Як повідомили у відділі туризму ЛМР, до Львова на акцію «Вихідні у Львові за півціни» приїхало багато гостей з різних міст України, це: Київ, Біла Церква, Запоріжжя, Луганськ, Херсон, Тернопіль, Угнів, Городок, Рогатин, Золочів, Чоп, Івано-Франківськ, Ладижин, Буськ, Лисичанськ, Кіровоград, Вінниця, Ялта, Судак, Трускавець, Стрий, Черкаси, Чернівці, Луцьк, Дрогобич, Новий Розділ, Ужгород, Коростень, Янів, Південноукраїнськ. Завітали на акцію також гості із-за кордону - в основному з Росії (Москва, Санкт-Петербург, Мурманськ) та Польщі (Познань, Краків, Вроцлав).

«Акція «Львів за півціни» звичайно виправдала себе, то перший контакт влади і бізнесу. Основна мета такої акції – це промоція міста. Думаю, вона була досягнута. Хочу відзначити, що туристів в ці дні в місті було багато, від туристів чув відгуки, що це вперше в Україні така акція. Надалі думаю, щоб це не було акцією, а як новий туристичний продукт», - відзначив директор ресторану «Кентавр» Варткес Арзуманян.

У кав’ярні «Мапа» зазначили, що відвідувачів було багато, керівництво закладу задоволене участю в цій акції та готові до участі у наступних акціях.

Туристична фірма “Дана-К” приймала гостей з Києва та Київщини, яким було надано туристичне обслуговування за акційною ціною та включила в програму перебування відвідування закладів харчуання та розваг, які приймали участь в акції. Туристи та туристична фірма залишилися задоволеними та чекають нових акцій.

Також ТзОВ «Чудо Тур» надавало унікальні екскурсії на Чудо-поїзді за півціни від звичайної вартості, гості та мешканці міста залишилися задоволеними.

Готель «Замок Лева» та парк-кафе «Замок Лева» - керівництво закладу почуло багато схвальних відгуків від відвідувачів та гостей, які прибули до Львова на акцію «Вихідні у Львові за півціни». Через погодні умови багато авіарейсів було відмінено, тому бронь номерів знімали, проте гостей на диво, прибуло чимало.

У «Євроготелі» задоволені від участі в акції: «Усі номери, які ми собі планували продати, ми продали. Наші клієнти залишилися задоволеними і від акції, і від міста».

Начальник відділу продажів та маркетингу готелю «Дністер», Олександра Гагаріна: «Частина гостей, які планували у нас бути на ці вихідні, не приїхали через погоду – в останній день відмінили бронь. Зокрема, це було кілька бронювань з Одеси. Тому гадаю, що погода внесла деякі свої корективи у акцію. Проте, акція дуже добра і потрібно її буде повторювати. У будь-якому разі, приємно робити щось першими в Україні».