Найбільша американська мережа роздрібної торгівлі Walmart продовжує знищувати маленькі американські крамнички шляхом створення величезних супермаркетів, які продають усе під одним дахом. Про це у середу, 17 жовтня, пише портал Yahoo Finance.

На американському ринку працюють вже більше 3,5 тис. супермаркетів Walmart, а генеральний директор мережі Даг Мак-Міллон зосередив свою увагу на збільшенні витрат на електронну комерцію й Індію. У вівторок він заявив, що 2019 року відкриє ще десять супермаркетів. Капітальні інвестиції в мережу наступного року складуть 11 млрд доларів.

Компанія відмовилася від започаткованого Семом Волтоном, засновником мережі, формату магазину, площі якого за останні роки могли скласти 178 тис. кв. футів. Упродовж останніх трьох років Walmart відкрив меншу кількість супермаркетів, а цього року планується відкрити лише 15.

Замість цього найбільший роздрібний торговець шукає способів отримати більшу продуктивність від уже відкритих супермаркетів. Walmart заявив у вівторок, що до кінця наступного року буде доступний новий пункт доставки для продуктів харчування на 3,1 тис. місць. Ця опція дозволяє покупцеві розмістити замовлення в Інтернеті, запаркуватися біля магазину Walmart, отримати пакети та завантажити їх у багажник автомобіля. Безкоштовний сервіс буде доступний у більш ніж 1,8 тис. точках Walmart.

Даг Мак-Міллон додав, що доставка продуктів буде доступна додатково ще в 1,6 тис. місцях до кінця наступного року. Для цього налагодили співпрацю з компаніями Postmates і Spark Delivery.

Волл-стрит миттєво відреагувала на цю інформацію. У вівторок акції Walmart впали приблизно на 3 %, адже  мережа знизила свою цільову орієнтацію на прибуток із урахуванням тиску інвестицій у свій новий індійський бізнес Flipkart. Зараз правлять від $4,65…$4,85 за одну акцію, ця ціна знизилася з $4,9…$5,05 за акцію напередодні.

Однак компанія очікує, що продажі в супермаркетах Walmart наступного року зростуть на 2,5…3 %, а в Інтернеті — на 35 %.