Кілька місяців тому, прес-служба Львівської мерії з великою помпою роздзвонила про те, що львівські чиновники пересуватимуться містом  на велосипедах. Щоб економити народні гроші - бензин-бо дорогий! Однак уже літо минає, а львівського чиновника на ровері так ніхто й не бачив. Вочевидь вони віддають перевагу «Тойотам». І я їх розумію, що не кажи, але «Тойота» – це круто! Тільки куля здожене «Тойоту»!

Причому тут «Тойота»? Для тих, хто в танку, нагадаємо, що не так давно Садовий вирішив взяти «Тойотами»  за надання приватній фірмі ділянки майже в 2 гектари Львові в районі вулиці Кульпарківської.

Щоправда, подейкують, що 4 із 10 хабарних авт чиновники уже розбили. Нічого не поробиш, як каже народна мудрість, що легко приходить – те легко йде. Дай Боже, щоб тих пару-трійку мільйонів доларів, які вимальовуються як різниця між реальною вартістю землі і ціною подарованих «Тойот», пішли чиновникам на користь.

А ще хочемо сказати, що таки даремно чиновники мерії не їздять на роверах. Бо у їзди на велосипеді є свої плюси. Вона оздоровлює, зміцнює м’язи, а також – якщо врахувати, що у нашому богоспасенному місті немає велосипедних доріжок та іншої інфраструктури для пересування на велосипеді – ще й додає у кров адреналіну. Причому, якщо перед поїздкою добряче випити (а багато хто з міських чиновників практикує такий стиль життя з самого ранку), то ефект посилюється у 3-4 рази.

Отож, підтримуємо заклик нашого мера: «Чиновники – на велосипед!». Їдьте, наші дуже дорогі. Їдьте якомога далі. І «Самопоміч» вам в поміч!

Хоча, не виключаємо, що чиновники не пересідають на ровери і з об’єктивних причин. Адже для того, щоб створити інформаційний привід для голосно розрекламованої піар-акції «Чиновництво – на велосипед!» щедрим мером було закуплено аж… два велосипеди на суму понад 2 тис. гривень. І це при тому, що в мерії нараховується 1377 чиновників (нещодавно Садовий збільшив їх чисельність ще на 300 осіб). Так що возити їх не перевозити – ні на роверах, ні на «Тойотах»…