загального користування Львова про що наполегливо просив взяти до відома і прислухатися Прокурор міста Львова щодо скасування незаконного вказаного рішення, бо це рішення оскаржується і буде скасоване в суді, як незаконне та неконституційне, що закликає до незаконних дій, та порушує законні права пільгових категорій пасажирів на пільговий проїзд в міському автотранспорті Львова, і що будь-які дії по зміні змісту і права пільгових категорій пасажирів може здійснюватися лише шляхом внесення змін до законодавства і лише законодавчим органом, тобто Верховної Радою України.
    Щодо ситуації по висловлюваннях, які лише були взяті до уваги на засіданні Виконавчого комітету Львівської міської ради 23.03.2015р. від присутніх у сесійній залі, тобто від переважної більшості представників автоперевізників Львова, та прихильників незаконного вказаного рішення, щоб не скасувати вказане незаконне рішення, а навпаки його продовжити була думка до 1 червня 2015р., та розглянути в ініційованій групі для прийняття компромісного рішення за тиждень на Виконавчому комітеті Львівської міської ради (фактично не скасувавши вказане незаконне рішення, не взявши до уваги, що компроміс у суспільстві є Конституція та законодавство, який через делегованих представників до законодавчого органу вже все вирішив, і треба лише його виконувати), але за рішенням Садового А.І. та прихильників незаконного вказаного рішення, в тому числі переважної більшості присутніх автоперевізників Львова, що його підтримують, бо мають пряму вигоду з отримання неправомірної вигоди у формі оплати за проїзд, яка протиправно отримується через незаконний примус з тих, хто і у вказаний у незаконному рішенні згідно законодавства час та години має право на безкоштовний пільговий проїзд.
    Щодо викладу висловлювань переважної більшості присутніх на засіданні Виконавчого комітету Львівської міської ради 23.03.2015р. представників прихильників незаконного вказаного рішення, та автоперевізників, що мають неправомірну вигоду з незаконного його виконання, то вони виключно базувалися на повазі до незаконного вказаного рішення та незаконних дій по його виконанню, тому не заслуговують на увагу, бо не вчиняють жодного справедливого наслідку жодної відповідальності за невиконання незаконно примусу до дій, що не передбачені законодавством для законослухняних громадян, тобто в даному випадку пасажирів пільгових категорій у міському автотранспорті Львова, але лише відповідальність за незаконне прийняття незаконного рішення та його виконання посадовими особами, що незаконно встановили привілей на таку незаконну діяльність, і тим незаконно дискримінували пасажирів пільгових категорій обмеженням їх прав і його змісту в міському автотранспорті Львова, за що передбачена у випадку умисної такої діяльоісті і кримінальна відповідальність за ч.3 ст.161 КК України. Садовим А.І. було сказано всім, що слово буде надано всім для висловлювання, а фактично надавалося прихильникам вказаного незаконного рішення, причому вислвлювання не обмежувалися для них у часі, вони супроводжувалися в окремих випадках криками, необгрунтованими доводами деяких з них, що я маю пільгу і посвідчення в старшому віці і маю заслуги, чому таке ж подібне право пільги і посвідчення згідно законодавства мають громадяни молодого віку, і діти, інші вказують чому таке право мають ті, що мають кращий чи дорожчий на їх думку одяг тощо (відповідь, бо це передбачено законодавством, що пільги надаються громадянам згідно законодавства, і що незаконна дискримінація не допускається громадян за будь-якими ознаками, в тому числі віком, одягом, здоров'ям тощо, тобто ніхто не може незаконно дискримінувати громадян, що мають всі законні права на пільговий проїзд в транспорті, як це для них визначено в законодавстві за будь-якими ознаками, в тому числі їх віком старшим чи молодшим, їх одягом дорогим чи дешевим, їх хворобою чи здоров'ям і так далі. Додатково була висловлена думка, що пасажир пільгової категорії на проїзд у міському автотранспорті Львова за незаконним вказаним рішенням добровільно обмежує себе у вказані години та час, як необхідність це робити і виправдання існування та виконання незаконно незаконного вказаного рішення, тут слід зазначити, що надане право, це не обов'язок його здійснювати володільцю такого права, а обов'язок забезпечення можливості його здійснення для володільця такого права належить в даному випадку автоперевізникам міського пасажирського регулярного транспорту загального користування, та ВК ЛМР, який лише у відповідності до Конституції та законодавства повинен так організовувати роботу автоперевізників, щоб вони не порушували встановлений прав, які зобов'язані забезпечувати, дуже недивно що таке висловлювання звучало від Начальника Управління транспорту зв'язку ЛМР п. Щира В.