Поставлені із США в Україну локомотиви General Electric Evolution відправлені зі станції Чорноморськ-Порт для остаточного складання на Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ).

Через відключені гальми самі машини пресуватися не можуть, повідомив головний ревізор з безпеки руху Одеської залізниці Рудольф Мелкумян на своїй сторінці у Facebook.

“З огляду на ту обставину, що тепловози відправлялися в “холодному” стані з відключеними гальмами, і що загальна вага семи тепловозів складає 966 тонн, то було прийнято рішення сформувати потяг з додаванням до вказаних тепловозів 25-ти порожніх зерновозів з включеними гальмами для забезпечення всього поїзда мінімальним необхідним гальмівним натисненням гальмівних колодок”, – зазначив Мелкумян.

Ранее я информировал, что тепловоз серии GE Evolution ТЭ33А, построенный на заводе штата Пенсельвания США, в…

Опубліковано Rudolf Melkumyan Субота, 6 жовтня 2018 р.

Як писав “Вголос”, на початку серпня General Electric Transportation відправила в Україну перший з 30 локомотивів GE TE33AC.

Рамкова угода між “Укрзалізницею” і GE передбачає 15-річне партнерство в частині поновлення і модернізації тягового рухомого складу, перший етап якого – поставка “Укрзалізниці” в лізинг 30 нових дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації 10 відсотків.

Компанія GE Transportation і КВБЗ на початку червня 2018 року підписали угоду про локалізацію виробництва 30 локомотивів TE33A серії Evolution. Передбачалося, що перші тепловози “Укрзалізниця” отримає в кінці 2018 року.