Таким чином, рішеннями судів двох інстанцій – першої та апеляційної встановлено, що інформація поширена у статті Богдана Куфрика у газеті Експрес за 11.03-18.03.2010 року під заголовком: «Іван Денькович: «Мафіозні групи захопили ключові плацдарми в БЮТ», де містилося інтерв’ю народного депутата Верховної ради України Деньковича І.В. є недостовірною. Зокрема, судами встановлено, що Денькович І.В. безпідставно заявляв про те, що на початку 2005 року з’явилися проплачені Дубневичами пікети, метою яких було зняти його з посади, також те, що Дубневичі очолювали мафіозний клан у Львівській обласній раді, фінансували вирішення питань, а також те, що Дубневичі могли фінансово зацікавити вище керівництво партії БЮТ і домогтися відставки Деньковича І.В. з посади голови Львівської обласної партійної організації партії, яку останній займав на той час.

Рішеннями судів, ухвалено визнати всю інформацію у зазначеній статті в газеті «Експрес», що стосувалася Дубневича Я.В. та Дубневича Б.В., недостовірною, такою, що не відповідає дійсності, оскільки ні Денькович І.В., ні редакція газети «Експрес» не змогли в судовому порядку довести, що поширена інформація є правдою.

Також, суд зобов’язав останніх розмістити спростування, текст якого визначено судом.