Д.. Висловлювання окремого представника незаконного вказаного рішення від "Самопомочі", що в образливі формі були на прихильників правопорядку в Україні та необхідності виконання зобов'язань по забезпеченню права на пільговий проїзд пільговим категоріям пасажирів в міському автотранспорті Львова, що обмежено незаконно вказаним незаконним рішенням, у вказані години та час, це також стосувалося в адрес громадської організації "Щаслива родина" і її представника в дуже нахабній формі, при цьому Садовий А.І., який має якесь відношення до "Самопомочі" це словесне сміття, що дуже тривало довго, не засудив його, при тому, що воно стосувалося гідної, чесної людини з славного роду Івана Франка, Ганущука П.Я., який, як його видатні родичі, славні українці і тепер дуже дбає за добробут України, представляє організацію багатодітних сімей, діти яких беруть активну участь в розбудові і захисті суверенітету і територіальної цілісності держави України, та долучаються до правопорядку в Україні, так само як це повинно бути і у Львові. Лише на вимогу п.Ганущука П.Я. йому Садовий А.І. надав дуже коротко слово для публічного очищення від сміття представника чи/та прихильника "Самопомочі" з чого стало відомо, що відстоювання законних прав пільгового проїзду здійснюють гідні особливої поваги люди, в той час, коли було присутньо багато прихильників відсутності правопорядку в Україні через бажання існування вигідного для них незаконного вказаного рішення. Повідомив представник прихильників незаконного вказаного рішення та водночас автоперевізників пасажирів у Львові, що буцім-то посвідчення для пільгового проїзду можна придбати у Львові на Краківському ринку за 300-500 грн., нажаль мені про це не відомо, але я б в законний спосіб припиняв незаконну діяльність ініціюючи притягнення до кримінальної відповідальності за такі факти, якщо таке триває, як зрозуміло з висловлювання, то це можливо байдуже ставлення до незаконної діяльності, або, якщо було звернення до правоохоронних органів, їх неналежне реагування, або зацікавленість в такій діяльності, або представлення бажаного за дійсне. Напевно за фактом такого публічного повідомлення слід з заявою звернутися до правоохоронного органу про перевірку фактів можливої незаконної діяльності по продажу таких вказаних документів, якщо це має місце буде належне реагування, якщо це має місце, а не буде належного реагування, то буде і дана правова оцінка і цьому, і все ж таки буде покладено і цій діяльності кінець, якщо такого немає, то і це буде відомо офіційно також. Від директорів автоперевізників від директора ЛК АТП №1, від чоловіка, що сидів поруч ним і голосно довго крикливо вказував, що він має пільги на безкоштовний проїзд у міському автотранспорті Львова за заслуги у такому старшому віці, а буцім-то, що молоді не повинні передбачені їм законодавством мати пільги про що вказано вище, від директора ТОВ "Міра і Ка", від директора ТОВ "Фіакр-Львів", від інших тощо, що треба, щоб незаконне вказане рішення діяло, і навіть були думки, що це через те, що обгрунтовано збільшилися витрати (з чим можна в якійсь мірі погодитися), але також чітко зрозуміло, що немає, не було десятками років у Львові принаймі обгрунтованого обліку доходів від проїзд обгрунтованого обліку пасажиропотоку, що вказує, через неведення обліку в порушення законодавства, що проїзд має бути оплачений пасажиром, що завжди здійснюється всіма кому це належить робити, але водночас має такому пасажиру бути виданий проїзний документ, що не робилося роками і не робиться і тепер всюди, в тому числі на постійній основі. Це призводить до того, що тіньовий обіг готівки від оплати за проїзд в міському автотранспорті процвітає, а обгрунтоване збільшення витрат лише зменшує суми частково такого обігу, тому для компенсації та збільшення тіньового обігу готівки потрібно обгрунтовувати збільшення тарифу на проїзд, який фактично обгрунтувати