14 лютого – це насправді один зі щорічних днів маркетолога. Бо День Валентина – свято, яке засноване повністю на макретологічних фішках. Це те ж саме, як Хелловін та «чорна п’ятниця».

Про це у коментарі «Вголосу» розповіла креативна директорка маркетингової агенції Зося Зосім.

«Адже таких свят не було в українській культурі. При цьому, якщо глянути в календар – побачимо певну циклічність: Різдво, Водохреща, а там не за горами і 14 лютого – дата, за яку можна вчепитися і створити гарний привід для того, аби святкувати», – зазначила вона.

Тому зараз, за словами маркелога, якщо говорити про те, що бренди намагаються продавати побільше свого товару в цей час, виграють на цьому здебільшого ті, що придумують цікаві акції та подають гарні ідеї, як владо відсвяткувати цей день. А українці вже просто звикли, що треба святкувати це свято і 14 лютого майже всі ходять у  сердечках, з подарунками та з романтичним настроєм.

«А маркетологи натомість придумують різні цікаві ідеї, як провести цей день самотнім людям або одруженій парі, яка втратила у шлюбі певну романтичність, аби заробити побільше. Та й загалом українці люблять це свято і готові витрачати гроші, особливо, якщо їм запропонують щось цікаве. І будуть витрачати і наступного року і через 5 років, бо ми – нація, яка дуже любить святкувати та пишатися. Натомість для українських торговельних компаній – це свято – лише зайвий привід про себе нагадати», – резюмувала Зосім.

Більше читайте тут: «День закоханих» чи «День маркетолога»?».