Про це повідомив керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко.

Він зазначив, що такий дохід рекламних компаній - це близько 12 – 13% від річного обсягу.

«Тобто це, можна назвати «тринадцятою зарплатою» – це не надприбутки, але це приємний бонус у кризовий період на ринку, який допоможе пережити другу хвилю кризи», - сказав Артем Біденко.

Він зазначив, що про середню вартість оренди рекламної площі говорити не зовсім коректно, але певні усереднені цифри для розрахунків є.

Так, у Києві зовнішня реклама може коштувати від 1 тисячі до 10 тисяч гривень. А загалом по Україні різниця ще більша.

Якщо експерти підраховують середню вартість політично кампанії по Україні, то, як правило, кількість площин множать на три тисячі гривень.

За словами Артема Біденка найбільше площин зовнішньої реклами зайняла Партія регіонів (десь 5500 площин). На другому місці Комуністи, потім "Україна – Вперед!", "УДАР", "Наша Україна", а далі Об’єднана опозиції і менші партії".

За словами експерта, зайнятість площин становить десь 95%.

Джерело: УНН