неможливо без обгрунтування реальних доходів від реального необлікованого пасажиропотоку, а не заниженого, для можливості отримання надприбутків в тіньовій сфері, а в легальній декларування і демонстрацію збитків, чи малого прибутку за самопридуманими обсягами доходів і обсягами пасажиропотоку, бо реального відповідно до законодавства за проданими і реально перевезеними пасажирами обліку не ведеться (напевно напиши, що хочеш і підпиши і постав печатку, а з рулончика проїзних квитків відмотай скільки треба, чи як, для підтвердження кількості виданих проїзних документів, що не видаються роками, чи як???). Необхідність введення електронного квитка у Львові для проїзду в міському транспорті загального користування обіцяна Садовим А.І.і не виконана у неприйнятих на благо львів'ян Рішеннях Виконавчого комітету Львівської міської ради, де Садовий А.І. є голова, бо мовляв депутати Львівської міської ради не підтримали ідею електронного квитка, хоч досвід прийняття на "благо" львів'ян незаконного та неконституційного вказаного рішення, що суперечить Конституції та законодавству, що прийнтятті депутатами законодавчого органу Верховної Ради України є, тобто порушувати нормативно-правові акти вищої справедливої сили, що дбає за громадян у всій Україні, тобто лише для блага автоперевізників Львова і шкоди пасажирів, навіть пільгових категорій можна, а приймати рішення на благо львів'ян всіх пасажирів, щодо їх законном встановленого права на обов'язок видачі проїзних документів їм всім пасажирам, що оплачують проїзд у транспорті не здійснено, буцім-то за Ухвалу Львівської міської ради, яка лише у Львові "подбала" про не введення електронного квитка для оплати за проїзд у міському транспорті загального користування. Посилання Садового А.І. на приклад, що цін в інших містах України, особливо у Києві є недоречним, бо в Києві проїзд до нещодавно був лише 2 грн., а недавно зріст до 3 грн., а нещодавно ще вище, враховуючи, що доходи киян набагато вищі, ніж у львів'ян, і у Львові майже близько року був проїзд 3 грн., коли в Києві був лише 2 грн., де відклалися надприбутки за таких тривалий час отримання необлікованого доходу, що в півтора рази перевищував тариф у Києві, чому не використовується і здійснюється намагання автоперевізниками Львова збагатитися з кишені львів'ян, що потерпають від низьких доходів, бо в місті не створено умов для збільшення доходів львів'ян, а лише збільшуються витрати. Посилання Садового А.І. на приклад існування незаконних рішень в інших містах для прийняття незаконного вказаного рішення, це приклад підтримки свавілля та порушення правопорядку в Україні в окремих містах, замість того, щоб зберегти правопорядок у Львові, і усунути правове сміття у виді незаконних таких рішень там, створене правове сміття у Львові тут, що не припиняє дію Конституції та законодавства, а лише до "сміттярів" є необхідність застосувавши оцінку їх дій та рішень, що дезорієнтують законослухняних громадян Львова та забруднюють правове поле притягнути до відповідальності, та викинути з правового поля незаконне рішення та припинити незаконні дії.
  • Правда24 березня 2015 12:37 Відповісти IP:  194.44.30.--- Потрібно самому населенню поводись, як європейці, то і не буде брудних маршруток з пошкодженими, подряпаними сидіннями, а в будинках обідраних під'їздів, ліфтів і т.д.
    Європейці кажуть: "Чисто в того - хто не смітить, а не в того - хто прибирає".
    Повинна бути програма по естетичному вихованню починаючи з дитячих садочків, тоді і станемо європейцями.
  • Людмила 24 березня 2015 11:34 Відповісти IP:  193.53.83.--- Чому, наші державні мужі їздять по Європі і не поступають, як в Європі??? Чому не вводять електронний квиток??? Чому немає касових апаратів в автобусах або маршрутках ???? Чому немає річних чи піврічних квитків???? А які маршрутки брудні?? Невже все це вони бачать в Європі
  • Олег23 березня 2015 23:18 Відповісти IP:  31.43.71.--- Обмеження права на проїзд в автобусі певною кількістю пільгових пасажирів на певний рейс не передбачено законодавством, тому розцінюється, як незаконна дискримінація через незаконне встановлення привілею на незаконну діяльність
  • гість24 березня 2015 01:19 Відповісти IP:  93.171.243.--- кількість пільговиків фактично на рейс невелика в середньому 5-7 чол., тому що більшість користується електротранспортом.
