Про це повідомляє кореспондент «Вголосу».

Експозиція має назву «40 літ Опісля».

«Більшість створеного тепер годі зібрати – розійшлося по музейних і приватних колекціях по всьому світу. Але й з того, що затрималось у митців удома та в майстерні, вийшла хоча й камерна, проте цілком інформативна і настроєва виставка-присвята творчій атмосфері alma mater і видатним митцям-педагогам: Роману Сельському, Карлу Звіринському, Володимиру Овсійчуку, Зеновію Флінті, Андрію Бокотею, які навчили і надихнули», – розповіла мистецтвознавець Наталя Космолінська.

У межах експозиції Володимир Немира представив серію творів на тему старого міста.

За словами Космолінської, в основі кожної композиції є впізнаваний топографічний імпульс, але автор не фіксує реальність. Він «бавиться» з містом, як дитина кубиками, вибудовуючи вигадливі архітектурні колажі-фентезі. Один із сюжетів, до якого Володимир постійно повертається, – площа Ринок, на яку йому завжди заважає дивитися Ратуша. Тож художник постійно вигадує варіанти, куди б її подіти. Ратушова вежа то злітає над містом, то автор «вкладає» її на бруківку, щоб не затуляла нарешті огляду. Є на виставці ще й трохи старого Амстердама, хоча без підпису, а його двори-колодязі легко сплутати із львівськими.

Катерина Немира представила керамічні скульптури. «Її «жінки» асоціативно багаті на історичні ремінісценції (від палеолітичних венер до скіфських баб), але їхня формальна мова – вже зі «словника» класики світового мистецтва ХХ століття (Бранкузі, Пікассо, Матісс, Мур, Арп). Художниця вдумливо шукає баланс між символом й емоцією», – резюмує мистецтвознавець.

Виставка триватиме впродовж трьох тижнів.