Минуло три тижні з дня, коли Львівська міська рада прийняла ухвалу про обов'язкове маркування російських товарів.  Проте, незважаючи на можливі штрафи та суди, не усі підприємці почали звертати увагу покупців на товари, вироблені в Росії. 

Одними з перших додали на цінники російські прапорці працівники гіпермаркету «Епіцентр». Схоже, далися в знаки зимові пікети і бойкот. Також підтримали ініціативу активістів та Львівської міськради мережі «Ашан», «Барвінок», «Арсен» та «Близенько». Нагадаємо в «Арсені» нещодавно теж відбулась акція проти російських товарів

Менеджери торгівельної мережі «Сільпо» і раніше вказували на цінниках країну-виробника,  проте прапорці РФ поки що не додали. 

А от мережі косметичних товарів та побутової хімії «Дінь-дінь», «Космо» та «Watsons»  навпаки – хизуються низькими цінами та екологічно чистими складниками російських товарів. 

Зовсім не позначають свою причетність до Російської федерації мережі одягу «Oodji» та «Спортмастер». Однин з ініціаторів ухвали, депутат Львівської міської ради від фракції ВО "Свобода", Любомир Мельничук пояснює: «Навіть якщо власники торгової марки замовляють виготовлення одягу в іншій країні, а сама ТМ зареєстрована в Росії, власники магазинів все-одно мають вказувати, що товар – російський». 

Також не позначають російські товари у гіпермаркеті «Метро», маленьких магазинчиках та кіосках. В деяких з них вони просто перестали займати полиці. Власники кажуть: вирішили переходити з російських товарів на українські.