  • гість23 березня 2015 22:59 Відповісти IP:  93.171.243.--- Рішення виконкому неправомірне. Хто пояснить, чому в інших областях проїзд в 3 грн. і менше рентабельний, а у Львові -ні? В тернополі, щойно тепер підняли проїзд в 3 грн. В них що інша ціна на паливо, з/ч? Відмовити даним перевізникам в ліцензії на перевезення і знайдуться перевізники, яким буде вигідно проїзд в 3 грн. Запрошуємо інших перевізників. Маршрутки постійно переповнені, що неможливо дихати, а пільговиків на рейс не більше 5-7 чол.
  • Олег23 березня 2015 21:28 Відповісти IP:  31.43.71.--- Садовий А.І. ніякого компромісу ні в групі, ні самостійно щодо діяльності чи рішень, що суперечать вимогам Конституції та законодавству. Пам'ятай за тобою спостерігає громада Львова, а пасажири пільгових категорій не чужі нам люди, вони наші батьки та діти, вони львів'яни. Пам'ятай за тобою спостерігає громада Львова, і використати цю ситуацію для необгрунтованого завищення тарифу на міський автотранспорт, як це історично постійно було виключно на лише обгрунтованому частковому збільшенні витрат автопідприємства, без жодного обгрунтованого доходу автопідприємства та без жодного обгрунтованого обліку пасажиропотоку, який фактично ніколи не проводиться офіційно, бо роками не видаються проїзні документи пасажирам, які фактично оплачують проїзд, що фактично повністю суперечить законодавству, що приводить до відсутності прозорості в доходах і їх русі за призначенням, а не поповненням скарбниць тіньової економіки, бо громада ніколи не дозволить залізти будь-якому злодію собі в кишені, якщо такий буде, особливо після усвідомлення революції гідності.
  • Олег23 березня 2015 21:08 Відповісти IP:  31.43.71.--- Пояснення начальнику управління транспорту ЛМР Віктора Щира, що рішення про обмеження пільговиків на проїзд було вимушене, зважаючи на ситуацію на ринку перевезень і ціни на пальне виглядає щонайменше дивним, якщо не введення в оману громаду Львова, і перебирання на себе невластивих функцій законодавчого органу Верховної Ради України, бо згідно Конституції України в правопорядку України ніхто не може примушувати нікого до дій, що не передбачені законодавством, а нормативно-правові акти органами державної влади та місцевого самоврядування повинні відповідати Конституції, і прийматися на підставі законодавства, тому запропонування ним залишити його чинним є абсурдом, що умисно залишає в правовому полі незаконне рішення, як сміття, яке забруднює правовий прості, вводячи в оману непоінформованих, даючи через незаконні дії можливість отримання неправомірної вигоди, здійснення незаконної дискримінації пасажирів
    Натомість представник спілки багатодітних сімей ГО «Щаслива родина» Петро Галущак правильно переконливо наголосив, що це рішення незаконне і підписувати його було злочином, бо дітей з багатодітних сімей обмежено в часі на проїзд у транспорті, адже вони щодня їздять на навчання, в гуртки тощо.
    Думка дрібних підприємців про компроміс щодо існування незаконного рішення, а відповідно активізації незаконних дій, що фактично суперечать Конституції та законодавству очевидно не личить, тим хто завдяки Конституції і законодавству має право без переслідування на законну підприємницьку діяльність і отримання прибутку, яка і передбачена в Конституції України.
    Щодо приниження, які скеровані через незаконно встановлений привілей на незаконну діяльність по незаконній дискримінації законних користувачів транспортних послуг пільгових категорій за будь-якими їх ознаками для прикладу, як вік, одяг, робота, навчання тощо неприпустимі, і є кримінальним злочином за ст.161 КК України незалежно від того, чи належить особа до пільгових категорій пасажирів чи ні.
    Думка представника автоперевізників Львова, що незаконне Рішення № 115 від 10.03.2015р. Виконавчого комітету Львівської міської ради дало можливість не вмерти транспортній галузі дивує, бо пільгові категорії пасажирів ніхто законно не може примушувати до дій по оплаті за безкоштовний проїзд, тобто до дій, що не передбачені законодавством. Яким чином це допомогло автотранспорту Львова?, як не лише необхідністю притягнення посадових осіб автоперевізників за отримання неправомірної вигоди з незаконно дискримінованих пільгових пасажирів через незаконно встановлений привілей вимагати неправомірну вигоду, посилаючись на незаконно встановлене рішення, що його виконувати не можна і не потрібно, ні автоперевізникам, ні пасажирам пільгових категорій пасажирів за ст.19 Конституції, а причетні до таких незаконних дій та рішення повинні притягатися до відповідальності за ознаками злочину за ст.161 КК України (незаконна дискримінація, незаконно встановлений привілей).
