Про це повідомляє Recode.

Опитування проводилося в період з 29 травня по 11 червня. У ньому взяли участь майже 5 тисяч людей. Серед тих, хто видалив додаток соцмережі, молодих людей виявилося більше — 44% користувачів у віці 18-29 років проти 12% у віці від 65 років і старше. 

До того ж 42% користувачів кажуть, що вирішили відпочити від Facebook протягом кількох тижнів або більше. Відсоток людей, що змінили свої налаштування конфіденційності в соціальній мережі, також чималий — 54%.

Утім зазначається, що це не зробило істотного впливу на розмір аудиторії Facebook, оскільки щоденна активність соцмережі зберігається на рівні близько 185 мільйонів користувачів протягом останніх чотирьох кварталів.

Дослідники вважають, що, ймовірно, люди видаляють додаток, а потім знову його встановлюють. Або ж продовжують користуватися веб-версією Facebook.