Як розповів він на своїй сторінці в соціальній мережі, до розробників надійшли скарги на те, що новини брендів та ЗМІ майже повністю заповнюють новинну стрічку, перекриваючи новини від друзів.

«Для нас важливо, щоб використовувати наші сервіси було не просто весело, але це також позитивно позначалося на самопочутті користувачів. Згідно з дослідженнями, підтримування контактів з близькими позитивно впливає на самопочуття людини», – написав Цукерберг.

Тому соціальна мережа прийняла рішення знизити пріоритет новин від брендів і ЗМІ. Таким чином, користувач буде бачити більше новин від друзів, родичів і груп.

«Як тільки ми представимо ці зміни, ви побачите менше постів від бізнесів, брендів та медіа. І публічний контент, який ви будете бачити частіше, повинен відповідати тому ж стандарту – він повинен спонукати до значущої взаємодії між людьми», – написав Цукерберг.

Він також додав, що розуміє, що такі нововведення зменшать час, який користувачі проводять на Facebook, але сподівається, що цей час буде проведено з більшою користю.

 

«Вголос»