  • Олег23 березня 2015 20:19 Відповісти IP:  31.43.71.--- Шановні!!! Визнаємо правду всі користувачі транспортних послуг мають право на проїзд у міському автотранспорті Львова завжди, коли міський автотранспорт Львова працює незалежно від будь-яких ознак, а незаконна дискримінація нас за будь-якою ознакою заборона через незаконне встановлення привілею на незаконну таку діяльність до будь-кого і будь-ким карається ст.161 Кримінально Кодексу України, а також захищена ст.19 Конституції України, що вказує: для правопорядку в Україні ніхто не може бути примушений до дій, що не передбачені законодавством, а органи державної влади та місцевого самоврядування, і їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. Хто цього ще не знає, ознайомтеся, бо це важливо для всіх нас, щоб не нести відповідальність за порушення законодавства, чи через свою кишенню, коли на нас не працює "наша міська рада та автоперевізники", хоч так дійсно називаються, а працюють проти нас для себе!!!
  • Олег23 березня 2015 20:18 Відповісти IP:  31.43.71.--- Шановні користувачі транспортних послуг міського автотранспорту дбаймо за себе самі всі разом, бо "наша міська влада", дійсно наша і дійсно міська рада працює останнім часом не для нас, а проти нас, розправляючись з нами, спочатку з законодавством встановленими пільговими категоріями пасажирів, а потім планує розправлятися з усіма іншими пасажирами, користувачами транспортних послуг автотранспорту Львова через необгрунтоване збільшення тарифів на проїзд, бо вже має досвід в прийнятті незаконного, що суперечить законодавству про забезпечення пільгового безоплатного проїзду в міському транспорті Львова пільговим категоріям пасажирів, що суперечить основному закону прямої дії ст.19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» Закликаю всіх без винятку виконувати законодавство, незважаючи на незаконне Рішення № 115 від 10.03.2015р. Виконавчого комітету Львівської міської ради, та незаконні заборонені дії по примушуванні до дій водіями, автотранспортними підприємствами Львова, що не передбачені законодавством, та користуватися пільговим безоплатним проїздом всіх пільгових категорій пасажирів без жодної зміни змісту та права, як встановлено в законодавстві, а всіх пасажирів, що не мають законодавчо встановлених прав на пільговий безоплатний проїзд оплачувати "обгрунтовану" вартість проїзду лише після видачі проїздного документа, а саме встановленого зразка квитка, який має бути документом строгої звітності для підрахунку дійсної виручки за здійснений проїзд відповідно до законодавство, що повністю дозволить вирішити проблему нашу, бо наші проблеми ми можемо вирішити самі, бо "наша міська рада" вирішує свою вигоду, а проблеми залишає нам. Враховуючи дійсне встановлення наявності дійсного пасажиропотоку та виручки, можна буде говорити про обгрунтоване зменшення тарифу на проїзд у міському автотранспорті, про ніяке "обгрунтоване" збільшення тарифу на проїзд в міському автотранспорті Львова не може йти мова взагалі, навіть при збільшенні ціна на паливо та запчастини тощо, складові витрат, при непрозорості доходів від пасажиропотоку від реального неприхованого доходу, який працює в економіці автотранспортного підприємства, а не виводиться з нього в чорний ринок в готівковій формі для життя паразитів, яких годує незаконно, без обліку та громадського контролю щедрість господаря, тобто нас, замовників пасажирських перевезень. Необгрунтованість тарифів на проїзд в міському транспорті, що існує завжди, це шлях до страждання нас, замовників транспортних послуг, та неправомірна вигода з наших кишень автоперевізникам та чиновникам, що підтримують їх незаконним рішеннями, як по обмеженню прав пільгових категорій на проїзд в міському автотранспорті Львова, так і по необгрунтованих встановленнях тарифів, що були завжди, як тепер 3 грн, як раніше було 2 грн., 1,5 грн., 1 грн., 0,75 грн., 0,5 грн. і т.