Про це повідомляє «Голос Америки» з посиланням на DefenseOne.

Дослідженя базується на відкриттях 2015 року, які дозволили паралізованій жінці у віртуальній грі керувати сучасним літаком-винищувачем F-35. Для цього вона користувалась лише невеликим мікрочіпом, який хірургічни шляхом було імплантовано у мозок.

У четвер, Агенція оголосила, що їй вдалось масштабувати технологію.

«Відсьогодні сигнали мозку можна використовувати для управління і контролю ... не лише за одним літальним апаратом, але трьома видами літальних апаратів одночасно», – заявив Джастін Санчес, голова офісу біотехнологій DARPA на події присвяченій 60-річчю Агенції, що відбулась в Меріленді.

DARPA також вдалось покращити спілкування між пілотом та симуляцією літака, щоб оператор, паралізований чоловік на ім’я Нейтан, міг не лише посилати, але й отримувати сигнали літака.

«Сигнали з цих літаків спрямовуються у мозок, щоб користувач (пілот) міг розуміти стан оточення, – сказав Санчес. – Знадобились роки, щоб з цим розібратись».

Експеримент було проведено «кілька місяців тому», – сказав він.

Це ще один прорив у швидко зростаючих технологіях сфери комунікацій між мозком та комп’ютером. Військові США провадять цікаві дослідження в цій сфері з 2007 року. В 2012 році DARPA видала грант на 4 мільйона доларів на розробку інтерфейса неінвазивної «синтетичної телепатії», який би дозволив розташовувати сенсори близько до центрів руху в мозку, щоб вони могли сприймати електричні сигнали крізь шкіру.