Про це повідомляє Naked Science.

Знахідка була зроблена під час огляду Next-Generation Transit Survey (NGTS), який нещодавно стартував в обсерваторії ESO.

Газовий гігант NGTS-1b розташований приблизно в 600 світлових роках від нас, за розмірами він близький до Юпітера, а за масою лише на 20 відсотків легший за нього. Однак його материнська зірка вдвічі менше Сонця, до того ж обертається екзопланета за орбітою, радіус якої складає всього 3 відсотки від юпітеріанської. У результаті рік на NGTS-1b триває всього 2,5 доби, а поверхня планети розпечена до 530 °С.

Існування такої планети може стати серйозним викликом для сучасних теорій утворення планет, згідно з яким невеликі зірки утворюються з невеликих протопланетних хмар і матеріалу залишається недостатньо для утворення великих газових планет.

«Відкриття NGTS-1b стало для нас повною несподіванкою, - каже один з відкривачів планети Девід Бэйлис, - вважається, що такі масивні планети не можуть існувати у таких невеликих зірок. Це перша з планет, виявлена за допомогою NGTS... і тепер наше завдання - встановити, наскільки поширені такі планети в Галактиці».

«Вголос»