д., що обкрадали нас, бо ніколи не було відомо фактичний перевезений пасажиропотік по проїздних документах, які постійно незаконно не видаються, а тепер хай попробують не дати, то не отримають гроші, бо будемо поважати себе і свою кишеню, а не дозволяти гребти наші гроші лопатою чорною готівкою, облік, якої не проводиться прозоро, бо також ніколи не було відомо про фактично отриману виручку готівки водієм у виді готівки і скерування автопіприємству, автопідприємством у виді готівки і скерування її на підприємство чи окремим посадовим особам автопідприємства тощо. Вимагаймо постійно квитки, а без квитка нема грошей їдемо безкоштовно, бо це законно мати проїздний документ за оплачений проїзд, а не працювати на чиюсь кишеню, яка не засоромиться підняти тариф, і яку освятить "наша міська рада", що прийняла незаконне, як Рішення № 115 від 10.03.2015р. ВК ЛМР. Якщо коротко, то спочатку квиток, тоді гроші, нема квитка нема грошей їдемо в транспроті, поки не видадуть квиток, якщо видадуть, тоді платимо, якщо ні, то ні, як передбачено законодавством, і нам буде добре і зрозуміємо, що тарифи будуть обгрунтовані, автоперевізник буде забезпечений, а вартість проїзду, буде набагато менша, щоправда для паразитів з нашої кишені наступить смерть, а для нас добре і вигідне життя. як передбачено законодавством. бажаю всім успіху. Борітеся - поборете!!!
  • Олег23 березня 2015 20:18 Відповісти IP:  31.43.71.--- Порушення Конституції України точно є у Рішенні №115 від 10.03.2015р. Виконавчого комітету Львівської міської ради, бо порушена Стаття 19.
    - Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством (пасажирів пільговий категорій примушується, те що не передбачено для них законодавством: 1) позбавляти себе права на безплатний пільговий проїзд до 10.00 год та після 16.00 год до 01.06.2015р., в міському автотранспорті Львова; 2) сплачувати неправомірну вигоду автотранспортним підприємствам Львова за проїзд до 10.00 год та після 16.00 год до 01.06.2015р. через незаконне вимагання автотранспортними підприємствами Львова неправомірної вигоди.
    - Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (Посадові особи Виконавчого комітету Львівської міської ради діяли не на підставі, не в межах та не у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України, бо примушують Рішенням №115 від 10.03.2015р. автотранспортні підприємства Львова робити те, що не передбачено законодавством, а саме незаконно дискримінувати громадян за ознакою, що вони користувачі транспортних послуг пільгових категорій у міському автотранспорті Львова щодня до 10.00 год та після 16.00 год аж до 01.06.2015р., причому через незаконне встановлення собі привілею на незаконну діяльність у прийнятті незаконних рішень, а автотранспортним підприємствам за контролем першого заступника міського голови Львова незаконно встановленого привілею на незаконну діяльність у вимаганні чи/та отриманні неправомірної вигоди у виді оплати за проїзд у пільгових категорій пасажирів, яким законодавством передбачено у міському транспорті безоплатний проїзд, чи /та перешкоджання пільговим категоріям пасажирів у повному чи частковому здійснення свого права без зміни змісту на пільговий безоплатний проїзд у автобусах автотранспортного підприємства Львова до 10.00 год та після 16.00 год аж до 01.06.2015р., і якщо враховувати, що може бути наявність умислу чи прямого чи непрямого у незаконній дискримінацій через незаконне встановлення привілею на незаконну діяльність, то тут можуть будуть всі ознаки складу злочину за ст.161 Кримінального Кодексу України, де чітко є суспільно-небезпечні діяння в складі: суб'єкти(хто), об'єкти(кому), суб'єктивна сторона(чому), об'єктивна сторона(що), причинно-наслідковий зв'язок, тобто настання шкоди об'єкту через здійснення задуму суб'єкта. Щодо суспільно-небезпечних діяльності в службовій сфері, тих хто приймав Рішення № 115 від 10.03.2015р. у Виконавчому комітету Львівської міської ради, саме у його прийнятті поза діючим законодавством та Конституцією??? Чи щось не зрозуміло щодо зловживання владою та службовим становищем??? Оскарження неправомірного Рішення № 115 від 10.03.2015р. у Виконавчому комітету Львівської міської ради, це справжній шлях виходу в правове поле України, а притягнення до відповідальності винних за таке суспільно-небезпечне діяння — це запобігання від повтору і обтяження, і виховання поваги до держави, і до громади, і до громадянина.
  • Олег23 березня 2015 20:17 Відповісти IP:  31.43.71.--- Рішення № 115 від 10.03.2015р. Виконавчого комітету Львівської міської
    ради не є Законом України, тому немає вищої юридичної сили від Закону
    України, який діє по всій території України, в тому числі і в
    "цивілізованому" Львові, та інших територіях України, де створенні
    фактично "ГЕТТО" українського виробництва за подібними рішеннями
    виконавчих органів місцевого самоврядування, які собі взяло за приклад
    "цивілізоване" місто Львів, де всі у цих своїх рішеннях вийшли за межі
    законодавства та незаконно дискримінують користувачів пільгових
    категорій на безоплатний проїзд, яким законно встановлений привілей на
    безоплатний проїзд в транспорті загального користування, в тому числі і
    міському і т.д., як встановлено в Законах України, а також незаконно
    встановлено привілей приймати незаконні рішення виконавчими органами
    місцевого самоврядування, та надано автоперевізникам незаконний привілей
    обмежувати дію змісту та права пільгових категорій пасажирів на
    безоплатний проїзд не допускаючи їх до такого проїзду, а у випадку
    проїзду позбавляючи їх права на безплатний проїзд вимагаючи від них
    неправомірної вигоди у формі оплати за проїзд до 10.00 год. та після
    16.00 год. до 01.06.2015р., що вимагає законослухняних громадян
    пільгових категорій пасажирів повністю виконувати законодавство і не
    позбавляти себе права проїзду ні по часу обмеження, як це зробив
    "геттований" Львів та інші подібні виконавчі органи органів місцевого
    самоврядуваннях на деяких територіях України, ні по обмеженню кількості
    осіб пільгових категорій пасажирів, що мають право на безоплатний
    проїзд, що зробили інші "геттовані" території України всупереч
    законодавству, бо це прямо не передбачено Законами України, що
    встановлюють і захищають права пільгових категорій громадян пасажирів на
    безоплатний проїзд в Україні, а також заборонять звужувати зміст та
    права пільгових категорій пасажирів, як передбачено в законодавстві.
    Незаконні дії Виконавчого комітету Львівської міської ради у прийнятті
    Рішення № 115 від 10.03.2015р. негайно оскаржуються Прокуратурою міста
    Львова, і обов'язково це рішення буде скасовано в суді, а до вирішення
    питання по суті буде призупинена дія рішення, якого відповідно до
    законодавства не можна було приймати і виконувати після прийняття
    незаконного рішення, і це все передбачено законодавством зробити для
    захисту порушених прав пільгових категорій пасажирів на безоплатний
    проїзд відповідно до встановлених прав згідно закодаконодавства, і
    враховуючи вимоги законодавства, щодо юридичної сили Законів України для
    всіх і по всій території України, в тому числі і для тих, хто приймає
    незаконні рішенні і їх здійснює, порушуючи інтереси законнослухняних
    громадян, які мають всі права вимагати відшкодування завданої їм
    матеріальної та моральної шкоди. Щодо історичного терміну "ГЕТТО" - це
    принцип незаконного дискримінування людей за певними ознаками, які
    звужували зміст і права, в тому числі надані їм законом через незаконне
    встановлення привілею собі приймати незаконні рішення, здійснювати
    незаконні дії, де порушуються основоположні принципи законної рівності в
    правах та обов'язках громадян.
  • пб23 березня 2015 18:46 Відповісти IP:  91.124.82.--- вам невігласам прокурор чітко сказав -порушено закон але ви були за бардак розвели бардак і залишитесь в бардаку
  • кік23 березня 2015 18:02 Відповісти IP:  85.223.157.--- платити повинні усі але пільговики пільгову ціну!
  • Gen23 березня 2015 18:14 Відповісти IP:  77.123.179.--- Не має бути ніяких пільг і пільгових цін. Якщо держава хоче якусь групу населення підтримати то нехай платить грошима.
  • Gen23 березня 2015 17:51 Відповісти IP:  77.123.179.--- Пільговики і дотації вже похоронили ссср, тепер успішно хоронять Україну. Тупорилі совки істинно вірять що ,бензобак маршрутки наповняється магічним помахом посвідчення.

Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Завантаження...
RedTram
http://joxi.ru/82Q4PW8IjpQ3Lm